Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Klant data specialist

Adapt Clear Value - Zeist - 28-05-2023 Naar vacature  

Gezocht: Customer data specialist (Klantdata strateeg)

Marketingstrateeg met visie en ervaring in customer-centric marketing.

Je komt op precies het goeie moment binnen!

Steeds meer organisatie snappen dat het sturen op klantdata belangrijk is om de klantervaring te verbeteren en klanten te behouden. Ze moeten data kunnen verzamelen, combineren, analyseren en vertalen in de best presterende winkels, hotels of parken, in de beste websites en de beste diensten. Al deze bedrijven zoeken ervaren klantdata strategen die hen bij deze transitie kunnen helpen. En dat is waar Adapt Clear Value komt kijken!

Adapt Clear Value is één van de drie bedrijven van de Adapt Groep uit Zeist en ondersteunt scale-ups tot en met toonaangevende bedrijven in retail, ecommerce, leisure en hospitality bij het opstellen en uitvoeren van hun klantgecentreerde datastrategie, bij het selecteren en implementeren van CRM-, CDP- en marketing automation-oplossingen en in het transformeren naar een daadwerkelijk klantgecentreerde organisatie. Het is onze ambitie om de meest adaptieve en de meest vertrouwde klantintegratie-expert te worden. En daar hebben we ervaren, gemotiveerde mensen nodig die passen bij onze klantobsessieve, creatieve en integere werkwijze.

Wat ga je doen?

Als Klantdata Strateeg ga je aan de slag bij verschillende opdrachtgevers om op basis van hun ambities en doelen hun klant(data)strategie te vormen, te implementeren en verder te optimaliseren. Je zult je voornamelijk bezighouden met de volgende taken:

  • Opstellen van een klantdatastrategie die aansluit bij de ambities van de opdrachtgever.
  • Mappen van customer journeys die contacten en datastromen blootleggen.
  • Definiëren van use cases waarmee onze opdrachtgevers hun customer experience, klantomzet en klantretentie meetbaar kunnen verbeteren door slimme toepassing van data.
  • Samen met data engineers en leveranciers integreren van databronnen tot één compleet klantbeeld in een door ons geselecteerd platform.
  • Formuleren en doorvoeren van concrete verbeterideeën op basis van data analyses en inzichten.
  • Selecteren van de juiste oplossingen, tools en processen op het gebied van CX en loyalty, CRM en CDP en de implementatie hiervan.
  • Leiden van de implementatie van onze voorstellen en ondersteunen bij de digitale transformatie.

Wat breng je mee?

  • Een relevante universitaire of HBO-opleiding, zoals Marketing of Bedrijfskunde.
  • 5-6 Jaar ervaring als CRM-manager, database- of digital marketing manager.
  • Ervaring in het werken met CRM- of marketing automation-tools.
  • Ervaring met het vertalen van data analyses en rapportages naar commercieel resultaat.
  • Ervaring met Customer Data Platforms is een pré.
  • Kennis en ervaring in het mappen van customer journeys.
  • Vaardigheid om de juiste vragen te stellen en heel goed te kunnen luisteren.
  • Je bent gewend om strategieën te bedenken en uit te voeren o.b.v. feiten uit data analyse.
  • Ervaring in projectmanagement en bewaken van tijd, budget en op te leveren resultaten.
  • Je praat makkelijk met alle niveaus in de organisatie.
  • Je weet jouw plannen en ideeën goed uit te leggen en mensen in beweging te krijgen.
  • Het mooiste vind je het om klanten van onze opdrachtgevers blij te maken door jouw heldere ideeën, jouw concrete plannen en de resultaten van jouw projectteam.

Wat krijg je?

  • Uitdagend en vooral leuk werk bij diverse mooie opdrachtgevers.
  • Veel ruimte voor eigen invulling van je baan met veel groeimogelijkheden. We bieden jou alle ruimte voor het meebesturen van ons bedrijf.
  • Goed salaris (en secundaire en tertiaire arbeidsvoorwaarden) dat meegroeit met jouw ambitie.
  • Mogelijkheden tot het verkrijgen van aandeelcertificaten.
  • In- en externe opleidingsmogelijkheden. 20% van jouw tijd besteed je namelijk aan jouw eigen ontwikkeling en die van ons bedrijf!
  • Leuke collega’s en een open, informele werksfeer.
  • Werken bij een organisatie met een uniek organisatieconcept.

Solliciteer!

Neem voor meer informatie over de functie contact op met Frans Melenhorst. Dit kan via frans[at]adaptclearvalue.nl of via 06-42662336. Wil je solliciteren? Dan ontvangen wij graag jouw CV en motivatie t.a.v. Frans Melenhorst op frans[at]adaptclearvalue.nl.

Apply today

Solliciteer nu op deze vacature en sluit je aan bij ons snelgroeiende team! Heb je nog vragen over de functie of over Adapt Clear Value? Neem dan contact met ons op.

meer...



Meer vacatures van Adapt Clear Value