Customer Care specialist
Ondersteun nieuwe en bestaande ondernemers en accountants in het gebruik van WeFact.
32 / 40 uur - Eersel
We zijn op zoek naar een customer care teamlid
We zoeken een slimme collega die onderdeel wordt van het customer care team dat zich inzet om onze gebruikers te helpen. Dit bestaat uit het beantwoorden van vragen, het meedenken hoe WeFact het beste voor de onderneming ingezet kan worden en het actief informeren van gebruikers over (nieuwe) functionaliteiten.Je weet als geen ander hoe WeFact werkt. Je bent in staat de huidige werkwijze van een ondernemer te vertalen naar hoe dit efficiënt in WeFact gevoerd kan worden. Je neemt de ondernemer of zijn/haar accountant bij de hand om WeFact in te richten en ze een vliegende start te geven. Dit doe je via telefoon, e-mail of via schermdeling. Daarnaast zal je bezig zijn met het maken van help artikelen, blog berichten, video's en tours door het pakket.
Tevens bezit je over de vaardigheden om wensen en suggesties van (potentiële) gebruikers te vertalen en te communiceren naar het ontwikkel team. Met jouw informatie kunnen zij aan de slag, waardoor (nog) meer ondernemers geholpen zijn met WeFact.
Wat we doen
WeFact is hét online facturatie- en administratiepakket van Nederland. Voor de meeste ondernemers is WeFact een geschikte tool om offertes en facturen mee te sturen, zonder dat boekhoudkennis vereist is. WeFact kan gekoppeld worden aan het boekhoudpakket van de accountant, zodat data automatisch ingevoerd wordt. We bedienen dus ondernemers én accountants.Jouw eigenschappen
- Je bent proactief en hebt graag contact met (toekomstige) gebruikers.
- Je bent mondeling en schriftelijk sterk.
- Je kunt je inleven in de situatie van de gebruiker.
- Je bent bekend met de processen van een bedrijfsadministratie.
- Je bezit een HBO diploma.
- Je bent 4 of 5 dagen per week beschikbaar.
Wat we bieden
- Salarisschaal: € 2.800 - € 3.400.
- Uitdagend werk in een snel veranderende omgeving.
- Een goede werksfeer; we lunchen samen en spreken de weekendplannen door tijdens onze vrijdagmiddagborrel.
- Ruimte om jezelf verder te ontwikkelen.
- 25 vakantiedagen per jaar.
- Aantrekkelijke pensioenregeling.
Het team
Je zal onderdeel worden van het Customer Care team dat bestaat uit 5 mensen. Onze duizenden gebruikers roemen onze hulpvaardigheid, snelheid en kennis.Nienke
Customer care leadElle
Customer care specialistMara
Customer care specialistLinda
Customer care specialistNina
Customer care specialist& Content marketeer
Lijkt het je leuk om ons team te komen versterken?
We willen je dan graag leren kennen!meer...
Naar vacature
Meer vacatures van WeFact