Inloggen - Registreer  

Senior (Customer) Experience Consultant

mensen en hun behoeften? Maakt het voor j - via Consultancy.nl - Amersfoort - 23-03-2024 Naar vacature  

Zet (klant)behoeften centraal in alle haarvaten van een organisatie en veranker zo duurzame transformaties
Geloof jij dat verandering begint bij mensen en hun behoeften? Maakt het voor jou niet uit of de doelgroep klanten, medewerkers of belanghebbenden zijn? Heb jij de visie om duurzaam verandering te verankeren door de juiste experiences te ontwikkelen en implementeren? En realiseer jij je als geen ander wat er allemaal echt bij komt kijken om de juiste ervaringen waar te maken? Dan ben jij de Senior (Customer) Experience Consultant die we zoeken!

Is dit jouw droomfunctie?

Succesvol bedrijven transformeren, dat is jouw expertise!

Als expert op het gebied van mensgedreven (klant, medewerker, …) organisaties en digitale transformaties weet je als geen ander hoe je organisaties helpt om de behoeften centraal te stellen. Het bouwen van deze ‘business capability’ bij organisaties kent voor jou geen geheimen. Jij loopt voorop en weet hoe je experiences in B2C en/of B2B omgevingen op de juiste manier tot leven brengt.

Geen enkele opdracht is hetzelfde. Je brengt de juiste aanpak mee of het nou gaat om het ontwerpen van customer/employee journey, inrichten van mensgerichte bedrijfsprocessen, ontwikkelen van een kanaalstrategie of het implementeren van nieuwe technologieën. Jij draait je hand er niet voor om.

Het ontwikkelen van talent, daar geloven we in!

De vraagstukken doen zich voor bij onze klant en daar spelen zich ook de veranderingstrajecten af. Op locatie bij de klant, midden in de praktijk, daar is jouw toegevoegde waarde het grootst en daar ontwikkel jij je het snelst. Vandaar dat elke Noviaan, van startende junior tot ervaren principal, altijd in de klantomgeving actief is.

Ter ondersteuning worden aanvullend vanuit de Novius Academy op de praktijk gestoelde opleidingen en vaardigheidstrainingen aangeboden, waardoor je je T-profiel eerder ontwikkelt tot een breed inzetbare consultant met visie, kennis en kunde op het gehele vakgebied en een specifieke, herkenbare specialisatie op een van onze proposities of markten.

Daarnaast leid jij andere professionals op; coachend on-the-job en als docent vanuit de Novius Academy.

Een sterk team, dat is onze kracht!

Wij zijn inhoudelijk, denken creatief en zijn ondernemend en pragmatisch. Onze ervaren professionals zijn toptalenten op het gebied van vakkennis en adviesvaardigheden.

Je maakt deel uit van ons Customer Experience team waarin je samen werkt aan het opbouwen, toepassen en uitdragen van onze vakkennis. Voorbeelden hiervan zijn het consolideren van opdrachtervaringen in visie, methodiek of aanpak, het vernieuwen en ontwikkelen van expertise en het publiceren over het gedachtegoed.

Daarnaast draag je actief bij aan de marktbewerking en commercie gericht op versterking van de Novius positie in diverse sectoren. Ook dat doe je vanuit de inhoud, door je vak goed en met plezier uit te oefenen, relaties te ontwikkelen en alert te zijn op kansen. Je brengt actief je eigen netwerk in voor nieuwe opdrachten en het uitbouwen van bestaande relaties.

Adviesgroep Novius, a company of Royal HaskoningDHV

Adviesgroep Novius heeft zeven propositie teams die in opdrachtsituaties en vakontwikkeling samenwerken. De proposities vullen elkaar aan waarmee transformatie vraagstukken worden aangepakt. Sinds oktober 2020 maken wij deel uit van Royal HaskoningDHV en richten wij ons op een nog groter werkveld voor digitale transformatie waarbij tevens het opdoen van internationale ervaring tot de mogelijkheden is gaan behoren. Kortom, geen enkele beperking om je carrière verder vorm te geven.

Ben jij uit het juiste hout gesneden?

Jij bent geïnteresseerd in actuele business en technologische ontwikkelingen op het gebied van (customer) experience management. Je bent een inhoudelijk gedreven, ervaren adviseur die zelfstandig complexe organisatieveranderingen begeleidt. Je komt proactief met nieuwe initiatieven, betrekt anderen om hierin met je samen te werken en zet door tot de bedachte initiatieven de finish hebben bereikt. Daarnaast:

  • Kun je (customer) experience issues en ontwikkelingen doorgronden, met elkaar in verband brengen en op een visuele en heldere manier toegankelijk maken voor een breed publiek;
  • Beschik je over minimaal 10 jaar relevante ervaring, waaronder in ieder geval 3 jaar consultancy;
  • Heb je aantoonbaar commercieel succes op dit gebied;
  • Heb je een opleiding op academisch niveau afgerond;
  • Beheers je de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Dit krijg je ervoor terug

Wij zijn een ambitieus bureau dat de beste wil zijn in het vakgebied. Net zoals dat wij ervan overtuigd zijn dat onze klanten hun eigen toekomst kunnen vormgeven, geldt dat in onze visie ook voor jouw carrière. Wij besteden aandacht aan ons ‘clubgevoel’ en vinden het dan ook belangrijk om elkaar te kennen naast het werk. Het blijft daar niet bij, we bieden je namelijk ook nog een aantal andere zaken zoals:

Een inspirerende rol bij een bedrijf met een scherpe visie op (customer) experience management;
  • Marktconform salaris;
  • Premievrij pensioen;
  • Lease- en openbaar vervoer regeling of kilometervergoeding;
  • Netto onkostenvergoeding;
  • Laptop en mobiele telefoon;
  • Prestatie- en een commerciële bonusregeling;
  • 30 vakantiedagen.

Nadere informatie

Enthousiast geworden over ons of heb je nog vragen? Stuur ons je uitgebreide CV inclusief motivatie toe via onderstaand formulier. Heb je nog inhoudelijke vragen over de functie? Dan kun je contact opnemen met Marije Teerling via

meer...

Naar vacature