Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Medewerker Klantenservice
Heb jij affiniteit met de zorg en is klantenbinding jouw passie? Zie jij het als een uitdaging om de klant 100% tevreden te maken en wil jij een baan met doorgroeimogelijkheden? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Jouw rol
Als medewerker klantenservice bij BENU Direct Hulpmiddelenzorg ben jij het eerste aanspreekpunt van onze klanten als het gaat om vragen over de hulpmiddelenzorg ten behoeve van: incontinentie, diabetes, stoma, medische voeding en wond- en compressie. Klanten kunnen ons telefonisch maar ook digitaal bereiken. De digitale dienstverlening van BENU Direct verloopt via Live chat, WhatsApp of mijnBENUDirect omgeving.Je start bij ons met een intensief inwerktraject waardoor je alle ins en outs meekrijgt. Ook hoef je niet direct alle vragen te beantwoorden over al onze hulpmiddelen. Ons inwerktraject duurt ongeveer 4 maanden en is zo opgebouwd dat je steeds een nieuw hulpmiddel erbij krijgt. Door middel van interne trainingen ontwikkel je door tot een allround klantenservice medewerker. Jij wordt dus een echte specialist op het gebied van hulpmiddelen!
In jouw functie informeer je de klant over onze digitale kanalen en begeleid je de klant hierin. Ook
ben je verantwoordelijk voor het maken van orders en help je de klant bij vragen over onze hulpmiddelen en het gebruik daarvan. Daarnaast neem je actief deel aan de diverse overlegvormen en draag je bij aan de optimalisatie van onze dienstverlening, werkprocessen en natuurlijk de werksfeer.
Hoe wij omgaan met corona
Bijzondere omstandigheden vragen om bijzondere maatregelen. Daarom hebben wij uiteraard de benodigde voorzorgsmaatregelen genomen zodat jij op voldoende afstand van andere collega’s kunt werken bij ons op kantoor. In de eerste periode is het nodig om op kantoor ingewerkt te worden. Zowel voor jou als voor ons. Als je goed bent ingewerkt, kan je op een gegeven moment ook thuis gaan werken. Uiteraard zullen wij jou voorzien van alle benodigdheden om goed thuis te werken, zoals een laptop en een headset.Wat jij hiervoor terug krijgt
- Een salaris tussen de € 2.000 en € 2.500 (afhankelijk van kennis en ervaring en op basis van een 38-urige werkweek);
- Een 13e maand;
- 8% vakantiegeld;
- Reiskostenvergoeding;
- Carrièrekansen en doorgroeimogelijkheden. Aan jou om deze te benutten;
- Toegang tot de Brocacef Academy en Goodhabitz een uitgebreid aanbod aan trainingen voor jouw persoonlijke ontwikkeling;
- Pensioenregeling;
- Collectieve verzekeringen;
- 25 vakantiedagen op basis van 40-urige werkweek;
- 20% korting op producten uit eigen bedrijf;
- Werken bij een organisatie met ruimte voor talent en persoonlijke groei.
Wie jij bent
- Je beschikt over MBO+ werk- en denkniveau;
- Je hebt een klantgerichte instelling en probleemoplossend vermogen;
- Je beschikt over een gezonde dosis empathisch vermogen en hebt affiniteit met de zorg;
- Je bent accuraat en hebt commercieel inzicht;
- Je bent communicatief vaardig in de Nederlandse taal in woord en geschrift;
- Je beschikt over goede computervaardigheden en hebt affiniteit met online dienstverlening;
- Je bent mensgericht, vooruitstrevend en verantwoordelijk, passend bij onze kernwaarden.
- Flexibel en beschikbaar tijdens onze openingstijden, van maandag tot vrijdag tussen 8:00-18:00 uur
Over BENU Direct Hulpmiddelenzorg
BENU Direct Hulpmiddelenzorg biedt deskundig advies en levert de beste diabetes-, incontinentie-, stoma- en wondmateriaal en medische drinkvoeding aan klanten thuis. Ons team van gespecialiseerde medewerkers werkt hierbij nauw samen met voorschrijvers, instellingen, apotheken en zorgverzekeraars.Wij maken onderdeel uit van Brocacef. Wij geloven in ondernemerschap en bevlogenheid. Gezamenlijk werken wij aan een optimale kwaliteit van zorgverlening. Mensgericht, vooruitstrevend en verantwoordelijk zijn belangrijke kernwaarden bij Brocacef. Zo staan wij bekend bij onze cliënten en zo gaan wij met elkaar om.
meer...
Meer vacatures van Brocacef