Payroll specialist
Voor het PSA-team dat vanuit kantoor Apeldoorn salarisadministraties voor een breed scala van klanten verzorgd zijn wij op zoek naar versterking.
Ben jij minimaal twee jaar werkzaam alsen vind je het leuk om voor meerdere interessant opdrachtgevers jouw kennis te gaan delen én de salarisadministratie te verzorgen?
Functie payroll specialist Apeldoorn
Als payroll specialist ben je een belangrijke speler in het team. Je ontzorgt onze opdrachtgevers door (het bieden van ondersteuning) bij het voeren van hun salarisadministratie. Je beschikt over kennis en ervaring inzake salaris-gerelateerde wet- en regelgeving, collectieve arbeidsvoorwaarden en bedrijfsregelingen. Gaat jouw ambitie verder? Vind je het bijvoorbeeld ook leuk om ondersteuning te bieden bij projecten zoals een implementatie- en/of optimalisatietrajecten en/of oplossen van vraagstukken op het gebied van functioneel beheer. Dan is deze functie iets voor jou!!Organisatie a·s WORKS
a·s WORKS biedt diensten aan op het gebied van,
en
vanuit vestigingen in Apeldoorn, Leiden en Rotterdam. Met onze diensten bieden wij profit- en non-profit organisaties advies op het gebied van financiële- en personeels- en salarisadministraties. Als Payroll Specialist kom je in vaste dienst bij a·s WORKS en ondersteun je een deel van onze klantenportefeuille bij het voeren van hun salarisadministratie. Door onze jarenlange expertise binnen finance en payroll beschikken wij over een landelijk netwerk met interessante en uitdagende opdrachtgevers! Hier zal jij naast het delen van kennis en ervaring ook zelf veel kennis opdoen.
Functie eisen Payroll specialist
- Jij beschikt over het Praktijkdiploma Loonadministratie en/of je hebt de Vakopleiding Payroll Services succesvol afgerond;
- Je hebt affiniteit met het werken met hedendaagse applicaties (bijvoorbeeld
, Numbers, Exact etc.)
- Je hebt minimaal drie jaar werkervaring met
te voeren;
- Je bent van nature accuraat, dienstbaar en servicegericht;
- Je bent stressbestendig (meerdere klanten tegelijkertijd bedienen), ook aan het einde van de maand!;
- Je bent communicatief vaardig en je weet je een nieuwe omgeving snel eigen te maken;
- Je bent minimaal 50% op locatie in Apeldoorn aanwezig;
- Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar;
- Daarnaast ga je uitdagingen niet uit de weg en wil je jezelf graag blijven ontwikkelen.
Payroll specialist aanbod
- Natuurlijk bieden wij voor deze functie een goed en compleet arbeidsvoorwaardenpakket;
- Afhankelijk van je ervaring ontvang je een maandsalaris tussen de € 2.600,- en € 4.200,- o.b.v. 40 uur per week;
- Wij bieden een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd, maandelijkse onkosten- plus thuiswerkvergoeding;
- 26 vakantiedagen;
- Deelname aan pensioenregeling;
- WIA verzekering;
- Een opleidingsbudget en coaching in jouw loopbaan.
Meer weten over de vacature Payroll specialist?
Ben je na het lezen nieuwsgierig en enthousiast geworden? Neem dan contact metRob Hagen
- Business Manager PSA.
Rob Hagen
Business Manager PSA06 114 074 73
Check onze overige actuele vacatures
AFAS HRM Consultant
Ben jij een zelfstandige professional met ervaring in projectmatig werken en kennis van AFAS? Wil je samen met ons een cruciale rol spelen in het verbeteren van HR-processen bij onze klanten?Bekijk dan snel de
volledige vacature
en reageer.Functioneel Beheerder AFAS
Wij hebben ruimte voor een nieuwe enthousiaste en gedreven Functioneel Beheerder met kennis van AFAS. Wil je een cruciale rol spelen in het efficiënt benutten van het AFAS-systeem?Bekijk dan snel de
volledige vacature
en reageer.Payroll Specialist
Voor het PSA-team dat vanuit kantoor Apeldoorn salarisadministraties voor een breed scala van klanten verzorgd zijn wij op zoek naar versterking. Groei jij mee?Ben jij minimaal twee jaar werkzaam als
salarisadministrateur
en vind je het leuk om voor meerdere interessant opdrachtgevers jouw kennis te gaan delen én de salarisadministratie te verzorgen?Bekijk dan snel de
volledige vacature
en reageer.Business Consultant
Door een sterk toenemende behoefte aan advies en ondersteuning bij nieuwe en bestaande klanten zijn wij op zoek naarversterking binnen ons business consultancy HR & Payroll team.
Je komt te werken binnen een leuk, informeel, betrokken en deskundig team van ervaren experts. Nieuwsgierig geworden?
Bekijk dan snel de
volledige vacature
en reageer.
Traineeship Business Consultant
Door een sterk toenemende behoefte aan advies en ondersteuning bij nieuwe en bestaande klanten zijn wij op zoek naarversterking binnen ons business consultancy HR & Payroll team.
Wil jij in 3 tot 6 maanden tijd het vak van business consultant leren kennen?
Bekijk dan snel de
volledige vacature
en reageer.
Financial Controller
AlsFinancial Controller
ben je verantwoordelijk voor het tijdig en juist verwerken van de financiële administratie. Je voert werkzaamheden uit die voortkomen uit de planning- en controlcyclus, zowel op projectniveau als afdelingsbreed. Ook adviseer je de Directie en het Management gevraagd en ongevraagd over diverse financiële vraagstukken. Verder stel je samen met je collega’s de begroting en de jaarrekening op, verzorg je de managementrapportages en voer je het functionele beheer van de financiële systemen uit.
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van A s Works
Meer Payroll specialist vacatures