Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Product Owner Service Desk
Algemene informatie
Standplaats: UtrechtWord je enthousiast van een dynamische en klantgedreven werkomgeving? Haal je energie uit het regisseren van een optimale service beleving en vlot & gericht schakelen met directe collega’s en klanten? Dan is de rol van Product Owner Service Desk binnen onze organisatie mogelijk iets voor jou!
Jouw kracht
De Product Owner Service Desk stuurt op dagbasis de afhandeling van meldingen. Hierbij kijk je naar hoe de meldingen afgehandeld worden, en of er aan de juiste meldingen gewerkt wordt. Hierbij is te allen tijde het doel om vanuit een klant en service gerichte mindset de gemaakte afspraken over het tijdig afhandelen van meldingen na te komen.Wat we vragen
Als Product Owner Service Desk zorg je dat je altijd op de hoogte bent van de actuele stand van de openstaande meldingen door onder andere gebruik te maken van operationele dashboards en procesrapportages. Dreigende) afwijkingen van de overeengekomen serviceafspraken en werkwijze bespreek je met individuele servicedesk medewerkers, of indien nodig met het gehele team. Verder draag je zorg voor:
- Ondersteunen en coachen van medewerkers bij het toepassen van de afgesproken werkwijze
- Analyse en bespreken van bevindingen en trends met de procesmanagers
- Tijdige en juiste escalatie van meldingen naar medewerker en/of procesmanagers
- Planning en optimale bezetting van het servicedesk team
- Juiste input en feedback (sparringspartner) richting de lead proces management en teamleider op o.a. het gebied van capaciteit en risk management
- MBO of HBO diploma, bij voorkeur op het gebied van Informatica
- Certificaten op gebied van ITIL en Agile
- Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in een PO rol
- Aantoonbare kennis van en ervaring met TOPdesk, JIRA, O365, klantinteractie
- Aantoonbare kennis en ervaring op het gebied van klant en experience management
Wat wij jou bieden
Een uitdagende functie waar je je passie in kwijt kunt en dagelijks nieuwe mogelijkheden tegenkomt. Je krijgt de ruimte om eigen initiatieven te ontplooien en tot mooie resultaten te komen. En er staat een enthousiast team voor je klaar. En dan ook nog:- Een fulltime functie schaal 12 deze bedraagt maximaal €6148 per maand afhankelijk van opleiding, kennis en werkervaring;
- Een gezellig team met informele collega's waarmee je samen succesvol bent;
- Een individueel keuzebudget van 16,37% over het salaris;
- Mogelijkheden voor inhoudelijke en persoonlijke ontwikkeling;
- Shuttel vervoerskaart;
- 35 vakantiedagen (inclusief 12 ADV op basis van fulltime inzet);
- Goede verlof- pensioen en ziektekostenregeling.
Als KVK stimuleren we ondernemerschap. We laten ondernemers starten, innoveren en groeien in binnen- en buitenland. We beheren het Handelsregister en leveren informatie, diensten en producten aan ondernemers. Dit doen we zoveel mogelijk online. We zijn een publieke, landelijke organisatie met zo'n 1400 betrokken medewerkers die oog hebben voor maatschappelijk belang. Om het beste uit onszelf te halen, werken we aan onze talenten en ontwikkelen we ons voortdurend. We dagen onszelf elke keer opnieuw uit om ondernemers in Nederland vooruit te helpen.
meer...
Meer vacatures van Product Owner Service Desk