Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Medewerker Debiteuren Administratie
vrijdag 17 januari 2025
Als medewerker debiteurenadministratie binnen INTR. ben je het aanspreekpunt voor klanten met vragen over betalingen en/of betaalachterstanden. Op een empathische en heldere manier geef je inzichten in de mogelijkheden om betaalachterstanden op te lossen.
Wij zijn voor ons hoofdkantoor in Deventer op zoek naar een enthousiaste collega voor op onze Debiteurenafdeling.
Medewerker Debiteuren Administratie
Als medewerker debiteurenadministratie binnen INTR. ben je het aanspreekpunt voor klanten met vragen over betalingen en/of betaalachterstanden. Op een empathische en heldere manier geef je inzichten in de mogelijkheden om betaalachterstanden op te lossen.Je maakt als medewerker debiteurenadministratie onderdeel uit van het team van medewerkers binnen de Administratie. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor een correcte en tijdige uitvoering van alle administratieve werkzaamheden. Je rapporteert aan de Financieel Manager.
Waaruit bestaan jouw dagelijkse werkzaamheden?
Zelfstandig verzorgen van een tijdige en correcte uitvoering van de klanten administratie;Bewaken en controleren van de kredietlimieten;
Beoordelen van klantsituaties, waarbij rekening wordt gehouden met het betalingsgedrag van de klant;
Inschakelen van Atradius indien betalingen van de klant achterblijven;
Afhandelen van incasso zaken;
Telefonisch benaderen van klanten om openstaande posten te bespreken;
Bewaken & controleren van achterstallige betalingen;
Treffen van betalingsregelingen/of betaalafspraken;
Daar waar nodig assisteer je bij het boeken van facturen, het verwerken van bank- of kasboeken of ondersteun je bij de maand- of kwartaal afsluiting.
Wie zoeken wij?
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste medewerker Debiteurenadministratie, die resultaatgericht, doelgericht en vooral ook met plezier zorgt dat onze klantenadministratie goed verloopt. Om dat te kunnen bereiken verwachten wij dat jij beschikt over:Een afgeronde MBO/MBO+ opleiding (op het gebied van bedrijfsadministratie of economie);
Bij voorkeur met HAVO als vooropleiding;
Enkele jaren aantoonbare en relevante werkervaring;
Goede kennis van ICT en informatiesystemen, bijvoorbeeld Navision;
Goede communicatieve eigenschappen en een goede beheersing van de Nederlandse taal;
Kennis van branche specifieke aspecten;
Kennis van de kwaliteitsstandaarden en keurmerken.
Over INTR.
INTR is een landelijk opererende groothandel met een compleet assortiment voor professionele vloer- en raamafwerking voor de woning-, projectinrichting en parketspeciaalzaken. De toegevoegde waarde van INTR bestaat uit een klantgerichte benadering, een optimale service en een uitgebreid assortiment van uitstekende producten (A-merken).Met ruim 80 professionele medewerkers werkt INTR voortdurend aan een verbetering van haar producten en diensten.
Naast onze hoofdvestiging in Deventer beschikken wij over
in Delft, Den Bosch, Hoofddorp, Hengelo, Heereveen, Hoogeveen, Leek, Nieuwegein, Nuth en Zwolle.
INTR. is onderdeel van Uzin Utz Nederland bv dat op haar beurt weer valt onder het Duitse moederbedrijf; Uzin Utz SE.
Wat bieden wij?
We bieden jou een zelfstandige en afwisselende functie in een groeiende organisatie met mogelijkheden om je verder te ontwikkelen. Je komt te werken op een fijne werkplek, in een gedreven team met leuke collega’s, waar ruimte is voor eigen inbreng en initiatieven.Een prima salaris met (op fulltime basis) 25 vakantiedagen, 6 ATV dagen en een premievrij pensioen.
Gëinteresseerd?
Meer informatie over ons vind je op www.intr.nlVoor vragen over de functie kun je contact opnemen met Remko Kuipers, Financieel Manager (06 23227148). Wil je solliciteren, stuur dan je brief met CV naar Ida van de Venne (hr@intr.nl)Laden
Volg ons op social
Ontvang relevante productinformatie en aanbiedingen
INTR. zorgt voor een prettig interieur dat bijdraagt aan de kwaliteit van leven. Daarbij wordt gewerkt vanuit de kernwaarden vakmanschap, verbinding, vernieuwing en vrijheid.
meer...
Meer vacatures van Intr