Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Testcoördinator, Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd
Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd
Delen
Vacature bewaren
Solliciteren
Standplaats
Utrecht
Contractduur
1 jaar
Uren per week
32 - 36
Maandsalaris
€3.279
Salarisniveau
schaal 11
Niveau
Bachelor - HBO
Vakgebied
ICT
Reageren voor
28 september
Nog 1 dag
Vacaturenummer
IGJ 21-76
Plaatsingsdatum
8 september 2021
Dienstverband
Arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op onbepaalde tijd
Wil jij een bijdrage leveren aan veilige zorg? Kom werken bij de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd. Bij de afdeling Informatie en ICT zoeken we een nieuwe collega.
Wat ga je doen?
Voor de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd (IGJ) speelt informatievoorziening in ons toezicht een belangrijke rol. Dit wordt alleen nog maar belangrijker. Er is steeds meer informatie digitaal voorhanden en bij IGJ werken we zo veel mogelijk papierarm. Dit heeft gevolgen voor de eisen die we aan onze netwerken, applicaties en voorzieningen stellen.
Als IGJ zitten wij in een proces van vernieuwing van de informatievoorziening en de doorontwikkeling van onze systemen. Om ons daarbij te helpen zoeken we een testcoördinator. Samen met de DevOps-teams ga je werken aan vernieuwing, doorontwikkeling en beheer. Met jouw ervaring versterk je ons team in zowel de uitvoering als groei in expertise op het gebied van testen en testautomatisering.
Binnen deze uitdagende functie, waarin je valt onder en rapporteert aan het afdelingshoofd, ga jij onder andere de volgende taken uitvoeren:
- Het coördineren van testen.
- Het vertalen van requirements, userstory’s en acceptatiecriteria naar logische testgevallen.
- Het opstellen van testscenario’s voor functionele testen inclusief acceptatietesten.
- Het (laten) uitvoeren van (her)testen in het kader van functionele testen inclusief acceptatietesten.
- Het opstellen en opvolgen van bevindingen (issues) in Jira.
- Het ondersteunen bij het opstellen van testscenario’s in het kader van gebruikersacceptatietesten en ketentesten.
- Het ondersteunen bij het uitvoeren van gebruikersacceptatietesten en ketentesten.
Je hebt een onafhankelijke blik en je hebt zin om met overtuiging en drive te gaan werken aan het doel van de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd: behoud en verbetering van de goede Nederlandse zorg- en hulpverlening. Daarbij handel je naar ons motto: duidelijk, onafhankelijk en eerlijk.
Met jouw agile mindset en energieke, positief-kritische en proactieve houding ben je sterk in samenwerken. Je neemt het voortouw en coacht graag je collega’s. Je weet je kennis en ervaring goed over te brengen. Je bent nieuwsgierig naar de software en welke ontwikkelingen er zijn. Je denkt graag mee en komt met passende oplossingen. Je houdt overzicht over wat er is gebouwd en wat er nog gebouwd en getest moet worden, en behoudt hiervoor oog voor de wensen van de (interne) klanten.
Verder neem jij mee:
- Een afgeronde hbo-opleiding in de richting informatie- of bedrijfskunde.
- Minimaal TMAP Testengineer- of ISTQB Agile Tester-certificering.
- Bij voorkeur ook Test Manager (TMAP of ISTQB).
- Minimaal vijf jaar ervaring in de rol van functionele tester.
- Minimaal drie jaar als testcoördinator.
- Ruime kennis van en ervaring met
- Ruime kennis van en ervaring met het uitvoeren van (acceptatie)testen.
- Bij voorkeur ervaring met geautomatiseerd testen.
- Bij voorkeur ervaring met het werken met Jira en TOPdesk.
schaal 11
Maandsalaris
Min €3.279
Dienstverband
Arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op onbepaalde tijd
Contractduur
1 jaar
Minimaal aantal uren per week
32
Maximaal aantal uren per week
36
Naast je salaris bieden wij je verschillende secundaire arbeidsvoorwaarden:
- De mogelijkheid om extra vakantiedagen op te bouwen.
- Een individueel keuzebudget (IKB). Dit bedraagt 16,37% van het jaarsalaris. In dit budget zijn de vakantie-uitkering en eindejaarsuitkering opgenomen. Iedere maand bouw je een deel van het IKB op. Dit opgebouwde budget kun je gebruiken voor onder andere deelname aan fitness.
- Een pensioenregeling bij het ABP.
- Een volledige vergoeding woon-werkverkeer met het ov (tweede klasse).
- De mogelijkheden voor opleidingen, trainingen en coaching.
- 166 vakantie-uren bij een fulltime aanstelling (144 wettelijke vakantie-uren en 22 IKB-uren).
- 60% betaald ouderschapsverlof.
- Een laptop, smartphone en een flexibele werkplek in het Stadskantoor Utrecht naast het centraal station.
- De eerste ronde selectiegesprekken vindt plaats op 7 oktober 2021. De vervolggesprekken vinden plaats op 14 oktober.
- Omdat je in deze functie met vertrouwelijke informatie werkt, vragen we tijdens de sollicitatieprocedure om referenties en heb je om in dienst te treden een Verklaring Omtrent het Gedrag nodig.
- Kijk
Meer over de functiegroep Adviseur Bedrijfsvoering
Door het Functiegebouw Rijk worden medewerkers en leidinggevenden geholpen bij het maken van resultaat- en ontwikkelafspraken in functioneringsgesprekken en krijgt men inzicht in de loopbaanmogelijkheden binnen de Rijksoverheid.Meer over jouw toekomstige afdeling
De afdeling Informatie en ICT is verantwoordelijk voor de informatievoorziening binnen de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd (IGJ). Daarin werken we samen met onze leveranciers van binnen en buiten de overheid. We helpen IGJ om de wensen en eisen helder te krijgen, voeren de regie over de organisaties die deze moeten realiseren of realiseren de oplossing zelf. Dat doen we voor de informatievoorziening van vandaag én voor die van morgen.De afdeling bestaat uit een aantal clusters:
- Advies: Dit cluster adviseert de IGJ-afdelingen over hun wensen als het gaat om informatievoorziening.
- Architectuur: Dit cluster is verantwoordelijk voor de architectuur.
- Ontwikkeling: Dit cluster ontwikkelt en onderhoudt onze applicaties waaronder het dataplatform, maakt visualisaties en dashboards en het portaal. Dit gebeurt met agile teams.
- Service en Operations: Dit cluster stuurt de leveranciers aan door middel van contracten, is verantwoordelijk voor inkoop en het functioneel beheer van applicaties.
- Projecten: In dit cluster zitten projectleiders die diverse projecten op het gebied van informatievoorziening aansturen.
- Informatiebeveiliging en Privacy: De CISO en privacy-officer adviseren IGJ over informatiebeveiliging en privacy en zien toe op de uitvoering van beveiligingsmaatregelen en de naleving van de vigerende wet- en regelgeving en het beleid.
Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd
Voortdurende verbetering van de gezondheidszorg en jeugdhulpWe kunnen in Nederland vertrouwen op goede gezondheidszorg en jeugdhulp. Altijd, overal en voor iedereen. Dat willen we zo houden, ook voor volgende generaties. Daarom bewaakt en bevordert de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd (IGJ) de veiligheid en kwaliteit van de gezondheidszorg en jeugdhulp. Dat doen wij voor alle 17 miljoen burgers in Nederland.
Naast heel veel goede, kent de zorg soms minder goede resultaten. Ook in de zorg maken mensen fouten en vinden ongelukken plaats. IGJ stimuleert aanbieders van gezondheidszorg en jeugdhulp daar open over te zijn. We verwachten dat ze leren van wat goed gaat en van wat beter moet. Voortdurende verbetering van de gezondheidszorg en jeugdhulp, daar gaat het om. Met ruim 750 medewerkers zien we hierop toe. Zo stimuleren we professionals en bestuurders om de best mogelijke zorg te leveren.
Toezien op persoonsgerichte zorg
Wij onderzoeken of zorgaanbieders de zorg voldoende afstemmen op de behoefte van de patiënt of cliënt. Daarnaast bekijken we of de samenwerking tussen zorgaanbieders goed verloopt. Begrijpt iedereen zijn rol in het zorgnetwerk, met respect voor de anderen? Want juist daarmee dragen zorgaanbieders actief bij aan het bevorderen van kwaliteit van leven. Van patiënt of cliënt, van ouders én van mantelzorgers.
IGJ gaat uit van gezond vertrouwen in aanbieders van gezondheidszorg en jeugdhulp. Dat betekent dat we verwachten dat zorgaanbieders voortdurend open staan voor verbetering en vernieuwing. Blijven verbeteringen uit? Is er direct gevaar voor de patiëntveiligheid? Dan grijpen we op passende wijze in. Zorgaanbieders die de wet overtreden sporen we op.
Breed werkveld
Het veld waar IGJ toezicht op houdt is breed. Van ziekenhuis tot alternatieve zorg. Van de verzorgende aan het bed tot aan de tandarts. Van het bestuur van een verpleeghuis of jeugdhulpinstelling tot fabrikant van geneesmiddelen. De samenleving en ons werkveld zijn altijd in beweging. Ons toezicht beweegt voortdurend mee. Zelf blijven we, net zoals wij van zorgaanbieders verwachten, voortdurend leren en ons denken en handelen verbeteren.
De mensen van IGJ
We voeren ons toezicht uit met respect voor mensen. Voor mensen die van de zorg gebruikmaken én voor hen die er in werken. Veel van ons werk speelt zich af in het brandpunt van de actualiteit. Het is verantwoordelijk werk, vaak intensief en altijd inspirerend. Wij weten dat de kwaliteit van ons werk afhangt van de kwaliteit van onze mensen.
We zoeken altijd bevlogen medewerkers. Integere mensen met een voorliefde voor maatschappelijk belang. Resultaatgericht, communicatief, stressbestendig en overtuigend. We vinden het belangrijk om met onze medewerkers in gesprek te zijn over hun bijdrage aan ons toezicht. We geven ruimte voor persoonlijke groei en reflectie en investeren in ontwikkeling en opleiding.
Contactpersonen
Voor meer informatie over deze vacature:
Marieke Teerds, Afdelingshoofd I&I
meer...Meer vacatures van Werken voor Nederland