Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Project Assistent Administratie Fulltime
Fulltime (24-40 uur p/w)
MBO
Reageer nu
Bel ons
Wij vragen
Minimaal MBO werk- en denkniveau2 tot 5 jaar werkervaring op het gebied van financiële administratie
Je hebt oog voor details en financiële procedures
Kennis van de energiemarkt is een pré
Bereidheid om de eerste periode naar Veenendaal te reizen voor inwerken
Wij bieden
Marktconform salaris en primaire en secundaire voorwaardenMogelijkheden tot het volgen van opleidingen en cursussen
Teamuitjes en teambuilding
Mogelijkheid tot hybride werken
Laptop en telefoon
Project Assistent Administratie
Ben jij een kei in administratie? Krijg jij energie van projecten waarbij je verantwoordelijk bent voor het op orde houden van de financiële administratie van energiefacturen? Denk je ook graag mee in hoe de administratie efficiënter kan? Dan zijn wij op zoek naar jou!Je gaat als
Project Assistent Administratie
aan de slag bij de afdeling Gebouwen in Veenendaal. Deze afdeling ondersteunt maatschappelijke en commerciële vastgoedeigenaren in het duurzaam beheren, exploiteren en ontwikkelen van hun gebouwen en bijhorende installaties. Dit doen we vanuit onze vestigingen in Veenendaal, Heerenveen, Tilburg en Almere. De afdeling Gebouwen bestaat uit verschillende disciplines, zoals bijvoorbeeld grip op energie, installatietechniek en milieu & brandveiligheid.
Binnen het team Grip op Energie ben je in deze functie verantwoordelijk voor het juist inboeken van energiefacturen, het controleren van deze facturen als ook het versturen van wekelijkse betaalbestanden naar onze klanten toe. Je houdt hierbij zicht op verschillende klantprojecten. Daarnaast informeer je de projectleiders tijdig je bevindingen indien er sprake is van afwijkende gegevens op de facturen, denk je mee en pas je jouw bestaande kennis toe. Je weet wanneer je buiten de bandbreedte van bepaalde procedures moet handelen en werkt in lijn met werkafspraken en procedures.
Een aantal functie gerelateerde werkzaamheden zijn:
- Inboeken van facturen in het Factuurcontrolesysteem
- Het opvolgen van vraagstukken die ontstaan vanuit diverse (geautomatiseerde) controles en onjuist aangeleverde informatie (afgekeurde facturen)
- Regelmatig contact met klanten en derden (leveranciers en netbeheerders) hebben om data te kunnen verwerken en klantvragen te beantwoorden via het ticketsysteem Zendesk
- Maken van factuur templates in Readsoft (OCR software)
- Het versturen van betaalbestanden naar klanten
- Het bijhouden van werkinstructies
Competenties
- Je bent secuur en werkt zorgvuldig
- Je bent communicatief vaardig
- Je bent klantgericht
- Je bent enthousiast en gedreven
- Je houdt van plannen en organiseren
Wim Hiensch
TeamleiderMaandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
8:00
Uren boeken en goedkeuren
Betaalbestand klant 1
Lunchwandeling
ABP Lunchpresentatie
Aansluitingenlijst importeren klant 2
Betaalbestand klant 2
Klantvragen beantwoorden via ticketsysteem
Betaalbestand klant 3
Klantvragen beantwoorden via ticketsysteem
Lunchwandeling
Betaalbestand klant 4
Overleg projectleiders
Facturen inboeken
Klantvragen beantwoorden via ticketsysteem
Lunchwandeling
Planningsoverleg
Aansluitingenlijst importeren klant 1
Klantvragen beantwoorden via ticketsysteem
Overleg projectleiders
Betaalbestand klant 2
Lunchwandeling
Inboeken facturen
Klantvragen beantwoorden via ticketsysteem
Bila Teamcoördinator
Klantvragen beantwoorden via ticketsysteem
Lunchwandeling
Overleg projectleiders
Betaalbestand klant 4
Borrel INNAX Café
8:30
9:00
9:30
10:00
10:30
11:00
11:30
12:00
12:30
13:00
13:30
14:00
14:30
15:00
15:30
16:00
16:30
17:00
17:30
18:00
Over INNAX
Wij geloven in een duurzame toekomst. INNAX zet zich continu in om deze missie tot leven te brengen. Dit doen wij al ruim vijfentwintig jaar door bij te dragen aan een gezonde en betaalbare woon- en werkomgeving. Door te bouwen aan een toekomst waar iedereen energie van krijgt. Waar huizen en gebouwen energie geven. Dit doen we met een integrale visie op energie, techniek, duurzaamheid en veiligheid. De kracht en energie putten we uit onze drie belangrijkste kernwaarden: inventief, betrokken en samen benutten. Vanuit deze waarden realiseren we verrassende oplossingen voor onze opdrachtgevers.meer...
Meer vacatures van Innax