Inloggen - Registreer  

Akoesticum Zakelijk Leider

Zie onze - via Culturele - Veluwe - 25-03-2024 Naar vacature  

24 tot 28 uur per week


| Vacature voor een Betaalde functie, Parttime | Sluitingsdatum:

geen

Als nationaal trainingscentrum voor muziek, dans en theater gelooft Akoesticum dat kunst onmisbaar is voor de ontwikkeling van mensen en voor verbinding in de maatschappij. Vanuit die gedachte draagt Akoesticum sinds 2014 bij aan een betere samenleving met de podiumkunsten als inzet. Gelegen aan de rand van de Veluwe in een voormalige kazerne uit 1906, ontvangt Akoesticum dagelijks groepen uit binnen- en buitenland voor één- of meerdaagse repetities, workshops, trainingen en ontwikkelingsprogramma’s. Van (inter)nationale jeugdorkesten tot danscursussen voor zestigplussers; de zakelijke markt maakt graag gebruik van de creatieve omgeving van Akoesticum. Daarnaast biedt Akoesticum als podium een breed scala aan publieksvoorstellingen aan, van try-outs tot karakteristieke voorstellingen en concerten.

Ben je op zoek naar een uitdagende kans om jouw zakelijke instincten te laten floreren?

Zakelijk Leider

24 tot 28 uur per week
Als zakelijk leider bij Akoesticum ben je een cruciale speler binnen onze organisatie. Je rapporteert rechtstreeks aan de algemeen en artistiek directeur en werkt nauw samen met het managementteam om de operationele en strategische doelstellingen van Akoesticum te realiseren. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het opstellen en beheren van de jaarlijkse en meerjarenbegrotingen, waarbij je streeft naar een gezonde financiële positie van Akoesticum. Daarnaast speel je een cruciale rol in het succesvol werven van fondsen, waarbij je financieringsmogelijkheden identificeert, fondsaanvragen opstelt en relaties onderhoudt met subsidieverstrekkers en andere financiers. Je bent nauw betrokken bij de financiële administratie en zorgt voor nauwkeurige en tijdige verwerking van facturatie en rapportages.

Een greep uit de werkzaamheden

  • Je bent verantwoordelijk voor de strategie en uitvoering van fondsenwerving, van aanvraag tot verantwoording.
  • Je versterkt en onderhoudt de verschillende partnerschappen en het netwerk van Akoesticum (instellingen, fondsen, overheden, en samenwerkingspartners).
  • Beheer van de financiële administratie, waaronder budgettering, kwartaal- jaarrapportages en boekhoudkundige taken.
  • Advies verstrekken aan het management op het gebied van financiële strategieën en besluitvorming.
  • Samenwerken met het team om operationele processen te analyseren en optimaliseren.

Wie ben jij?

Je beschikt over het volgende:
  • Hbo/wo werk- en denkniveau.
  • Minimaal vijf jaar relevante werkervaring in financiële administratie / boekhouding.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden.
  • Gedegen vaardigheden in Excel.

Daarnaast ben je:
  • Accuraat, grondig en nauwkeurig in je werk.
  • Sociaal vaardig.
  • Heb je oog voor detail en een kritische blik.
  • In staat om gemakkelijk verbinding te maken en effectief samen te werken met anderen.
  • Stressbestendig en kun je onder druk presteren.

Wat bieden wij?

  • Een inspirerende culturele omgeving met een gezellige, informele werksfeer.
  • Een team van leuke collega’s dat nauw betrokken is bij een grote kunstgemeenschap.
  • De mogelijkheid om masterclasses te volgen bij onze opleidingspartner Creative Academy Reducations.
  • Een plek waar ruimte is voor eigen initiatief, waar je ideeën worden gehoord en waar je vertrouwen krijgt om het verschil te maken.
  • Een functie van 24 tot 28 uur per week.
  • Een contract voor een jaar met uitzicht op verlenging.
  • Salaris volgens cao Nederlandse Podia.
  • Pensioenbijdrage van 8% van het bruto maandsalaris als benefit allowance.
Stuur je motivatie en cv naar hr@akoesticum.org ter attentie van ‘Vacature Zakelijk Leider’. Heb je vragen? Mail ons of bel ons gerust op 0318-304349 en vraag naar Anne ten Barge.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Zie onze
Meer Akoesticum Zakelijk Leider vacatures