Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Planner Junior Audit en Assurance

Visser & Visser - Dordrecht - 28-04-2022 Naar vacature  

Vacature omschrijving

De puzzel van een goede planning maken, rekening houdend met de beschikbaarheid van collega’s en klanten, is écht jouw ding. Voortdurend bijsturen, omdat de praktijk toch altijd weer verrassingen in zich heeft, is voor jou een sport, maar gelukkig zit jij er bovenop! Je bent nu Management Assistent of Secretaresse en plannen is je lust en je leven! Visser & Visser is de laatste drie jaar tweemaal uitgeroepen tot de beste werkgever in de categorie financiële dienstverlening. Ben jij klaar voor een career change?

­Wat ga je doen?

Binnen het team van Audit en Assurance moeten er veel agenda’s met elkaar in lijn worden gebracht. Circa 350 controleopdrachten worden jaarlijks afgerond, die van opdrachtacceptatie en voorbereiding, uitvoering tot en met afronding diverse fasen kennen. In een aantal fasen is de klant actief betrokken, voor concrete werkafspraken en deadlines. Bij andere opdrachten gaat het juist om collega’s die ingedeeld moeten worden, rekening houdend met de teamsamenstelling. Uiteraard werken onze collega`s aan diverse opdrachten tegelijkertijd, het is dus best belangrijk om daar overzicht van en inzicht in te hebben. In samenwerking met een senior audit collega werk je aan het (inhoudelijk) verbeteren van het planningsproces. Een stevige klus dus, die essentieel is voor een efficiënte en gezonde bedrijfsvoering binnen de Audit en Assurance-tak van Visser & Visser. Mocht je naast je werk als planner nog tijd over hebben, dan kan ons directiesecretariaat jouw ondersteuning ook gebruiken.

We hebben de ambitie om een stap verder te maken in onze planning, vandaar het ontstaan van deze vacature.

Wie ben je?

Je creëert gemakkelijk overzicht van veel informatie over activiteiten, mensen en middelen. Dat doe je door nauwkeurig te werken en jouw planning op een slimme manier overzichtelijk en flexibel in ons eigen planningssysteem te zetten. Je zult enerzijds met mensen moeten ’wheelen en dealen’ om het zo te krijgen zoals je dat wil, anderzijds zul je regelmatig je poot stijf moeten houden om ervoor te zorgen dat de hele planning niet helemaal overhoop wordt gegooid omdat één iemand verzonnen heeft dat het anders moet. Jij begrijpt dat alles uiteindelijk draait om het belang van de klant. Kortom, je bent zowel communicatief sterk en hebt een gunfactor, als assertief en vasthoudend.

Flexibiliteit, analytisch vermogen en een goede zelforganisatie zorgen ervoor dat je je hoofd koel weet te houden.

Waar kun je op rekenen?

Interessant en afwisselend werk en de mogelijkheid om de planning naar een nog hoger niveau te krijgen binnen onze organisatie. En hoewel je onze eerste echte Planner bent, sta je er niet alleen voor, want je zult intensief samenwerken met ons directiesecretariaat en andere collega’s. Ook kun je rekenen op mooie doorgroeimogelijkheden. Jouw nieuwe functie wordt gekenmerkt door brede dienstverlening, veel eigen verantwoordelijkheid en een menselijke benadering van zowel klanten als collega’s.

We zijn de laatste drie jaar tweemaal uitgeroepen tot de beste werkgever in de categorie financiële dienstverlening. Dáár wil je toch werken?!
Visser & Visser: full service met aandacht
Met circa 450 medewerkers biedt Visser & Visser het volledige spectrum aan financiële dienstverlening voor kleine en grote ondernemers. We werken vanuit 12 vestigingen in Nederland, zodat we dichtbij onze opdrachtgevers staan. Onze medewerkers zijn meer dan de som der delen. We geloven met hart en ziel dat we samen verder komen. Samen met elkaar en samen met onze klanten. Dat is een manier van werken die verankerd is in onze cultuur.

We ondersteunen ondernemers in alle aspecten van hun ondernemerschap, met inzet van onze professionaliteit en ons innovatief vermogen, maar vooral met bewuste en oprechte aandacht. Met dezelfde aandacht kijken we naar onze medewerkers. Ons succes begint bij jouw talent. Daarom investeren we in de groei en ontwikkeling van onze medewerkers.

Of je nu kiest voor onze samenstelpraktijk, onze auditpraktijk of onze fiscale tak; je komt sowieso te werken bij een professioneel top 25 accountantskantoor. In 2021 werd Visser & Visser

in de categorieën Accountancy én Fiscaal advies. Ook zijn we in de laatste drie jaar tweemaal uitgeroepen tot de beste werkgever in de categorie financiële dienstverlening en mogen we dit jaar het keurmerk

dragen. Hier wil je toch werken?!

Vragen? Mail, app of bel met

Stefan Visser
Extern Accountant

Wat je van ons kunt verwachten:

Salary
We zijn erg benieuwd naar jouw huidige arbeidsvoorwaarden en gaan daarover graag in gesprek
Time
28 - 36 uur per week
Vacation
28 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband
Leasecar
Gemakkelijk parkeren bij ons kantoor
Lunch
Volledig verzorgde lunch op kantoor
Education
Volop opleidings -, ontwikkelings- en doorgroeimogelijkheden
Devices
Laptop + flexibele werktijden en mogelijkheden om thuis te werken
Thuiswerkvergoeding
Budget thuiswerkplek

Wat wij van jou verwachten:

Education
Je hebt (minimaal) een mbo-diploma, bij voorkeur in een relevante richting, maar vooral een paar jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van planningswerkzaamheden

Skills
Teamworker
Skills
Sterke communicatieve en sociale vaardigheden
Skills
Assertief
Experience
Je bent nu Management Assistent of Secretaresse, plannen is in ieder geval jouw leven

Onze mensen

Onze collega’s zijn geen nummertje, maar mensen met unieke talenten.

Bij ons doet iedere medewerker ertoe! Een goede werk-privébalans is haalbaar binnen ons bedrijf.

  • Tina Tsang-Fong, IT Auditor

Er is een open en ongedwongen sfeer.

  • Kees Boer, Junior Manager Audit

De werkdruk bij Audit is er, maar deadlines worden nooit zo strak gezet dat alles door je werk wordt ingenomen. Fijn dat daar oog voor is!

meer...



Meer vacatures van Visser & Visser