Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Intercedent Planning
Intercedent – Planning
Heb jij enige werkervaring als planner en heb je daarnaast affiniteit met de zorgsector? Maak jij je sterk voor Adhoc Zorgt door het merk uit te dragen op een professionele en enthousiaste wijze naar de klant, medewerker of kandidaat? Houd jij je hoofd koel onder tijdsdruk en schrik jij niet van deadlines en dagelijkse targets en zet jij je volledig in om deze te behalen? Misschien ben jij dan de persoon naar wie wij op zoek zijn!Als Intercedent – Planning bij Adhoc Zorgt ga je binnen en buiten onze pools op zoek naar kandidaten voor diverse banen in de zorgsector. Je koppelt onze medewerkers aan onze klanten. Je bent daarin het eerste aanspreekpunt voor de klant en medewerkers en zorgt ervoor dat zij van alle relevante informatie zijn voorzien. Daarnaast neem je een adviserende rol in. Jij bent in staat om de klant te adviseren over de invulling van openstaande diensten en denkt mee over lange termijn oplossingen. In deze functie is het van belang dat je geen 9 tot 5 mentaliteit hebt, accuraat en secuur te werk gaat en goed kunt werken onder tijdsdruk. De medewerker voorzie jij van alle relevante informatie m.b.t. de diensten waarvoor ze zijn ingepland. Jij zorgt ervoor dat zij up to date zijn zodat ze een topstart hebben (o.a. tijd en locatie dienst, doelgroep, locatie omschrijving) . Tevens draag jij zorg voor activerende posts op jouw eigen wervingspagina, benader je bij rust kandidaten en werk je nauw samen met je collega intercedenten en afdeling HR om de klassen samen te stellen voor trainingen. In deze functie schakel je veel met de afdeling HR, Sales en Recruitment, met als doel: plaatsen van kandidaten uit onze flex en zzp pools.
Dit ga je doen:
- Inplannen van medewerkers op openstaande diensten;
- Vragen m.b.t. arbeidsvoorwaarden en werkprocedures beantwoorden;
- Coachen en enthousiasmeren van de medewerkers;
- Personeelsdossiers beheren en up to date houden;
- Sollicitatie gesprekken voeren en de bijbehorende administratie verwerken;
- (Telefonische) Intakegesprekken voeren;
- Online en offline searches naar potentiële kandidaten;
- Samenstellen klassen voor scholing en informeren cursisten.
Waar kom je terecht?
Je komt terecht in een dynamische organisatie waar geen enkele dag hetzelfde is. Wij heten niet voor niets Adhoc Zorgt, onze klanten ontvangen op maat gemaakte oplossingen, dit betekent dat we snel kunnen schakelen en continuïteit hoog in het vaandel hebben staan. Je dient goed zelfstandig te kunnen werken, maar ook duidelijk en tijdig te communiceren met je collega’s, medewerkers en klanten. Soms moet je meeveren, soms geef jij duidelijk de grens aan. Kortom een super uitdagende functie waarin je veel contact hebt met verschillende partijen.meer...
Meer vacatures van Adhoczorgt