Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Management Assistent Research

Prinses Maxima Centrum - Utrecht - 11-06-2021 Naar vacature  

Ieder kind met kanker genezen, met optimale kwaliteit van leven. Dat is de missie van het Prinses Máxima Centrum. Het Prinses Máxima Centrum is gevestigd in Utrecht als nationaal centrum voor alle kinderen en adolescenten met kanker of voorstadia daarvan. Ieder jaar krijgen in Nederland circa 600 kinderen kanker en zo’n 150 kinderen krijgen een recidief na een eerdere behandeling. Het Prinses Máxima Centrum is een comprehensive cancer center, dat zich richt op het verlenen van kinderoncologische zorg, het doen van kinderoncologische research en het opleiden van professionals. Intensieve samenwerking is nodig om te komen tot een toonaangevend en internationaal topcentrum.

Grensverleggend, gastvrij en gepassioneerd zijn de kernwoorden die de cultuur en uitstraling van het Prinses Máxima Centrum bepalen. We gaan verder dan anderen ooit gegaan zijn, en we doen dat met hart en ziel.

Vanwege de aanhoudende sterke groei van onze organisatie breiden wij ons research secretariaat, momenteel bestaande uit twee personen, uit en zoeken wij een ervaren all-round management assistent.

Functie

Als management assistent ben je een belangrijke schakel in de ondersteuning van de afdeling research. De research tak van het Máxima richt zich op onderzoek naar alle vormen van kinder kanker. Dit doen wij met circa 500 jonge en bevlogen medewerkers. Allemaal met één missie: Ieder kind met kanker genezen.

Kijk vooral
naar het filmpje “de essentie van het Máxima” halverwege de pagina voor een indruk van ons centrum.
Onze onderzoekers zijn afkomstig van over de hele wereld, in totaal hebben we maar liefst 30 verschillende nationaliteiten binnen onze Research tak. De voertaal binnen Research is dan ook Engels. Samen met een collega management assistent ondersteun je gezamenlijk het research managementteam, de research support staf, de principal investigators en hun onderzoeksgroepen. Je hebt daarmee een fundamentele en toegevoegde waarde voor het kinderoncologisch onderzoek.

Doel van de functie is het efficiënt en effectief ondersteunen op secretarieel-, organisatorisch en administratief vlak binnen een internationaal speelveld, zowel in- als extern. Een goede beheersing van de Engelse taal is dus essentieel. Je bent een aanspreekpunt en ondersteuner in hart en nieren. Ad hoc werkzaamheden en vragen tussendoor zijn geen onderbrekingen van je werkzaamheden, maar geven je juist energie. Geen vraag is jou te gek, jij regelt het of zoekt het uit. Daarnaast is het van belang dat je digitaal vaardig bent. Je gebruikt moderne tools en technologie om werkprocessen te verbeteren.

Je gaat werken in een hoog dynamische omgeving, waarbij je op een flexibele manier structuur kunt aanbrengen in een organisatie die voortdurend groeit en ontwikkelt. In deze functie rapporteer je aan de manager research.

Wat ga je doen?

Je draagt zorg voor:
  • het aannemen, screenen, noteren, afhandelen en verwerken van mailverkeer, post en telefoon;
  • het verzorgen van in- en externe correspondentie;
  • prioriteiten vaststellen in de behandeling/afhandeling, verzorgen van aanvullende informatie, voortgangsbewaking van te ondernemen acties;
  • het organiseren van vergaderingen en bijeenkomsten, zowel fysiek als online;
  • het managen van tijdigheid en compleetheid van stukken voor vergaderingen;
  • het ontvangen van bezoekers;
  • het verrichten van archiverings- en overige administratieve en secretariële werkzaamheden.

Kennis


Je beschikt over:
  • een afgeronde secretariële opleiding;
  • een HBO werk- en denkniveau;
  • een uitstekende beheersing van de Nederlandse én Engelse taal in woord en geschrift;
  • een uitstekende beheersing van MS Office365 (Outlook, Teams, Word, PowerPoint, Excel);
  • minimaal 5 jaar, bij voorkeur meer, relevante werkervaring in een professionele en internationale omgeving.

Vaardigheden


Je bent:
  • communicatief sterk;
  • pragmatisch en een echte probleemoplosser;
  • stressbestendig en kunt goed prioriteiten stellen;
  • positief ingesteld en hebt gevoel voor humor;
  • zelfstandig, met oog voor het belang van afstemming en samenwerken;
  • een multitasker in hart en nieren.

Dienstverband en start

  • de aanstelling is voor 32 -36 uur per week;
  • we bieden in eerste instantie een aanstelling voor 1 jaar met uitzicht op een vaste aanstelling;
  • de functie is ingeschaald in FWG 45 (min €2319 / max €3322 obv 36 uur) conform de CAO Ziekenhuizen;
  • start: zo spoedig mogelijk.

Ben je enthousiast geworden voor deze functie?

Solliciteren kan middels de oranje button “solliciteer direct” op deze pagina.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Anna van Tetering.
Solliciteren is alleen mogelijk via onze eigen website
meer...



Meer vacatures van Prinses Maxima Centrum