Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Assistent Financial Controller
Wij geloven niet in een wereld waarin apparaten onnodig worden weggegooid. Onze missie is om klanten meer en langer plezier te laten beleven aan hun apparaten. Duurzaamheid vinden wij een essentieel gedachtegoed. Daarvoor hebben wij een uitgebreid assortiment van meer dan 1.000.000 onderdelen en accessoires ter beschikking. Ook bieden wij op onze websites duidelijke achtergrondinformatie over ons aanbod en kunnen klanten een beroep doen op onze deskundigheid. Wij ontzorgen onze klanten door hun het werk uit handen nemen door onze excellente logistiek, reparatieadvies en een eigen reparatiedienst. Wij werken hier dagelijks aan, vanuit onze vestiging in Beek en Donk, met zo’n 100+ bevlogen medewerkers.
Ben jij de accuratesse zelf?
Ben jij een control freak?
En vind jij cijfers helemaal het einde?
Wat vragen wij
FunctieFinancial Controller
Uren per week
40
Opleidingsniveau
HBO
Vacature
Functieomschrijving
Assistent Financial ControllerAls medewerker van onze financiële administratie, zorg jij ervoor dat onze cashflow optimaal wordt beheerd en geregistreerd. Daarnaast zorg jij ervoor dat we samen tijdig incasseren en registreren van onze te ontvangen gelden.
Dit doe jij:
- Het juist en tijdig uitvoeren van werkzaamheden bij debiteuren/crediteuren.
- Het juist en tijdig uitvoeren van werkzaamheden voor de maandafsluiting met als doel het bedrijf kunnen voorzien van juiste en betrouwbare cijfers.
- Het maken van de aansluiting tussen sub administratie en grootboek (debiteuren, crediteuren, bank).
- Verzorgen van de maandelijkse BTW aangiftes voor de verschillende bedrijven in de groep.
- Juiste financiële informatie tijdig rapporteren aan de externe accountant.
- Het ondersteunen, voorbereiden en opvolgen van de budgetronde.
Functie-eisen
- HBO opleiding, Richting Bedrijfsadministratie
- Accuratesse in verwerking van gegevens
- Minimaal 3 jaar ervaring met financieel-administratieve werkzaamheden in een vergelijkbare functie
- Kennis van en ervaring met Word, Excel en moderne boekhoudkundige programma's
- Goede communicatieve eigenschappen
- Beheersing van het Nederlands en goede mondelinge beheersing van Engelse en/of Duitse taal is een pré
Ons aanbod
- Een mooi salaris
- Goede pensioenregeling
- Korting op al onze artikelen
- 25 vakantiedagen
- Reiskostenvergoeding (>10 km)
Wij bieden
- Werken bij een dynamisch, vooruitstrevend en ambitieus bedrijf
Jouw contactpersonen
Bart Vermeulen
Vacature delenOvertuigd? Solliciteer direct
×Deel op social media
Over MyMicroGroup
MyMicro Group is een online handelshuis in onderdelen en accessoires voor elektronische apparaten. En daarmee geven wij die apparaten een langer leven. Dat is onze missie. We sparen grondstoffen voor nieuwe apparaten en de berg e-waste groeit minder snel. Doe mee en maak van onze missie, jouw missie.
meer...
Meer vacatures van My Micro Group