Inloggen - Registreer  

Team Lead Customer Service

Velder - Leiden - 24-03-2024 Naar vacature  

Dit is waarom je als Team Lead Customer Service bij Velder wil werken

  • Jij zorgt er – samen met je team – voor dat het proces van order tot levering vlekkeloos verloopt en dat onze klanten de best mogelijke service krijgen.
  • Je zet je coachende en leidinggevende vaardigheden in én kan deze verder ontwikkelen.
  • Je werkt in een complexe en dynamische omgeving met veel ruimte voor eigen initiatief wat ervoor zorgt dat je uitgedaagd blijft.
  • Er ligt wekelijks kaas op de afdeling om te proeven (wie wil dat nou niet!) en je leert alles over kaas.

Dit ga je doen

Als Team Lead Customer Service ben je verantwoordelijk voor het aansturen, motiveren en inspireren van ons Customer Service team Wholesale & International. Dit team, bestaande uit 8 medewerkers, zorgt ervoor dat het hele proces van order tot levering vlekkeloos verloopt zodat de lekkerste kaas geleverd wordt aan groothandels in Nederland en internationale klanten.

Als Team Lead ben je het eerste aanspreekpunt voor het team. Je werkt nauw samen met andere afdelingen zoals Supply Chain en Sales om ervoor te zorgen dat de processen soepel verlopen, complexe issues op te lossen en de verwachtingen van de klant te overtreffen. Je verantwoordelijkheden zijn onder andere:

  • Leiden, motiveren en coachen van het team om de gestelde doelen te bereiken.
  • Zorgen voor een efficiënte verwerking en afhandeling van zowel orders als klachten.
  • Initiëren en implementeren van continue (digitale) verbeteringen in het proces.
  • Bewaken van klanttevredenheid door proactief in te spelen op klantbehoeften.

Hier ga je werken

Onze medewerkers vormen het hart van Velder, het is waar de liefde voor kaas samensmelt. We dragen deze liefde uit in alles wat we doen. Van onze boeren tot onze medewerkers en van onze klanten tot onze consumenten, ze weten allemaal wat er nodig is om kwaliteit te leveren en passie te erkennen.

Met meer dan 2500 verschillende Hollandse en buitenlandse soorten kaas op voorraad creëren wij dagelijks met zo’n 450 medewerkers, miljoenen momenten van happiness voor consumenten in binnen- en buitenland. Aangevuld met kennis en inspiratie voorzien wij in de food experience van uiteenlopende klanten uit diverse verkoopkanalen. Dit doen we vanuit een autonome positie binnen Royal FrieslandCampina.

Ons verhaal
Cheese-tech pioniers in hart en nieren.

Wat neem je mee?

  • We hechten veel waarde aan passie voor je werk en je komt met een doel bij ons werken. Wat dat precies is, is voor iedereen verschillend.
  • Je hebt een afgeronde MBO of HBO opleiding.
  • Je hebt minimaal 2 jaar relevante ervaring in een Customer Service omgeving (bij voorkeur FMCG) waarbij je je coachende en leidinggevende vaardigheden hebt ontwikkeld.
  • Je beschikt over uitstekende communicatie vaardigheden.
  • Je bent ondernemend en pakt vanuit eigenaarschap kansen op.
  • Je bent besluitvaardig en vindt het leuk om in een complexe omgeving te werken

Dit krijg je van ons

Een uitdagende rol in een organisatie die zich kenmerkt door een grote mate van betrokkenheid en dynamiek. Je wordt onderdeel van het Customer Service team bestaande uit bijna 20 collega’s. In het Customer Service team werken we in 3 clusters; Classic Retail, Retail & Out of Home en Wholesale & International.

Natuurlijk komt de functie met een goed salaris en arbeidsvoorwaarden, opleidings- en trainingsfaciliteiten en mooie loopbaanperspectieven. Daarnaast staan wij bekend om onze prettige werksfeer en organiseren we veel leuks voor ons personeel, zoals evenementen, uitjes of een voetbaltoernooi.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Velder