Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Word onderdeel van het Viggo team, word Duty Manager

Viggo - Schiphol - 04-01-2022 Naar vacature  

Ga een team van Passage-kanjers begeleiden!

Speciale eisen

  • Integer
  • Communicatief vaardig
  • Zelfstandig
  • Flexibel
  • Klant-en servicegericht
  • Nederlands in woord en geschrift
  • Engels in woord en geschrift
  • HBO werk-en denkniveau
Benieuwd welke vacatures nog meer bij Viggo beschikbaar zijn?
Solliciteer voor 25-01-2022

Omschrijving Duty Manager - Passage

Ben jij al bekend met het leidinggeven aan een team? Begeleid en coach jij jouw medewerkers zodat ze elke dag een beetje beter worden? Wil je dit graag gaan doen op de grootste luchthaven van Nederland? Kom dan werken bij Viggo op Schiphol als Duty manager!

Met een salaris tussen de €2.900,- en €4.200,- bruto per maand ga je als Duty manager een team van Passage medewerkers aansturen. Klinkt dit interessant? Lees snel verder voor meer informatie over de functie!

Wie ben jij:

De Duty manager die wij bij Viggo zoeken is een inspiratie voor het team en weet onze medewerkers op de juiste wijze te coachen. De teamleden moeten resultaten behalen, maar dit moet wel op een juiste en sociale manier. Je kunt goed omgaan met klanten en weet hun te bedienen. Als Duty manager ben jij enthousiast, bevlogen en daadkrachtig. Verder voldoe je ook aan de volgende eisen:

  • Je hebt minstens 5 jaar leidinggevende ervaring
  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau
  • Je spreekt uitstekend Nederlands en Engels
  • Je bent flexibel inzetbaar op onregelmatige werktijden doordeweeks en in het weekend. Dit betekent dat jouw werktijden tussen 00.00 uur en 23.59 uur zijn
  • Je kunt snel schakelen als de zaken niet lopen zoals gepland. Je weet niet alleen het probleem op te lossen, maar je zet ook acties uit om herhaling te voorkomen. PDCA is geen vreemde afkorting voor je.

Wat ga je doen:

Als Duty manager bij Viggo geef je leiding aan een team van coördinatoren en operationele medewerkers binnen jouw domein Passenger (check-in proces, ticket balie, transferbalie en de gate). Jij zorgt ervoor dat jouw team ( vaste medewerkers, uitzendkrachten, stagiaires en oproepmedewerkers) op de juiste wijze geïnspireerd raken en gecoacht worden. Verder ben je verantwoordelijk voor:

  • De juiste balans vinden tussen resultaat en mensgerichtheid.
  • Verschillende deelprocessen, of neem je deel aan projecten binnen Viggo
  • De diverse stakeholders zoals Transavia, Schiphol Airport en passagiers als ook jouw medewerkers te verbinden en te bedienen
  • Bij Viggo vinden we het belangrijk dat je uit het juiste hout gesneden bent. Onze kernwaarden Klant- en Servicegerichtheid, Samenwerken, Integriteit, Quality and Safety en Resultaatgerichtheid zijn voor jou dan ook een vanzelfsprekendheid. Je rapporteert aan de operations manager en die geeft je ook weer feedback.

Wat bieden wij jou:

  • Een salaris tussen de €2.900,- en €4.200,- p/m
  • Een bij het rooster behorende onregelmatigheidstoeslag
  • Werken met een gezellig en gedreven team
  • Een contract voor 38 uur per week
  • Een vakantietoeslag van 8%
  • Een baan in een internationale omgeving: Schiphol
  • Een unieke kans bij een goede werkgever
  • De kans om ook jezelf te blijven ontwikkelen

Wie zijn wij:

Viggo kent een rijke historie op Eindhoven Airport, en is sinds april 2021 ook naar Schiphol gekomen! Viggo verzorgt hier de passagiers- en vliegtuigafhandeling van Transavia. In de jaren 70 is Viggo begonnen met de afhandeling van vluchten en is intussen al 47 jaar lang dé afhandelaar op Eindhoven Airport. Dankzij de inzet van 500 medewerkers helpt Viggo klanten om het beste uit zichzelf te halen Er wordt hierbij meegedacht met problemen en er worden totaaloplossingen aangeboden in luchtvaartdienstverlening. Als Duty manager ga jij onderdeel uitmaken van dit bedrijf en bijdragen aan hun doelen! Je wordt gestimuleerd om innovatief en creatief te zijn om uiteindelijk het beste te bereiken voor de klant!

meer...



Meer vacatures van Viggo