Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

OSAS Consulent

Zorgdesq - Arnhem - 18-05-2022 Naar vacature  

De organisatie waar jij aan de slag kunt, heeft al jaren een prominente rol in het veld van thuiszorg op afstand op het gebied van medische apparatuur. Onze opdrachtgever stelt zich dienstverlenend op met betrekking tot cliënten in de thuiszorg en hun behoefte aan ondersteunende apparatuur voor onder andere longaandoeningen. Hierbij kun je denken aan zuurstof-, obstructief slaapapneu- en aërosoltherapie, beademing, voeding en monitoring. De cliënten van onze opdrachtgever hebben voortdurend een grote steun aan deze dienstverlening.

Daarnaast is er vanuit deze werkgever volop aandacht en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, vitaliteit en teambuilding. Dat jij leergierig en een echte teamplayer bent spreekt dan ook voor zich.

Functieprofiel:

  • Je bent verantwoordelijk voor veilige, efficiënte en betrouwbare zorg aan patiënten;
  • Je installeert en levert de OSAS-apparatuur tijdens spreekuren in diverse ziekenhuizen en bij patiënten thuis; 
  • Je begeleidt, motiveert en adviseert patiënten ter optimalisatie en toepassing van de therapie;
  • Je geeft gebruiks- en veiligheidsinstructies;
  • Je bent verantwoordelijk voor een nauwkeurige registratie en opvolging van je werkzaamheden in de business software;
  • Je bent verantwoordelijk voor een goede afstemming en samenwerking met voorschrijvers en het verzorgen van spreekuren, trainingen en instructies. 

Functie-eisen:

  • Je hebt een afgeronde niveau 4 of niveau 5 verpleegkundige opleiding;
  • Je hebt een geldige BIG registratie;
  • Je hebt rijbewijs B;
  • Je hebt een flexibele instelling, in deze rol is sprake van wisselende werktijden en diversiteit aan taken;
  • Je bent representatief, communicatief en organisatorisch sterk;
  • Je bent service- en resultaatgericht;
  • Je bent woonachtig in de omgeving van Arnhem/Nijmegen;
  • Kennis op het gebied van OSAS therapie en apparatuur is een pre. 

Aanbod:

  • Een uitdagende, afwisselende en zelfstandige functie;
  • Een tijdelijk contract van 7 maanden met mogelijkheid tot verlenging;
  • Een bruto aanvangssalaris tussen € 2700,- en € 3200,- op basis van een 40-urig dienstverband. Inschaling afhankelijk van jouw kennis en ervaring;
  • Een uitgebreid inwerkprogramma;
  • Diverse interne trainingen via VIVICAMPUS én onbeperkt gebruik van trainingsplatform GoodHabitz;
  • Gedurende het jaar een aantal gezellige personeelsuitjes zoals de zomer barbecue, kerstborrel, jubileumviering, teambuildingsactiviteit en personeelsfeest, waar ook jouw partner van harte welkom is.
 

Wat maakt het werken met zorgdesQ zo leuk en aantrekkelijk voor jou?

Bij ons sta jij als persoon centraal want jij hoort bij ons team en we zijn er altijd voor je! Dat merk je door het persoonlijke contact en oprechte interesse in wie jij bent en wat jou bezighoudt. Daarnaast geven we elkaar de ruimte om elkaar en elkaars belangen te begrijpen, deze ruimte ontstaat door tijd en aandacht. Want wat je aandacht geeft groeit. En wie weet hoe groot je wordt. Dus of je nu op zoek bent naar een vaste baan, flexibel werken of een tijdelijke opdracht, wij helpen je hiermee graag verder als je wilt werken in (flexibele) loondienst. Daarnaast mag je van ons verwachten dat we met je meedenken, begeleiding en (bij)scholing bieden als je dat nodig hebt.

Voor medewerkers in (flexibele) loondienst hanteren we:

  • indien mogelijk een z.g. krapte-toeslag boven op je uurloon.
  • onregelmatigheidstoeslagen (conform CAO) bij onregelmatig werken.
  • een goede reiskostenvergoeding.
  • een opbouw van je pensioen, vakantiegeld en verlofdagen.
meer...



Meer vacatures van Zorgdesq