Inloggen - Registreer  

Secretaresse Wethouder (m/v/x)

Talentenregio - Apeldoorn - 10-01-2024 Naar vacature  

Tijdelijk met uitzicht op vast dienstverband
Aantal uren per week

:
32
Organisatie

:
Apeldoorn
Vakgebied

:
Administratief/secretarieel
Salarisschaal

:
7
Reageren tot

:
05-02-2024
Werk-/denkniveau

:
MBO+
Door jouw onmisbare ondersteuning aan een van onze wethouders, lever jij jouw bijdrage aan Apeldoorn
Deze vacature van 
secretaresse wethouder (32
 
uur)

 is jouw volgende stap als:
  • jij toe bent aan een nieuwe uitdaging binnen een organisatie die een cruciale rol vervult in de maatschappij;
  • je zelfstandig wil werken binnen een team van leuke collega’s. 

Dit ga je doen

Als bestuurssecretaresse ondersteun je één van de wethouders. Je beheert de agenda, het post/mailverkeer en de telefoon; je zet vergaderstukken klaar in Ibabs. Je maakt deel uit van het bestuurssecretariaat, bestaande nu uit vijf bestuurssecretaresses. Daarnaast werk je in een team, bestaande uit de wethouder, bestuursadviseur, communicatieadviseur en adviseur kabinet en evenementen


Je bespreekt o.a. de agenda, de inkomende contactformulieren van burgers en ontvangen aanvragen voor representatie-activiteiten (b.v. opening event of seminar, werkbezoeken).

Je handelt zoveel mogelijk zelfstandig zaken af. Dat betekent dat je een goede inschatting kunt maken van prioriteiten, weet wanneer je vragen in de organisatie uit moet zetten en onder alle omstandigheden het overzicht houdt. Jij ziet wat er moet gebeuren zonder dat daarom wordt gevraagd. Met jouw creatieve oplossingen en als dé rots in de branding sta jij klaar voor jouw wethouder. Natuurlijk zonder stress, want dat komt niet in jouw woordenboek voor. Bij afwezigheid van collega’s ondersteun je ook andere wethouders.

Werken voor Apeldoorn…

...betekent werken voor een open en ambitieuze organisatie. Met ruim 167.000 inwoners zijn we de 11e gemeente van Nederland. Met zo’n 1.600 collega’s dragen we bij aan het Apeldoorn van nu én morgen.

Genoeg uitdaging voor jou en jouw team dus! Wat jouw nieuwe team kenmerkt? Dat is natuurlijk de betrokkenheid bij elkaar en klantgerichtheid. Bij de gemeente Apeldoorn werk je niet alleen aan excellente ondersteuning, maar ook aan jezelf. Want met volop kansen voor ontwikkeling, zijn we een ambitieuze organisatie. Een dichte deur kom je bij ons niet gauw tegen, betrouwbare en innovatieve collega’s wel!

Dit bieden we je

  • Een salaris van minimaal € 2.666,- en maximaal € 3.784- (schaal 7) bruto per maand op basis van 36 uur;
  • Een leuke baan voor 32 uur voor in eerste instantie één jaar. Bij een wederzijdse match sturen we aan op een vast dienstverband.
  • Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,45% bovenop je salaris. Dit zet je bijvoorbeeld in voor:
  • Extra inkomen door het te laten uitbetalen.
  • Het kopen van extra vakantie-uren.
  • Een goede werk/privé balans met de mogelijkheid tot verlofsparen en een flexibele planning;
  • 194,4 vakantie-uren op basis van 36 uur;
  • Een aantrekkelijke pensioenregeling;
  • Een fijne omgeving, want ons huis van de stad is prachtig gemoderniseerd en ingericht op flexibel werken;
  • Kun je in jouw functie (deels) thuiswerken? Dan ontvang je een thuiswerkvergoeding.
  • Reis je met het openbaar vervoer naar je werk? Dan krijg je dit volledig vergoed. Kom je met de auto, fiets of lopend? Dan ontvang je hiervoor een tegemoetkoming.

Dit vragen we van je

Je bent een enthousiaste, representatieve en proactieve persoonlijkheid met een hands-on mentaliteit. Je kunt goed prioriteiten stellen, grenzen bewaken en verbanden leggen. Je beschikt over een natuurlijk gevoel voor verhoudingen. Je bent servicegericht, attent, flexibel en je kunt goed omgaan met de vertrouwelijkheid die de functie met zich meebrengt. Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift. Organiseren en plannen is helemaal jouw ding. De wethouder kan blind op jou vertrouwen en weet gewoon dat het werk bij jou in goede handen is. Afwachten? Daar houd je niet van. Je houdt wél van aanpakken. Daarnaast heb je ook:

  • mbo+-werk- en -denkniveau.
  • recente ervaring in een soortgelijk functie, bijvoorbeeld als management assistent of directiesecretaresse.
  • één roostervrije dag. Jouw werkdagen worden met het team besproken.

Dit is handig om te weten

Reageren kan tot 5 februari. Meer informatie over de functie? Neem dan contact op met Sandra den Hartogh-Grootherder op 0681926630.
De sollicitatiegesprekken vinden plaats op dinsdag 13 februari 2024.

Iedereen doet mee

De gemeente Apeldoorn is een inclusieve organisatie. We zijn ervan overtuigd dat we met een diverse organisatie beter zijn voorbereid op de ontwikkelingen in de samenleving. Naast je talent en kwaliteiten breng je ook je achtergrond en voorkeuren met je mee. Je bent welkom!

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Talentenregio