Inloggen - Registreer  

Accountmanager FMCG (32-40 uur p/w

Recruitment - via KnappeKoppen - Hilversum - 17-04-2024 Naar vacature  

We zijn een snel groeiende duurzame scale-up met internationale ambitie. We werken in een leuk en snel groeiend team vanuit ons schitterende kantoor in Hilversum. We bieden een dynamische en ondernemende werkomgeving, waar je zelf echt het verschil kan maken en enorm veel kan leren. Daarnaast bieden we een goed startsalaris en secundaire arbeidsvoorwaarden. Met onze merken willen we duurzame alternatieven bieden voor bestaande traditionele merken.

OVER HAPPY EARTH EN WATERWIPES

Met ons 100% natuurlijke merk Happy Earth willen we een dosis vrolijkheid brengen en de allerbeste, meest duurzame verzorgingsproducten voor jou èn voor de aarde. En met ons merk WaterWipes brengen we de puurste en meest duurzame babydoekjes ter wereld op de markt. Beide merken verkopen we bij grote nationale retailers (supermarkten en drogisterijen) in Nederland. Happy Earth is marktleider binnen natuurlijke deodorant en het snelst groeiende merk in Nederland. WaterWipes heeft inmiddels een leidende positie binnen de categorie billendoekjes en is het snelst groeiende merk van Nederland.

OVER DE FUNCTIE

We zijn op zoek naar een ACCOUNTMANAGER FMCG om ons salesteam te versterken. In deze functie ben je mede verantwoordelijk voor het helpen bouwen van onze merken Happy Earth en WaterWipes. Een unieke baan, waarin je echt van A-Z sales doet: het realiseren van distributie, het maken van promotie en activatieplannen en het versterken van de relatie met bestaande klanten.

COMPETENTIES & PERSOONLIJKHEID

  • Je hebt een universitaire of HBO opleiding afgerond.
  • Je kijkt ernaar uit om te gaan werken en leren in een ondernemende “scale-up” omgeving, waarin je elke dag echt het verschil maakt.
  • Je bent van nature vrolijk, creatief, ondernemend, hebt lef, je hebt een Can-Do mentaliteit en je houdt ervan om zelf met nieuwe ideeën te komen.
  • Je hebt aantoonbaar organisatietalent, je bent analytisch sterk en je houdt ervan om ook cijfermatig naar de ontwikkeling van de merken te kijken en daaruit conclusies te trekken.
  • Je voelt je verbonden met onze duurzaamheidsmissie.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Recruitment