Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Combinatiefunctie Chauffeur Burgemeester & Bode/floormanager

Utrecht - 10-09-2021 Naar vacature  

Reageer uiterlijk 26-09-2021
Onze burgemeester en wethouders (College) zijn regelmatig onderweg en maken hierbij gebruik van de gemeentelijke dienstauto’s met chauffeur. De gemeente heeft meerdere vaste chauffeurs in dienst die in wisseldiensten (1 week chauffeur, 1 week vrij, 1 week overige werkzaamheden) werken. Voor het team van de Burgemeester zoeken we uitbreiding met 1 nieuwe collega.

Dit is je werk

Wanneer je ingeroosterd wordt als chauffeur van de Burgemeester ben je 24/7 inzetbaar en draag je zorg voor veilig en betrouwbaar vervoer. Je zorgt ervoor dat de Burgemeester altijd veilig en op tijd op haar afspraken komt. Je houdt de auto netjes en schoon en bent je altijd bewust van je werk in de spotlight. Wanneer de Burgemeester geen afspraken heeft werk je in de ondersteuning van de Gemeenteraad. Denk aan het geven van een welkome ontvangst en goede facilitaire verzorging van gasten en tevens ondersteuning van vergaderingen. Chauffeursritten kunnen in de avond en in het weekend plaatsvinden, raadsvergaderingen kunnen ’s morgens beginnen en eindigen soms laat op de avond en in een enkele keer diep in de nacht.

In de tweede week van je rooster ben je vrij. In de derde week van je wisseldienst kun je worden ingezet als chauffeur voor andere collegeleden, als bode op het Stadhuis of in het Stadskantoor ten behoeve van recepties en raadsvergaderingen. Ook kun je worden ingezet als bijv. Floormanager op het Stadskantoor Utrecht. Je werkt dan onder andere in het Vergaderplaza waar je onze bezoekers, gasten en collega’s ondersteunt die vergaderen in 1 van onze tientallen zalen en vergaderkamers.

Je taken zijn:
  • Zorgvuldige voorbereiding van werkzaamheden;
  • voortdurende afstemming en samenwerking met bestuur ondersteuning en andere chauffeurs;
  • professionele en persoonlijke ondersteuning bieden;
  • receptie-ontvangsttaken;
  • administratieve werkzaamheden.

Dit bieden we je

We willen dat je met plezier naar je werk komt. Dat plezier bestaat uit prettige collega’s, een fijne werksfeer en een inhoudelijk interessante baan met bijpassende verantwoordelijkheden in één van de meest aantrekkelijke steden van Nederland. Daar horen ook goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden bij:

Ons aanbod
  • Een
36-urige
werkweek met een bruto maandsalaris tussen de €1.814 en €2.765 op basis van 36 uur (schaal 5). Het precieze bedrag stemmen we af op jouw kennis en ervaring. Inpassing in de tijdelijke aanloopschaal behoort tot de mogelijkheden.

  • Tijdelijke arbeidsovereenkomst voor de duur van 12 maanden, incl 1 maand proeftijd, met de mogelijkheid tot omzetting naar een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd
  • Uitstekende verlofregelingen
  • Een Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05% van je salaris. Jij kiest wat je met dit budget doet. Bijvoorbeeld extra verlof kopen, vakantiegeld, eindejaarsuitkering, alles eens per jaar laten uitbetalen.
  • Veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en diverse cursussen en trainingen.
  • Kijk hier voor een overzicht van alle overige
, zoals reiskostenvergoeding. Daarnaast heeft het werken bij de gemeente Utrecht vele andere voordelen zoals (online) sporten met collega’s, deelnemen aan verschillende netwerken en activiteiten.

Voor deze functie gelden bieden we extra voorwaarden:

  • Parkeermogelijkheden bij het stadskantoor
  • Vergoeding voor maaltijden bij avonddiensten
  • Je mag gebruik maken van een taxi voor je werk-woon verkeer bij een avonddienst, wanneer er geen OV meer mogelijk is.
  • Je krijgt onregelmatigheidstoeslag voor het werken in avonden en weekend

Dit vragen we van je

We hoeven je natuurlijk niet uit te leggen dat dit een functie is waar jij ondersteunend bent aan professionals die voortdurend in de spotlights staan. Mensen die zich inzetten voor de snelst groeiende stad van Nederland en ervoor zorgen dat álle inwoners in Utrecht prettig en gezond kunnen wonen, werken en leven. Hun integriteit en betrouwbaarheid zijn erg belangrijk en daarmee die van jou ook.

Je combineert een uiterst flexibele en proactieve instelling met een betrouwbare, discrete & professionele manier van werken. Je beschikt over uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden (etiquette) en opereert op de achtergrond als het kan en op de voorgrond als het moet. Samenwerking is voor jou vanzelfsprekend, ook onder stressvolle omstandigheden. In principe ben je vijf dagen per week beschikbaar.

  • Mbo werk- en denkniveau, bij voorkeur met een afgeronde opleiding op mbo4 niveau;
  • 3-5 jaar werkervaring als VIP-chauffeur
  • affiniteit en ervaring met hospitality-werkzaamheden
  • je bent wekelijks 2 avonden beschikbaar, bij voorkeur dinsdag en donderdagavond (je wordt 4 weken van te voren volgens een rooster ingepland);
  • voorzien van een D1-Rijopleiding of snel in staat die te halen;
  • ervaring als VIP/directiechauffeur is een pre;
  • zeer goede kennis van het wegennetwerk in/om Utrecht;
  • Je hebt kennis van audio en visuele middelen en bent digitaal vaardig.

Dit is handig om te weten

Enthousiast geworden om in deze combinatiefunctie aan de slag te gaan voor de gemeente Utrecht, solliciteer dan direct, maar uiterlijk 26 september a.s. Heb je vragen over de werkzaamheden? Neem dan contact op met onze chauffeurs Remie Penning (

) en Jos Spruit (
). Je vraag kun je per mail aan hen stellen.
meer...



Meer vacatures van Utrecht