Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Backoffice Medewerker

People4You - Honselersdijk - 01-08-2022 Naar vacature  

Als Backoffice Medewerker ben je werkzaam op de afdeling Customer Service en Verkoop Binnendienst. Het klantenbestand bestaat uit specialiteitenhandelaren en retail-bedrijven. Binnen de afdeling krijg je alle ruimte om je zelfstandig te ontplooien en de functie zo breed mogelijk neer te zetten.

Je taken zijn:
  • Het bijhouden van artikel-, prijs- en offerteadministratie;
  • Het bijhouden van klantenbestanden en -administratie;
  • Het samenstellen van (standaard) rapportages en overzichten;
  • Het ondersteunen van de in- en verkopers door klant- en leveranciersgericht te handelen met een hoge mate van service en efficiency;
  • Het afhandelen van benodigde transport documenten;
  • Het verzorgen van douane documentatie;
  • Het voorbereiden van offertes o.b.v. informatie van verkopers en conform richtlijnen en voorschriften;
  • Het bewaken van afnamepatronen en kwaliteit niveau door klanten o.b.v. afspraken en verkoopcontracten;
  • Het signaleren van afwijkingen en deze doorgeven aan verantwoordelijke verkopers;
  • Het inwinnen van informatie bij klanten over oorzaken van afwijkingen, onderzoeken van oplossingen en bevorderen van orderplaatsing binnen gegeven bevoegdheden;
  • Het in ontvangst nemen en registreren van klachten van klanten volgens richtlijn en procedure, informeren van verantwoordelijke verkopers;
  • Het in samenspraak met verkopers (administratief) afwikkelen van klachten van klanten;
  • Het terugkoppelen van keuringsresultaten naar sales, besluitvorming sales inzake keuringsresultaten terugkoppelen naar manager warehouse;
  • Het indienen van claims bij leveranciers en navolgen en afwikkelen.

Wat wij vragen

  • Je hebt MBO+/HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur een relevante opleiding gevolgd;
  • Je hebt ervaring binnen een vergelijkbare functie en branche;
  • Je bent bekend met MS office;
  • Je hebt ervaring met ERP systemen, ervaring met Fresh NG of Navision is een pré;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Je bent communicatief en organisatorisch sterk;
  • Je bent secuur en punctueel.

Waar ga je werken

Je gaat werken bij een import- en exporteur van exotische en Aziatische groenten, fruit, zoete aardappelen en vele andere soorten. Het klantenbestand bestaat uit specialiteitenhandelaren, retailers en cateringbedrijven. Zij bieden:

  • Passende beloning en goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Uitdagende en veelzijdige functie;
  • Bonusregeling;
  • Goed pensioen en reiskostenvergoeding;
  • De ruimte om cursussen te volgen die aansluiten op de functie zodat je je kunt blijven ontwikkelen;
meer...



Meer vacatures van People4You