Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Administrateur / Debiteurenbeheer (outbound)

Drunen - 25-07-2022 Naar vacature  

Administrateur facturatie en debiteurenbeheer (Outbound)
Ben jij ambitieus en heb jij affiniteit met cijfers? Zie jij jezelf als financiële allrounder en ben je in staat om probleemoplossend te denken? Ben je servicegericht en communicatief vaardig. Dan ben jij wellicht DE persoon die wij zoeken!

Ter ondersteuning van onze collega’s op de Centrale Administratie zijn wij op zoek naar een fulltime
Administrateur voor het onderdeel facturatie en debiteurenbeheer (Outbound).

Over de organisatie:

De Centrale Administratie werkt voor 3 Groepen (RNF/MEXX en DFNS) met meer dan 20 financiële administraties van Holdings tot werkmaatschappijen, die allen op de internationale markt van mode en schoenen opereren. Het team bestaat uit een Financial Controller, Hoofd Administratie, een Junior Controller en 7 Administrateurs. Met meer dan 200 personeelsleden, van meer dan 21 nationaliteiten en kantoren in China, Duitsland, Griekenland, Turkije, Portugal en Nederland werk je in een dynamische internationale omgeving. De gevoerde merken als MEXX, Fred de la Bretonière, Shabbies Amsterdam, UMBRO en Palpa zijn allen trendbepalend op hun eigen gebied en in binnen- en buitenland bekend en gerenommeerd. Als handelsorganisatie is deze functie van wezenlijk belang voor het succes van de organisatie. Het “in control” zijn hiervan, is een belangrijke bijdrage tot dit succes. Hiervoor zoeken we dan ook de juiste collega:

Wat ga je doen?

  • Bankmutaties boeken/controleren (1
e
lijns liquiditeitenbeheer);
  • facturatie inclusief Intercompany-facturatie;
  • debiteurenbeheer in de meest uitgebreide vorm;
  • boeken en rapporteren van mutaties t.b.v. de onlineverkoopkanalen via Payment Service Provider (Buckaroo);
  • bewaken van de Interfaces tussen webshop(s)-ERP-WMS;
  • (op)volgen van de facturatie en creditnota’s via de onlineverkoopkanalen;
  • werkzaamheden m.b.t. transacties van het offline retailkanaal;
  • het verzorgen van specifieke financiële rapportages en analyses en deze controleren op juistheid en volledigheid.
  • maken van aansluitingen voor de diverse periodieke rapportages en samensteldossier voor de jaarafsluiting;
  • nauwe samenwerking en communicatie met de diverse afdelingen;
  • ondersteunen van het algehele financiële team en Hoofd Administratie;
  • het doen van verbetervoorstellen aan de hand van beschikbare informatie, met als doel de kwaliteit en efficiëntie te verhogen en/of te verbeteren.

Wat vragen wij?

  • MBO-4/HBO werk- en denkniveau, richting Finance;
  • Je hebt enkele jaren relevante werkervaring opgebouwd;
  • Je hebt een proactieve instelling en werkt accuraat;
  • Je bent doortastend en communicatief vaardig;
  • Je kunt snel schakelen;
  • Je bent klant-, kwaliteits- en teamgericht;
  • Je bent flexibel;
  • Kennis van en ervaring met XL-ENZ en/of Trust It is een pré;
  • Kennis van en ervaring met Microsoft Office;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je denkt in mogelijkheden.

Wat kunnen wij bieden?

  • Wij bieden je een mooie gevarieerde baan met verantwoordelijkheden en ontwikkelingsmogelijkheden in een snelgroeiend bedrijf;
  • Passend salaris bij de ervaring en achtergrond;
  • Wij nemen alleen mensen aan met de intentie om hen, bij adequaat functioneren, vast in dienst te nemen;
  • Korte en directe communicatielijnen;
  • Platte organisatie en prettige werkomgeving waarin zelfontplooiing alle ruimte krijgt;
  • Samenwerken met gedreven en betrokken collega’s die samen resultaat willen behalen en altijd bereid zijn elkaar te helpen;

Interesse?

Zie je jezelf in zo’n functie en is je interesse aangewakkerd om te komen werken in een enthousiast en gedreven team met hardwerkende collega’s? Stuur dan je motivatiebrief en jouw cv naar

meer...



Meer vacatures van Drunen