Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Programmasecretaresse Alcohol
Programmasecretaresse Alcohol
voor 24 uur per weekHet programma Alcohol zoekt vanaf het najaar van 2021 een representatieve, sociale, enthousiaste en organisatorisch sterke programmasecretaresse. Ben je het gewend om 10 dingen tegelijk te doen, steek je graag de handen uit de mouwen en lijkt het je leuk om spin in het web van het programma te zijn? Dan zijn we op zoek naar jou.
Waar kom je te werken
Het programma Alcohol werkt aan het ontwikkelen, toepassen en evalueren van kennis om jongeren, (jong)volwassenen en hun omgeving te ondersteunen bij alcohol- en drugspreventie. Je komt te werken in een team met 20 bevlogen collega’s.Wat zijn je werkzaamheden
- Inplannen, voorbereiden, notuleren en bewaken van de actiepunten van diverse overleggen;
- beheren agenda voor het programmahoofd en de manager bedrijfsvoering;
- ondersteunen van het programmahoofd, de manager bedrijfsvoering en de medewerkers bij allerhande werkzaamheden;
- helpen onderhouden van de website van het Expertisecentrum Alcohol;
- ad hoc ondersteunen van medewerkers bij de uitvoering van onderzoek- en projectwerkzaamheden;
- wegwijs maken van nieuwe medewerkers;
- regelen van bloemen en cadeaus bij verjaardagen en jubilea;
- organiseren van sociale aangelegenheden zoals afdelingsuitjes, lunches, recepties, etc.
Wat breng je mee
- Een afgeronde opleiding tot secretaresse/managementassistente op minimaal mbo-niveau met aantoonbare werkervaring;
- uitstekende beheersing van Nederlands in woord en geschrift, Engels is een pre;
- ruime kennis en ervaring met Microsoft Office-software;
- ervaring met het onderhouden van websites is een pre;
- vermogen om hoofd- en bijzaken te scheiden;
- een integere, proactieve, flexibele en een positieve instelling;
- collegialiteit, zo nodig vervang je collega’s;
- vermogen om in te springen bij ad hoc werkzaamheden en snel te schakelen tussen verschillende onderwerpen;
- goede organisatorische en communicatieve vaardigheden;
- goed en accuraat kunnen werken onder wisselende werkdruk.
Wat bieden wij
Een marktconform salaris (FWG 40) en een uitdagende en inspirerende werkomgeving met goede secundaire arbeidsvoorwaarden conform de CAO-GGZ, waaronder een eindejaarsuitkering van 8,33%, scholingsfaciliteiten, laptop, mogelijkheid tot thuiswerken, faciliteiten voor je thuiswerkplek, flexibele werktijden en opname in het pensioenfonds Zorg en Welzijn. De aanstelling is in eerste instantie voor de duur van 12 maanden met de mogelijkheid van een verlenging.Het Trimbos-instituut is een inspirerende, informele en professionele werkomgeving met maatschappelijke impact. Je komt te werken bij een toonaangevend wetenschappelijk instituut. Wij maken onder andere vooruitstrevende (digitale) interventies, preventieprogramma’s en behandelmethoden en hebben daarbij een maatschappelijke rol om beleidsmakers, politici en professionals te informeren over middelengebruik, verslaving en de geestelijke gezondheid van de Nederlandse bevolking.
Meer informatie
Voor meer informatie over de vacature kun je contact opnemen met Ferry Goossens, Manager Bedrijfsvoering, via 06-11373090 /of Ninette van Hasselt, programmahoofd Alcohol, via 06-14267687 /
.
De functie is voor 24 uur per week, verspreid over 3 of 4 dagen, waaronder in ieder geval maandagen, dinsdagen en donderdagen.
meer...
Meer vacatures van Trimbos.nl