Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Servicedesk- en dossiermedewerker

Skjeugd - Utrecht - 16-11-2021 Naar vacature  

vacature helpdesk | nov 2021 | pagina 1 van 2
Servicedesk- en dossiermedewerker (32 of 36 uur per week) Wij zoeken enthousiaste collega’s voor onze helpdesk! Wat ga je doen … Als servicedesk medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor de jeugdprofessionals. Je beantwoordt vra- gen telefonisch, via de e-mail en chat. Daarnaast verwerk je gegevens in ons CRM-systeem. Binnen ons tele- foonteam staan behulpzaamheid, kwaliteit en professionaliteit centraal. Jij solliciteert zeker als je … • klantcontact het leukste aan je werk vindt; • bellen en chatten geweldig vindt; • blij wordt van het leveren van goede service; • de Nederlandse taal uitstekend beheerst (mondeling en schriftelijk); • hbo werk- en denkniveau hebt en inhoudelijke kennis snel eigen maakt; • dienstverlening en servicegerichtheid belangrijk en leuk vindt; • je in de volgende eigenschappen herkent: leergierig, proactief, klantgericht, accuraat en flexibel; • stressbestendig bent, snel kan schakelen en prioriteiten kan stellen; • goed kunt samenwerken en zelfstandig durft te opereren; • in de buurt van Utrecht / Bilthoven woont.

Waar kom je te werken … Het Kwaliteitsregister Jeugd (SKJ) is een professionele netwerkorganisatie die verantwoordelijk is voor de beroepsregistratie van jeugdprofessionals en voor de uitvoering van het tuchtrecht. SKJ is het resultaat van de samenwerking van alle belangrijke spelers binnen het jeugddomein. Het doel van de organisatie is het bevorderen van de kwaliteit van de beroepsuitoefening in het jeugddomein.

SKJ houdt een openbaar register waarin jeugdhulpverleners staan geregistreerd als bewijs dat zij voldoen aan bepaalde eisen van vakbekwaamheid. SKJ heeft in de afgelopen jaren een enorme groei doorgemaakt. Op dit moment werken er ruim 60 medewerkers. Daarnaast zijn er circa 100 commissie-, collegeleden en beroepsgenoten aan SKJ verbonden.

Ons inwerkprogramma Beroepsregistratie is een onderwerp dat je niet meteen onder de knie hebt. Daarom doorloop je eerst een in- werkprogramma. Je loopt mee met collega’s van verschillende afdelingen, volgt workshops en trainingen, leert gespreksvaardigheden en deelt ervaringen met de rest van het team. Ook na het inwerkprogramma blijft ie- dereen bij SKJ leren, soms in trainingen en cursussen, maar vooral door samen te werken en de wens om het iedere dag weer beter te doen. Wij bieden jou ... • Een uitdagende baan in een professionele organisatie die volop in beweging en ontwikkeling is, waarbij je

onderdeel uitmaakt van een hecht telefoon- en chatteam; • Een 32- of 36-uurs contract met een salaris van € 2.171-3.100 (afhankelijk van opleiding en werkervaring); • SKJ heeft uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een vaste eindejaarsuitkering, een pensioen-

regeling, een reiskostenvergoeding en een fietsplan.
vacature helpdesk | nov 2021 | pagina 2 van 2
Solliciteren? Ben jij op zoek naar een uitdagende functie met veel klantencontact binnen een mooie maatschappelijke orga- nisatie? Stuur dan je c.v. én motivatiebrief naar personeelszaken@skjeugd.nl. Reacties zonder motivatiebrief zullen niet worden meegenomen in het selectieproces. Heb je nog vragen? Neem dan contact op met Sophie de Vente via de e-mail: s.devente@skjeugd.nl. Meer in- formatie over SKJ vind je op onze website: www.skjeugd.nl Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

meer...



Meer vacatures van Skjeugd