Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Brand Activation Manager Premium Brands

Koninklijkegrolsch.nl - Amsterdam - 24-01-2022 Naar vacature  

Met creativiteit en lef verder bouwen aan mooie premium merken? Het kan bij Koninklijke Grolsch!

Hoe?

Als Brand Activation Manager Premium brands – Captain Jack, Peroni & Asahi.

Waarom?

Omdat jij jouw passie voor merken wilt inzetten binnen de dynamische wereld van het bier!

Waar?

Vanuit de brouwerij te Enschede en/of in combinatie met ons kantoor in Amsterdam met de mogelijkheid om deels vanuit huis te werken.

Met wie?

Met het Marketing & Strategy team.

Als Brand Activation Manager Premium brands …

…. Werk je op de afdeling Marketing & Strategy van Grolsch waarbij je samen met de Brand Manager verantwoordelijk bent voor de duurzame lange termijngroei van onze merken. Hoe? Door te zorgen voor perfecte activatie, zichtbaarheid en executie van het jaarplan waarmee je ervoor zorgt dat de positie van onze premium merken in de markt verder verbetert. Je werkt nauw samen met onze Brand Managers.

Dit ga je doen door:

  • Het mede ontwikkelen en implementeren van ons Integrated Activation Plan als onderdeel van de merkstrategie;
  • Onderscheidende activaties te ontwikkelen en executeren die de doelgroep inspireren en in beweging zet;
  • Perfectie executie en zichtbaarheid van onze merken online en in de kanalen (horeca, evenementen en retail);
  • Ontwikkelen en implementeren van merchandising richtlijnen;
  • Zorgdragen voor tijdige en complete inzet van alle benodigde activatiemiddelen.

Wij zoeken een Brand Activation Manager met passie voor het bouwen van mooie merken.

Een echte teamspeler die sterk in zijn schoenen staat en makkelijk zijn/haar weg vindt binnen een organisatie. Je beschikt over goede projectmanagement skills en voelt je thuis in een commerciële omgeving. Je bent ambitieus en ondernemend. Daarnaast ben jij resultaat- en klantgericht en wil je het verschil maken.

Wat vinden we verder op jouw cv?

  • Een afgeronde hbo- of wo-masteropleiding, bij voorkeur in de richting van Marketing;
  • 2 - 4 jaar marketing of sales ervaring, bij voorkeur binnen een FMCG-omgeving dat zich richt op een vergelijkbare doelgroep;
  • Commercieel inzicht en projectmanagement skills.

An offer you can’t refuse

Werken bij Grolsch betekent samen met je collega’s bijdragen aan verbetering, vernieuwing en groei van onze organisatie en de tevredenheid van onze klanten. We houden van uitgesproken collega’s met concrete plannen die hun verantwoordelijkheid nemen en eigen ideeën hebben. We stimuleren zelfstandigheid en moedigen talent aan. We geloven dat het beste bier wordt gemaakt met de inzet van de beste mensen!

Daar zetten we graag een aanbod tegenover waar je geen ‘nee’ tegen kunt zeggen:

  • Vind jij het belangrijk om jezelf te kunnen blijven ontwikkelen? Wij ook! We besteden daarom aandacht aan je functioneren, doorgroeimogelijkheden en persoonlijke ontwikkeling. Je gaat jezelf klaarstomen voor een meer senior inkoop functie voor in de toekomst!
  • Een goed pensioen en een mooi aantal vakantiedagen zijn vanzelfsprekend.
  • Onze befaamde “huisbier regeling”. Elke maand mag jij 3 kratten Grolsch meenemen, zorg er goed voor! :)

Wist je dat Grolsch

  • Een historie heeft die teruggaat tot 1615 en we daarmee tot de oudste ondernemingen van Nederland behoren?
  • Uitsluitend bier brouwt en is uitgegroeid tot één van de allersterkste A-merken van Nederland?
  • Zich sinds 1995 ‘Koninklijk’ mag noemen?
  • We als werkgever gelijke kansen bieden? Grolsch is een plek waar iedereen zich kan ontwikkelen doordat we verschillen niet alleen accepteren, we omarmen ze! Diversiteit en inclusie is een van onze strategische thema’s, omdat we de voordelen zien voor zowel de medewerkers als voor onze organisatie.
meer...



Meer vacatures van Koninklijkegrolsch.nl