Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Teamleider Crediteurenadministratie
Swiss Sense - 09-12-2021
Naar vacature
- Teamleider Crediteurenadministratie
Wat ga je doen?
Als Teamleider ben je, samen met jouw team, verantwoordelijk voor het correct, volledig en tijdig verwerken van gegevens ten behoeve van de crediteurenadministratie. Hierbij heb je geregeld contact met andere afdelingen, zowel nationaal als internationaal. Saai wordt het in elk geval niet!
Als Teamleider Crediteurenadministratie ben je tevens actief bezig met de ‘next level’. Het werk van de financiële professional is aan het veranderen. Er komt steeds meer technologie waarmee processen geautomatiseerd worden. Swiss Sense wil hierin mee. Als Teamleider draag je actief bij aan deze transitie en nieuwe manier van werken.
Een oog voor detail, oplossend vermogen, humor en een ‘can-do’ mentaliteit. Daarmee maak jij impact in het crediteurenadministratie team. Want tussen het harde werken door is het ook ontzettend gezellig!
Een greep uit jouw taken en verantwoordelijkheden.
- Bewaking van de team performance en team cohesie, o.a. door het voeren van voortgang- en beoordelingsgesprekken met de collega’s in het crediteurenteam.
- Actief bijdragen aan procesoptimalisaties.
- Coderen, controleren en inboeken van inkomende facturen.
- Monitoren van tijdige autorisaties én betaling van facturen.
- Beheren crediteuren stamgegevens.
- Samenstellen, verwerken en beheren van journaalposten.
- Controleren en verwerken van declaraties en voorschotten.
- Voorbereiden van betaalbatches.
- Opschonen van tussenrekeningen en assisteren bij maandafsluitingen.
- Beheer van de software inrichting voor factuurverwerking.
- Een HBO diploma in bijvoorbeeld de richting HEAO / MER / BE of financieel.
- Relevante ervaring als leidinggevende op een crediteuren administratie of andere financiële afdeling.
- Je neemt graag initiatief, bent in staat als vraagbaak binnen een team te fungeren en hebt continu verbeteren in je genen.
- Je hebt sterke communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels, in woord en geschrift. Duits is een pré.
- Kennis van en ervaring met een boekhoudprogramma als SAP, Exact of vergelijkbaar en MS Office (vooral Excel).
- Je bent 32-40 uur per week beschikbaar.
- Veel ruimte voor eigen initiatief en verantwoordelijkheid om het crediteuren team naar de 'next level' te brengen.
- Een goede balans tussen thuiswerken en op kantoor.
- Een thuiswerkregeling waarbij het mogelijk is om tools die je nodig hebt te declareren.
- Een goed salaris.
- Reiskostenvergoeding €0,18 netto per km zonder beperking.
- Sporten met korting bij een van de aangesloten sportscholen in jouw omgeving.
- 25 vakantiedagen.
- Korting op een Swiss Sense bed en accessoires.
- Een pensioenregeling en een optionele collectieve zorgverzekering.
- Een top werksfeer met gratis fruit, een versbereide lunch, maandelijkse borrels, teamactiviteiten en een informele energieke club met dito collega’s.
Werken bij Swiss Sense betekent werken in een prachtig familiebedrijf van Nederlandse bodem. Met de vierde generatie van familie Diks aan het roer, is Swiss Sense de laatste vijftien jaar uitgegroeid tot een gerenommeerd merk in Nederland, België, Denemarken, Duitsland en Oostenrijk. De internationale groeiambities van onze jonge, bevlogen directie maakt dat we continu vooruit bewegen. Ons succes? Al 100 jaar produceren en verkopen we met hart en ziel een groot assortiment stijlvolle slaapsystemen. Onze deskundigheid, ambitie en vooral onze mensen maken het verschil.
Met zo'n 1200 medewerkers in vijf verschillende landen staan wij graag dichtbij onze klanten en elkaar, door dicht bij onszelf te blijven. Creativiteit, elkaar uitdagen en kansen creëren zijn hierin sleutelwoorden. Bij Swiss Sense hebben wij aandacht voor talent en mag je doen wat jij het beste kunt. Dat geeft de energie die je kunt gebruiken om je dromen waar te maken, samen met ons als onderdeel van onze familie.
meer...
Meer vacatures van Swiss Sense