Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Backoffice Medewerker
Als Backoffice Medewerker ben je werkzaam op de afdeling Customer Service en Verkoop Binnendienst. Het klantenbestand bestaat uit specialiteitenhandelaren en retail-bedrijven. Binnen de afdeling krijg je alle ruimte om je zelfstandig te ontplooien en de functie zo breed mogelijk neer te zetten.
Je taken zijn:
- Het bijhouden van artikel-, prijs- en offerteadministratie;
- Het bijhouden van klantenbestanden en -administratie;
- Het samenstellen van (standaard) rapportages en overzichten;
- Het ondersteunen van de in- en verkopers door klant- en leveranciersgericht te handelen met een hoge mate van service en efficiency;
- Het afhandelen van benodigde transport documenten;
- Het verzorgen van douane documentatie;
- Het voorbereiden van offertes o.b.v. informatie van verkopers en conform richtlijnen en voorschriften;
- Het bewaken van afnamepatronen en kwaliteit niveau door klanten o.b.v. afspraken en verkoopcontracten;
- Het signaleren van afwijkingen en deze doorgeven aan verantwoordelijke verkopers;
- Het inwinnen van informatie bij klanten over oorzaken van afwijkingen, onderzoeken van oplossingen en bevorderen van orderplaatsing binnen gegeven bevoegdheden;
- Het in ontvangst nemen en registreren van klachten van klanten volgens richtlijn en procedure, informeren van verantwoordelijke verkopers;
- Het in samenspraak met verkopers (administratief) afwikkelen van klachten van klanten;
- Het terugkoppelen van keuringsresultaten naar sales, besluitvorming sales inzake keuringsresultaten terugkoppelen naar manager warehouse;
- Het indienen van claims bij leveranciers en navolgen en afwikkelen.
Wat wij vragen
- Je hebt MBO+/HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur een relevante opleiding gevolgd;
- Je hebt ervaring binnen een vergelijkbare functie en branche;
- Je bent bekend met MS office;
- Je hebt ervaring met ERP systemen, ervaring met Fresh NG of Navision is een pré;
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
- Je bent communicatief en organisatorisch sterk;
- Je bent secuur en punctueel.
Waar ga je werken
Je gaat werken bij een import- en exporteur van exotische en Aziatische groenten, fruit, zoete aardappelen en vele andere soorten. Het klantenbestand bestaat uit specialiteitenhandelaren, retailers en cateringbedrijven. Zij bieden:- Passende beloning en goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Uitdagende en veelzijdige functie;
- Bonusregeling;
- Goed pensioen en reiskostenvergoeding;
- De ruimte om cursussen te volgen die aansluiten op de functie zodat je je kunt blijven ontwikkelen;
Meer vacatures van People4You