Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Teamhoofd In- en Outbound

Mantel - Oosterhout - 13-10-2021 Naar vacature  

Functieomschrijving

Altijd al willen werken bij één van de grootste- en snelst groeiende (online) fietsenwinkels binnen de Benelux?

Ben jij een people manager, iemand die personele uitdagingen van ver ziet aankomen? En ben jij in staat om een team neer te zetten dat zich iedere dag wil verbeteren? Dan ben jij ons nieuwe Teamhoofd die wij voor de afdeling In- en Outbound zoeken!

In de functie van Teamhoofd draait alles om het team en de teamleden. Jij bent degene die de dagelijkse werkzaamheden op de afdeling In- en Outbound coördineert om de gestelde doelen te realiseren. Je geeft leiding aan een vast team van Retouren, Expeditie en Registratie Medewerkers. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de uitvoering van het personeelsbeleid en ontwikkeling van de teamleden.

Medio 2022 gaan we verhuizen richting Oosterhout (Park15).

Hoe ziet je werkdag eruit?

Voorzien van een kop koffie controleer jij of de planning voor de aankomende periode aansluit op de capaciteit. Daarna verwerk je de urenadministratie van de vorige dag. Dan is het tijd voor een ronde over de afdeling om te checken hoe het met de teamleden is.

Aan het einde van de ochtend heb je een periodiek 1 op 1 gesprek gepland staan met 1 van de teamleden. Uiteraard heb je dit goed voorbereid. Tijdens het gesprek komen er een aantal zaken naar voren waar jullie samen verder mee willen. De afspraken die jullie gemaakt hebben, leg je daarna vast in een gespreksverslag.

Na de lunch sluit je aan bij het wekelijkse overleg met de Teamhoofden. In dit overleg wordt er veel gedeeld en geleerd van elkaar en kijken jullie waar optimalisatie mogelijk is. Tijdens dit overleg maak je kenbaar dat er een teamlid is dat graag een switch naar een andere afdeling zou maken om zich verder te kunnen ontwikkelen.

Aan het einde van de vroege dienst merk je dat het tempo iets wegzakt op basis van de verwerkte aantallen bij de registratie. Aangezien dit niet de eerste keer is, ga je op onderzoek uit. Je vraagt de Business-Analist erachter te komen waar deze stagnatie vandaan kan komen. Een vervolgafspraak wordt ingepland om de resultaten te bespreken en een plan van aanpak op te stellen.

Om 15 uur doe je een korte dagstart voor de late dienst. Je bespreekt hierin waar men deze dienst op moet letten, hoe de zaken ervoor staan en wat er deze dienst van hen verwacht wordt. Daarna bereid jij alvast een afspraak voor, die gepland staat met de Operationeel Inkopers. Je gaat de capaciteit voor de aankomende periode met hen te bespreken.

Vereisten

Wat vragen wij van jou?

Minimaal aantoonbaar MBO+ werk- en denkniveau;
2 tot 5 jaar werkervaring als leidinggevende (bij voorkeur in een logistieke omgeving);
Je bent doordeweeks fulltime beschikbaar, flexibel ingesteld en je werkt nauwkeurig;
Je bent in staat formele gesprekken te voeren en overleggen te leiden;
Je beschikt over analytisch vermogen;
Je hebt gedegen computervaardigheden en kennis van Microsoft Office;
Je weet een team en teamleden te laten presteren en excelleren.

Wat bieden wij jou?

Een contract voor 38 uur;
De bandbreedte van het salaris is van 2533 tot 2892 euro bruto per maand op basis van 38 uur per week. De inschaling is afhankelijk van je kennis en ervaring. Uiteraard ontvang je een toeslag wanneer je in de avonden of op de zondag werkt;

24 vakantiedagen;
Eventuele reiskostenvergoeding;
Pensioenregeling;
Korting op ons gehele assortiment natuurlijk! Handig als je weer staat te watertanden in onze winkel.
Heb je interesse in deze vacature? Dan ontvangen wij graag je CV en motivatiebrief waarin je aangeeft waarom je graag ons peloton komt versterken!
meer...



Meer vacatures van Mantel