Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Pensioen en administratie Product Owner Team CRM
Jouw uitdaging is maximale waarde te realiseren met je team, in een complex en uitdagend speelveld.
Werkervaring
5 - 10 jaar
Opleidingsniveau
HBO
Vakgebied
Pensioen en administratie
Functieniveau
Senior
Kom jij ons versterken?
Een pre-employmentscreening is standaard onderdeel van onze selectie.Jouw rol
Als Product Owner CRM weet jij de capaciteit van jouw ontwikkelteam optimaal in te zetten voor de doorontwikkeling en het beheer van CRM Dynamics.CRM is de applicatie waarin alle klantcontacten van zowel deelnemers als werkgevers worden geregistreerd en geeft een up-to-date 360 graden klantbeeld van die deelnemers en werkgevers zodat deze optimaal bediend kunnen worden door zowel 1ste als 2de lijnsondersteuning van PGGM.
De verschillende fondsen; PFZW, BPF Schilders en Stipp, krijgen de aandacht en de capaciteit die ze nodig hebben. Je bespreekt met stakeholders hun wensen en de mogelijkheden die CRM biedt. Zo zorg je met elkaar voor klanttevredenheid van deelnemers en werkgevers van de verschillende fondsen.
Met jouw team weet jij de wensen van de interne gebruikers om te zetten naar slimme oplossingen, die jullie kunnen realiseren met de nieuwste technologie. Jij zorgt hierbij voor de juiste prioriteiten. Je weet exact waar de oplossing aan bijdraagt, wat dit kan opleveren, en stemt dit af met jouw stakeholders. Jij organiseert de samenwerking met andere teams wanneer dat nodig is om de juiste oplossing te realiseren. Jij weet wat waar speelt, en je team beheerst de detailkennis van CRM Dynamics, de processen en omgevingen.
Jouw uitdaging is maximale waarde te realiseren met je team, in een complex en uitdagend speelveld. Je kunt goed “nee” zeggen en ook uitleggen waarom. Het spreekt voor zich dat samenwerken cruciaal is binnen deze functie. Het creëren van maximale waarde op het juiste moment, is wat jou drijft en waar jij je energie uit haalt.
Jouw afdeling binnen PGGM
Het Deelnemerscluster bestaat uit ongeveer 170 collega’s. Met elkaar verlenen we excellente klantbediening aan onze deelnemers op een zo efficiënt mogelijke manier. Binnen het Deelnemerscluster werk je nauw samen met de andere product owners van het cluster, maar ook met de Klantreiseigenaren van zowel Deelnemers als Werkgevers en de Delivery manager vanuit IT. Daarnaast maak je onderdeel uit van een virtueel team waar alle product owners van Pensioenbeheer onderdeel van zijn. Je rapporteert rechtstreeks aan de Klantreisclustereigenaar Deelnemers.Het team van Product Owners bestaat uit circa 10 collega’s die zijn ingezet op een product/applicatie of klantreis voor één of meerdere pensioenfondsen (multiclient). Als Product Owner van het klantreisteam werk je actief samen met het Klantreiscluster Deelnemers. Hier vind je de klantreisclustereigenaar (directeur) en klantreiseigenaren, en daarnaast de andere Product Owners die nodig zijn om de pensioenuitvoering voor deelnemers iedere dag verder te verbeteren.
Jouw achtergrond
Je hebt ruime ervaring met klant communicatie processen en het gebruik van CRM toepassingen. Je bent op de hoogte van de actuele trends en oplossingen in de markt en weet die te vertalen naar plannen en activiteiten. Tegelijk heb je kennis en visie op het optimaliseren van systemen en processen. Hiermee help je stakeholders en ben je ook voortdurend op de hoogte zodat jij en je team aan de juiste zaken werken. Je bent actie- en resultaatgericht en je weet dat doelen pas behaald zijn, als ze ook daadwerkelijk verzilverd zijn. Hier spreek jij je stakeholders ook voortdurend op aan. Je weet je dan ook goed staande te houden binnen een politieke omgeving, zodat samen doelen behaald worden.De Product Owner die wij graag aan ons team toevoegen:
- Heeft minimaal een relevante afgeronde HBO opleiding;
- Heeft minimaal 7 jaar werkervaring, waarvan minimaal 3 jaar ervaring als Product Owner van een team;
- Is klantgericht;
- Is bekend met concepten als service design en design thinking;
- Is bij voorkeur in het bezit van Agile certificering als PSPO1 en/of PSPO2;
- Houdt zich staande in een politieke omgeving;
- Is ondernemend en durft nee te zeggen;
- Kan goed omgaan met verschillende typen stakeholders op zowel operationeel, tactisch als strategisch niveau;
- Is organisatiesensitief en weet zijn/haar omgeving enthousiast te krijgen voor ideeën;
- Is analytisch sterk en houdt ervan te werken met feiten en gebruikt dit ter onderbouwing;
- Kan goed schakelen tussen strategie en visie enerzijds en dagelijks operatie anderzijds;
- Weet het overzicht te bewaren en werkt gestructureerd.
- Ervaring als business analist of vergelijkbaar is een pré
Wat wij bieden
- Volop kansen om jezelf te ontwikkelen in een groene werkomgeving in het midden van het land (Zeist, Utrecht), waar het gaat om meer dan geld alleen. Bij PGGM vergroot je je vakmanschap door samen te werken en kennis te delen. Je krijgt de vrijheid en verantwoordelijkheid om werk en privé zo goed mogelijk te combineren op de manier die in jouw leven past. Een open en eerlijke bedrijfscultuur hoort daarbij. Kies je voor PGGM, dan kies je voor de maatschappij én voor jezelf. Jij mag rekenen op:
- een functie met gegarandeerde maatschappelijke impact.
- een prima maandsalaris, afhankelijk van je kennis en ervaring binnen schaal 10 of 11 van de CAO.
- een 36-urige werkweek met flexibele werktijden.
- een goede pensioenregeling als deelnemer van pensioenfonds PFZW (71,5% betaald door PGGM, 28,5% door werknemer).
- een ruim opleidingsbudget voor interne en externe trainingen of opleidingen.
- een gegarandeerde eindejaarsuitkering van 7,5%.
- ruim 26 vakantiedagen.
- flexibiliteit in werktijden en thuiswerkmogelijkheden.
- een collectieve ziektekostenverzekering bij CZ. Je krijgt korting op de basisverzekering en aanvullende pakketten van CZ.
meer...
Meer vacatures van Pggm