Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Customer Service Manager (Inbound)

Hilti - 17-09-2021 Naar vacature  

Reference No: 26452

Wat is de functie?

Voor onze afdeling Customer Service bij Hilti Nederland zoeken we een ervaren manager die een team kan laten vliegen, onze klanttevredenheid op een hoog peil kan houden en die met bevlogenheid en een (positief) kritische blik zich inzet om de aanverwante processen optimaler, effectiever en efficiënter te laten verlopen.

Wat is Hilti?

Als je de sector niet kent, heb je misschien nog nooit van ons gehoord. Hilti is toeleverancier van technologisch leidende producten, software en diensten voor de (internationale) bouw. In de meer dan 75 jaar van ons bestaan hebben we naam gemaakt als A-merk met uitzonderlijke service. Hilti heeft meer dan 33.000 medewerkers in meer dan 120 landen. Wij zijn een geweldige plek om te laten zien wat je in je mars hebt. Bij ons kun je bijleren, jezelf ontwikkelen en werk maken van je carrière.

Wat houdt de functie in?

Als Customer Service Manager Inbound ben je verantwoordelijk voor een team Customer Service Representatives die zowel op service als commerciële gebieden actief zijn. Wij bieden onze klanten een premium product met de service die daarbij hoort. Wanneer een klant belt reageert jouw team met een adequate actie en zorgen zij voor een efficiënte en persoonlijke afhandeling. Met jouw managementstijl creëer je vertrouwen, weet je dit team steeds naar een hoger niveau te brengen en lever je resultaten die aansluiten op onze (strategische en operationele) doelstellingen.

Jouw taken en verantwoordelijkheden:
  • Eerste aanspreekpunt voor jouw team en verantwoordelijk voor de dagdagelijkse inzet van jouw teamleden en personeelsplanning;
  • Geven van presentaties over uiteenlopende topics, voor verschillende doelgroepen; van teamleden tot en met het directie team.
  • Trainen, coachen en commercieel ontwikkelen van teamleden en hen (en het team)
  • Voeren van verschillende gesprekken, zoals functionering- en beoordelingsgesprekken, ontwikkelingsgesprekken of sollicitatiegesprekken;
  • Het team aansturen en coachen op resultaatgebieden (SLA's en KPI's) en zorgt dat processen optimaal verlopen;
  • Meewerken aan het ontwikkelen van een goede klantenservice strategie, waarbij je jaarlijks inbreng geeft voor de strategische beslissingen;
  • Snel een relevant stakeholdersnetwerk op te bouwen in Nederland en ook met onze internationale collega’s wereldwijd.
Hilti has just been certified Great Place to Work 2021!

Wat hebben wij te bieden?

Wij bieden jou een uitdagende werkomgeving waarin veel aandacht is voor persoonlijke ontwikkeling.
  • Je start met ons unieke onboarding programma (de Hilti Sales Academy) voor een goede start in onze organisatie.
  • Vervolgens krijg je van ons alle ruimte en ondersteuning die je nodig hebt om uit te kunnen blinken in jouw functie, waarbij je één op één gecoacht wordt.
  • Voor jouw dagelijkse werkzaamheden krijg je uitstekende facilitaire ondersteuning en apparatuur (laptop, telefoon, etc.).
  • Je wordt onderdeel van een hecht team waar je op kunt bouwen.
  • Een marktconform salaris op basis van een werkweek van 38 uur. Verder werken we met prestatiebonussen, premievrij pensioen en bieden we collectieve verzekeringen aan.
  • Zodra jij klaar bent voor een volgende uitdaging gaan wij, met jouw persoonlijke ambitie als uitgangspunt, onderzoeken waar jouw ontwikkelkansen en carrièremogelijkheden liggen.
  • Naast de individuele- en teamincentives die je kan behalen, hechten wij veel waarde aan de teamspirit binnen de gehele organisatie en dragen wij zorg voor vitaliteit. Hierdoor kun je gebruik maken van onze faciliteiten als een fit-scan en bootcamp 2 keer per week. Ook worden er regelmatig (sportieve) activiteiten georganiseerd.
meer...



Meer vacatures van Hilti