Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Telefonist(e) / Receptionist(e)

Vnn - Groningen - 17-04-2024 Naar vacature  

Outreachende verslavingszorg Groningen stad (Aweg en Oostersingel)
Uren
10 uur per week
Begindatum
Per in overleg

Wie ben je?

Je bent het visitekaartje van onze outreachende teams in Groningen. Je zorgt ervoor dat bezoekers zich welkom voelen. En je houdt van telefoneren.

Wat ga je doen?

Als eerste aanspreekpunt ontvang je de cliënten/bezoekers op de afdeling. Je bedient de telefooncentrale, waarbij je vragen beantwoordt, informatie verstrekt, binnenkomende telefoontjes doorverbindt en berichten doorgeeft. Je doet de sortering van de inkomende en uitgaande post. Ook zal je ter ondersteuning van het secretariaat diverse administratieve werkzaamheden gaan doen, zoals het scannen en verzenden van verschillende documenten. Daarnaast doe je het voorraadbeheer van kantoorartikelen en huishoudelijke artikelen.

Waar ga je aan de slag?

Het outreachende team biedt cliënten, naast behandeling en begeleiding op het gebied van middelengebruik, ook zorg op andere levensgebieden, zoals wonen, dagbesteding en financiën. Middels methadonbehandeling richt het team richt zich ook op cliënten met een opiaatafhankelijkheid.

De teams in Groningen (Aweg en Oostersingel) waarvoor je gaat werken hebben een multidisciplinaire samenstelling en bestaan uit verpleegkundigen, ambulant hulpverleners, sociaal psychiatrisch verpleegkundigen, een GZ-psycholoog, een verslavingsarts, een basisarts en een psychiater.

Wat verwachten wij van je?

Je hebt een afgeronde mbo-opleiding telefoniste/receptioniste of administratief medewerker.
Er wordt een flexibele inzet van je gevraagd in de te werken uren en dagen tijdens ziekte, vakantie en vrije dagen van collega’s. Vrijdag is standaard je werkdag.

Je hebt enkele jaren ervaring als telefoniste/receptioniste, bij voorkeur binnen de zorgsector. Je hebt affiniteit met de zorgsector.
  • Je hebt ervaring met geautomatiseerde gegevensverwerking (Outlook, Word en User/Alta).
Je hebt goede kennis en beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
Je kunt klantvriendelijk en communicatief vaardig omgaan met cliënten en medewerkers van verschillende disciplines. In het telefonisch contact met cliënten kun je tactvol optreden en beschik je over empathisch vermogen.

Daarnaast onderschrijf je het belang van een gezonde leefstijl en het beleid van VNN van een volledig rookvrije organisatie.

Wat bieden wij je?

Veel mogelijkheden op het gebied van leren en ontwikkelen. Voorbeelden hiervan zijn trainingen op het gebied van Oplossingsgericht Werken en Persoonlijk Leiderschap. Daarnaast biedt VNN ook een ruim aanbod aan digitale leertrajecten op GGZ thema’s en persoonlijke ontwikkeling via GGZ Ecademy en GoodHabitz.

Arbeidsvoorwaarden conform
CAO GGZ
en een s
alaris conform functiegroep 3
0.
Een dienstverband voor de duur van één jaar met de intentie om het dienstverband bij wederzijdse tevredenheid om te zetten in een vast dienstverband.

Een goede pensioenvoorziening bij Pensioenfonds Zorg en Welzijn. Een eindejaarsuitkering van 8,33%. Een aantrekkelijk pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een fietsregeling, bedrijfsfitnessregeling en volledige vergoeding woon-werkverkeer bij gebruik van openbaar vervoer.

Vragen over de vacature?

Voor meer informatie kun je bellen met Ton van Erp, manager, telefoon 06 20062960.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Vnn
Meer Telefonist e Receptionist e vacatures