Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Medewerker Servicecentrum
€ 2.044 - € 3.025
Reageren voor
8 augustus
Nog 1 dag
Jouw rol in het team
Als facilitair medewerker heb je een belangrijke sleutelpositie in het ziekenhuis. Dankzij jou worden de problemen opgelost waar collega’s tegen aanlopen en daardoor kan de zorg doorgaan.Je ontvangt telefonisch de wensen, klachten, informatieverzoeken en storingen op het gebied van het Facilitair bedrijf en Medische techniek. Je verwerkt deze meldingen in het computerprogramma waarmee wij werken, Ultimo, zodat het euvel zo snel mogelijk verholpen wordt. Daarnaast ben je betrokken bij het uitgeven van sleutels en passen voor externe leveranciers en het maken van fotopassen voor nieuwe collega’s.
Met welk probleem of welke vraag je ons ook belt, wij weten raad!
Over het team
Samen voor de klant, dat is waar wij als team voor staan! Wij zijn een team van 6 personen waarvan één van ons de pensioengerechtigde leeftijd heeft bereikt en ons dus gaat verlaten. Hierdoor komt er ruimte voor een nieuwe medewerker. Zonder ons wordt het een stuk moeilijker en onprettiger werken voor iedereen in het ziekenhuis. Binnen ons team merk je dan ook de waardering vanuit het ziekenhuis wat weer zorgt voor een enthousiaste en informele werksfeer.Als facilitair medewerker maak je deel uit van het Facilitair Bedrijf in het Martini Ziekenhuis. We werken aan een optimale balans tussen de wensen van de klanten, gebruikers en de kwaliteit van ons ziekenhuis dat aantoonbaar voldoet aan wet- en regelgeving.
Het Facilitair Bedrijf.
Samen met de zorgprofessionals draagt het Facilitair Bedrijf met ca. 300 fte bij aan “samen voor de beste zorg”. De producten en diensten van het Facilitair Bedrijf hebben te maken met eten, drinken en verblijf, ontvangst en beveiliging, inkoop en logistiek, techniek en huisvesting, facilitaire Services. Dit alles gebeurt vanuit de waarden Deskundig, Aandacht en Service.
Wij vragen van jou
- Een diploma op tenminste mbo-4 niveau, HBO werk en denkniveau.
- Werkervaring in een klantgerichte omgeving is een (grote) pré evenals ervaring bij een telefonische helpdesk.
- 24-32 uur per week beschikbaar verdeeld over tenminste 4 werkdagen.
Dit krijg je ervoor terug
- Een baan in hét topklinisch opleidingsziekenhuis van Noord-Nederland
- Volop kansen voor opleiding, training en persoonlijke ontwikkeling
- Kom je met de fiets? Je kunt je fiets altijd overdekt en in afgesloten stallingen parkeren met voldoende plek om je elektrische fiets op te laden.
- Salaris van maximaal €3.025,- en 8,33 % vakantiegeld en een eindejaarsuitkering op basis van de cao Ziekenhuizen.
- Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden, waaronder een fietsplan en personeelskorting in het bedrijfsrestaurant.
Vragen?
Heb je vragen over de vacature? We komen graag met je in contact.Relinde van den Berg, Manager Facilitaire Services, via 050 524 6290.
(In verband met de vakantieperiode is het mogelijk dat een collega uit het team de vragen beantwoord.)
Deze vacature wordt tegelijkertijd zowel in- als extern gepubliceerd, waarbij interne kandidaten voorrang hebben.
meer...
Meer vacatures van Martini Ziekenhuis