Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Medewerker service center

Talent Soft - Woerden - 18-02-2021 Naar vacature  

Algemene informatie

Standplaats: Woerden
Landelijke starters en ondernemers voorzien van relevante informatie voor hun ondernemersvragen en hen voorzien van informatie uit het Handelregister. Zo draag jij bij aan de missie van KVK het leven van ondernemers makkelijker te maken met informatie en advies. KVK heeft als doel meer ondernemers beter te helpen met relevante informatie, advies en een veilige omgeving om zaken in te doen, zodat zij zich kunnen richten op wat zij doen: ondernemen!

Jouw kracht

Om de dienstverlening van KVK goed op de kaart te zetten, zorg jij er met je team van specialisten voor dat het call- en online-kanaal uitgebouwd wordt tot een eigentijds digitaal kanaal. Je zorgt ervoor dat alles tot in de puntjes geregeld is, je luistert naar je klant en vraagt door om de vraag achter de vraag te achterhalen. Op die manier help je de ondernemers die bij ons aankloppen servicegericht met informatie die voor die klant belangrijk is. Je bent een echte teamspeler en altijd alert en op zoek naar verbetering en optimalisering; van je eigen skills, maar ook van de dagelijkse (werk)processen. Jouw dag als medewerker Service Center is nooit hetzelfde. Word jij hier enthousiast van en ben jij klant gedreven? Kom dan bij het Service Center het verschil maken.

Wat we vragen
Een klantgerichte houding staat uiteraard met stip op 1. Als medewerker Service Center ben je flexibel inzetbaar en geef je voorlichting aan ondernemers, je handelt klantvragen zelfstandig af of je belegt deze bij deskundigen binnen de organisatie. In hectische situaties houd je het hoofd koel, stel je prioriteiten en houd je focus. Met jouw tact, enthousiasme en klantgerichtheid bouw je mee aan een nieuwe KVK!

Daarnaast neem je mee:
  • Een afgeronde mbo niveau 4 opleiding;
  • Minimaal 1 jaar werkervaring in een klantgerichte en/of commerciële omgeving;
  • Aantoonbare ervaring als callcenter medewerker;
  • Goede communicatieve vaardigheden. Je kunt goed luisteren en doorvragen en je antwoorden duidelijk en in correct Nederlands verwoorden via de telefoon, mail of chat;
  • Kennis, van en ervaring met nieuwe trends en ontwikkelingen in de veranderende digitale wereld.
Wat wij jou bieden
Een uitdagende functie waar je je passie in kwijt kunt en dagelijks nieuwe mogelijkheden tegenkomt. Je krijgt de ruimte om eigen initiatieven te ontplooien, verbetervoorstellen te doen en tot mooie resultaten te komen. Je wordt intern opgeleid zodat je multiskilled inzetbaar bent en je jezelf door kunt ontwikkelen op een specialisme. Zo lever je een belangrijke bijdrage aan het succes en de herkenbaarheid van KVK.

En dan ook nog:
  • Een fulltime functie KVK–schaal 6, minimaal € 2.348,41 en maximaal € 3.052,01,- per maand afhankelijk van opleiding, kennis en werkervaring;
  • Veel mogelijkheden voor inhoudelijke en persoonlijke ontwikkeling;
  • Mogelijkheid voor het volgen van online opleidingen via Goodhabitz;
  • Volledige vergoeding van Openbaar Vervoer voor je reiskosten.
Gezien de huidige omstandigheden met betrekking tot het coronavirus nemen wij als organisatie diverse maatregelen.
  • Video interviews (zowel eerste als tweede gespreksronde);
  • Inwerktraject,
eerste 5 weken*, op kantoor Amsterdam
of Woerden
, waarbij de 1.5 meter en overige coronamaatregelen gehanteerd worden;
  • Digitaal inwerktraject en thuiswerken in overleg mogelijk.
  • Voor het inwerktraject willen wij je vragen om in de eerste week 5 dagen (9.00-16.00 uur) beschikbaar te zijn. Zo kunnen we een efficiënt programma garanderen en elke kandidaat snel klaar stomen voor de praktijk. De volgende 4 weken zal het rooster wat je met je teamleider afspreekt worden gevolgd.
Werken voor ondernemers
Als KVK stimuleren we ondernemerschap. We laten ondernemers starten, innoveren en groeien in binnen- en buitenland. We beheren het Handelsregister en leveren informatie, diensten en producten aan ondernemers. Dit doen we zoveel mogelijk online. We zijn een publieke, landelijke organisatie met zo’n 1400 betrokken medewerkers die oog hebben voor maatschappelijk belang. Om het beste uit onszelf te halen, werken we aan onze talenten en ontwikkelen we ons voortdurend. We dagen onszelf elke keer opnieuw uit om ondernemers in Nederland vooruit te helpen.

meer...



Meer vacatures van Talent Soft