Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Inkoper services facilitair zorg

Fmt Gezondheidszorg - Nijmegen - 25-11-2022 Naar vacature  

  • 2 maanden geleden geplaatst
  • Applicaties zijn gesloten

Overzicht

Waar doe jij het voor?

Jouw inkooptalent en persoonlijk drive voor het bedingen van goede kwaliteit tegen de scherpste tarieven zet jij in om onze collega’s in de gehandicaptenzorg zo goed mogelijk te ondersteunen en ontzorgen. De scherpe prijsafspraken die jij maakt, zorgen ervoor dat er meer geld overblijft voor verbetering van de fysieke zorg en ondersteuning van onze kwetsbare cliënten. Samen voor de beste zorg!

Wat doe je als inkoper?

Als inkoper adviseer jij jouw collega’s en managers bij inkoopvraagstukken en inkoopactiviteiten. Je bent sparringpartner bij het verwerven van diensten en (investerings) goederen voor de best mogelijke condities. Je ontzorgt de organisatie door professionele begeleiding van het inkoopproces, contractbeheer en contractmanagement. Belangrijk is dat je continue met een kritische blik blijft kijken en de vraag blijft stellen of het niet slimmer of beter kan? Hiervoor moet je goed kunnen luisteren en doorvragen waar nodig. Je draagt bij aan de succesvolle implementatie van een nieuw inkoopbeleid en optimalisatie van het inkoopproces.

Wat betekent dit concreet:
  • Initiëren en uitvoeren van (organisatie brede) inkooptrajecten en -projecten;
  • managen van de (lange termijn) behoeften en wensen van de diverse klanten binnen de organisatie;
  • verkennen van de markt, initiëren en onderhouden van relaties met leveranciers en opzetten van leveranciersmanagement;
  • contracteigenaren voorzien van benodigde spend analyses;
  • vastleggen van afspraken in het inkoopsysteem;
  • verzamelen, analyseren en rapporteren van inkoopinformatie, waarmee je een bijdrage levert aan continue verbetering van de dienstverlening.

Hier herken jij jezelf in als inkoper

  • Naast een relevante HBO opleiding heb je een inhoudelijke opleiding afgerond ( NEVI 1 en/of 2 of InkoopAcademie ) en je bent en blijft op de hoogte van de essentiële ontwikkelingen binnen jouw vakgebied.
  • Je bent een ervaren inkoper en je werkt graag binnen een complexe omgeving met diversiteit aan stakeholders.
  • Ervaring met inkoop binnen de zorg / facility in het algemeen is een grote pre.
  • Je bent een sterke onderhandelaar, die gaat voor het optimale resultaat.
  • Je bent een overtuigende inkoopconsultant. Een ondernemende en resultaatgerichte maar ook empathische professional, die draagvlag weet te creëren op verschillende organisatieniveaus. Je biedt houvast en advies op maat in verschillende stadia van (complexe) besluitvormingstrajecten.
  • Je hebt uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden en kunt goed luisteren en doorvragen. Je bent gewend om in een complexe omgeving de benodigde notities/stukken te schrijven om inkoopvraagstukken gedegen te beantwoorden en het inkoopproces tot een succesvol einde te brengen.

Locatie

Inkoop is een afdeling binnen het directoraat Vastgoed en Facilitair van Pluryn en heeft als doel optimale inkoop-dienstverlening aan medewerkers in het primaire proces. Samen met 3 collega’s ben je mede verantwoordelijk voor alle vraagstukken rondom de inkoop van goederen en diensten binnen Pluryn. Je primaire standplaats is het hoofdkantoor van Pluryn in Nijmegen, maar als inkoopadviseur kom je ook op locatie. Daarnaast is het mogelijk om vanuit huis te werken.

Dit ontvang jij als inkoper

  • Goede werksfeer met collega’s waar je blij van wordt;
  • Je werkt afwisselend thuis en op locatie;
  • Salaris conform cao gehandicaptenzorg functiegroep 55 tussen € 2.938,- tot maximaal € 4.304,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband (36 uur);
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% van je bruto jaarsalaris.
  • Extra vrije tijd om leuke dingen te doen (PBL uren).
meer...



Meer vacatures van Fmt Gezondheidszorg