Inloggen - Registreer  

Juridisch administratief medewerker Evenementen/APV

Gemeentehulst - via Onbegrensd Zeeuws-Vlaanderen - 28-11-2019 Naar vacature  

Over deze functie

Deze vacature is beëindigd, kijk in het
voor andere vacatures!

Gemeente Hulst

 
De gemeente Hulst bestaat uit de afdelingen Wonen & Werken, Publieke Dienstverlening, Bedrijfsvoering, Samenleving en Realisatie & Beheer. Binnen de afdeling Wonen & Werken is een vacature ontstaan voor een

 
Juridisch administratief medewerker Evenementen/APV
voor 36 uur per week
 
Wat houdt de functie in ?
  • je beoordeelt aanvragen om een evenementenvergunning;
  • je voert overleg en stemt de aanvraag en concept vergunningvoorschriften af met politie, VRZ, wegbeheerders en onderhoudt contacten met de openbaar vervoersbedrijven;
  • je organiseert en neemt deel aan het periodieke evenementenoverleg en doet de verslaglegging;
  • je stelt de jaarlijkse evenementenkalender op; zorgt voor overleg met politie en VRZ;
  • je stelt verkeersbesluiten op, gerelateerd aan APV-beschikkingen en bouwwerkzaamheden en voert deze in de landelijke applicatie voor wegafsluitingen. Verder voer je administratieve handelingen uit met betrekking tot de aanstelling van verkeersregelaars;
  • je beoordeelt aanvragen om vergunning en ontheffing van de APV, waaronder ontheffing hoefdieren, metaaldetectie, verkoop consumentenvuurwerk;
  • je stuurt waarschuwingsbrieven bij overtredingen van de APV, Drank- en Horecawet, horecaconvenant en Winkeltijdenverordening;
  • je beoordeelt klachten behorende tot het vakgebied en handelt deze af.

Wie zoeken wij?

  • je hebt een afgeronde mbo-opleiding (niveau 4), aangevuld met functie-specifieke cursussen en affiniteit met juridische aspecten van het werk;
  • je hebt minimaal 3 jaar werkervaring opgedaan binnen het taakveld APV/bijzondere wetten;
  • je bent bereid eventuele aanvullende opleidingen die nodig zijn om de functie te vervullen, te volgen;
  • je hebt gevoel voor verkeerscirculatie t.b.v. het afsluiten van straten voor evenementen, plaatselijke bekendheid is een pré;
  • je bent punctueel, flexibel, hebt een goed inlevingsvermogen, kunt omgaan met tegenstrijdige belangen, weet wat politiek gevoelige thema’s zijn en hoe je daarop moet reageren;
  • je bent communicatief vaardig (mondeling en schriftelijk);
  • je neemt verantwoordelijkheid en bent oplossings- en resultaatgericht.
 

Wat biedt de gemeente Hulst jou ?

  • Veel afwisseling en diversiteit aan werkzaamheden, een plek waar zelfstandig werken gemeengoed is, er beroep wordt gedaan op je creativiteit;
  • Werken binnen een afdeling waar de onderlinge band en teamgeest iets is om trots op te zijn;
  • Salaris en aanstelling zijn afhankelijk van opleiding en ervaring. Als je na de proefperiode voldoet aan de gestelde functie-eisen kunnen wij je inschalen in functieschaal 8 volgens HR21 normfunctie medewerker Beleidsuitvoering III. Het salaris is maximaal € 3.520,00 bruto per maand bij een fulltime dienstverband van 36 uur per week (salarispeil 1 januari 2020). Daarnaast ontvang je een Individueel Keuze Budget van 17,05% van het bruto salaris. Dit budget is voornamelijk opgebouwd uit vakantiegeld en eindejaarsuitkering. Definitieve aanstelling vindt bij goed functioneren plaats na een proefperiode van een jaar, met een halfjaarlijkse tussentijdse evaluatie.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Gemeentehulst