Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Junior/ Medior Integratie Manager

Ormer - Amsterdam - 19-04-2024 Naar vacature  

Rowanne Fuchs staat voor je klaar

Rowanne Fuchs

Resource Consultant
"De kortste route is niet altijd de beste en snelste route, soms is afwijken daarvan een verrijking"
Voor een klant ben ik op zoek naar een
Junior/ Medior Integratie Manager.

Startdatum:

1 mei (wens),15 mei (eis)

Duur opdracht:

6 maanden, optie tot verlenging

Aantal uur per week:

32 – 36 uur

Standplaats:

Amsterdam, hybride

Deadline aanbieden profielen: 24 april, 15:00 uur

  • * voor deze opdracht mogen alleen mensen worden aangeboden die in loondienst zijn, daarnaast werkt je organisatie volgens WAADI.

Opdrachtomschrijving

In verband met uitbreiding van het team is de organisatie op zoek naar junior/ medior Service Integratie Manager binnen de afdeling DIT Operations, Team Service Management. Als junior/ medior Service Integratie Manager (SIM) coördineer je-, bewaak je- en toets je de operationele ITIL processen die tussen de organisatie en (interne en externe) leverancier zijn ingericht, zoals change management, incident (inclusief P1/P2 management) en problem management, request fulfilment, configuration, service design & transitie, continuity- en life cycle- en knowlegde management.

Andere collega’s in het Team Service Management zijn de Service Delivery Managers (5), de Procesmanagers (4), de Service Integration Managers (4) en het ServiceNow team (10). Je werkt in deze rol werk nauw samen met de (IT) Business en de externe leveranciers.

Je bent verantwoordelijk voor o.a.:

  • De operationele regie over de teams (intern en extern) van de operationele ITIL processen.
  • Het pro actief zorgdragen voor kwaliteitscontrole en –borging (uitvoering procesflow kwalitatief, juist en tijdig).
  • Het bieden van hulp en advies op operationeel niveau en je bent eerste aanspreekpunt van de operationele processen.
  • Het signaleren van knelpunten in de operatie en het aandragen van verbetermogelijkheden t.a.v. het proces.
  • Incident coördinatie voor P1/P2 incidenten (ook buiten kantoor tijden).

Functie eisen

  • Kennis van ITIL/ ITSM processen
  • ITIL Foundation certificering
  • Minimaal 1 jaar relevante ervaring in een vergelijkbare functie.
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare relevante werkervaring met de opzet en/of het werken in een regie organisatie.
  • Ervaring met LEAN en Agile werken.
  • Ervaring met ServiceNow (ITSM)
  • Uitstekende communicatieve (schriftelijke en mondelinge) vaardigheden in de Nederlandse taal.
  • Een goede gesprekspartner voor diverse stakeholders en in staat om op diverse niveaus te schakelen.
  • Academisch werk- en denkniveau.
  • Continuous Service Improver Opleiding ITIL Foundation

Functie wensen

  • Minimaal 2 jaar ervaring in een regie organisatie.
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare ervaring met het opzetten en opleveren van rapportages over de dienstverlening.
  • Minimaal 1 jaar relevante werkervaring met DevOps practices
  • In het opstellen van en sturen op SLA afspraken met (interne) leveranciers (Nice-to-have)
  • Opleidingen (certificering) op het gebied van BISL, ITIL en ISM
Iemand beschikbaar die voldoet aan bovenstaande eisen? Graag ontvang ik:
  • Wanneer hij/zij kan starten incl. beschikbaarheid in aantal uren per week.
  • Een meest recente cv.
  • Een uurtarief op basis van aantal beschikbare uren van de opdracht.
  • * Wij werken met een voorblad waarin een korte motivatie is geschreven per eis/wens om de sollicitatie bij de klant te ondersteunen.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Ormer
Meer Junior Medior Integratie Manager vacatures