Financieel administratief medewerk
Bij Merkx Kozijnen kijken we geregeld naar product- en procesoptimalisatie, om ieders werkdag zo aangenaam en efficiënt mogelijk te laten verlopen.
Bedrijfswagens
Een aantal van onze (productie)medewerkers beschikt over een gloednieuwe Volkswagen Up. Ook jou willen we ontzorgen door middel van stabiel, zeker en veilig vervoer.Teambuilding
Naast onze maandelijkse bedrijfsborrel organiseren collega’s uitjes en bijeenkomsten om onze teamgeest te verstevigen. Op en rondom onze werkvloer heerst een échte familiestructuur – ons team bestaat uit gedreven, enthousiaste medewerkers die weten wat ze aan elkaar hebben.Borrels
Eén keer in de maand komen we gezellig samen om het onder het genot van een hapje en een drankje een keer over iets anders dan het werk te hebben of een potje te biljarten.Groei
Merkx Kozijnen is een groeiend bedrijf waar je jezelf kan en mag ontwikkelen. Laat jij merken dat een stukje extra verantwoordelijkheid of net wat meer nevenwerkzaamheden voor jou geen probleem zijn? Dan is bij ons alles mogelijk.Ter versterking van onze administratie zijn wij op zoek naar een financieel administratief medewerk(st)er. De vacature is voor minimaal vier dagen in de week, maar fulltime is ook mogelijk.
Als financieel administratief medewerker ben je samen met de groepscontroller verantwoordelijk voor de financiële administratie van Merkx Kozijnen. Je maakt en boekt verkoopfacturen, je controleert en boekt de inkoopfacturen, beheert de loonadministratie (inclusief arbeidsovereenkomsten en verzuimbegeleiding), doet bankbetalingen en helpt bij het doen van aangiftes en meer.
Je staat midden in de organisatie en maakt onderdeel uit van een leuk en ambitieus team. Naast de administratie denk je ook mee over kerstpakketten, bedrijfsuitjes, relatiegeschenken, verjaardagskaarten, bedrijfskleding, et cetera.
Merkx Kozijnen is onderdeel van de Kozijnmakers groep en is gevestigd in Dongen. Voor de administratie van onze locatie in Dongen zijn wij op zoek naar een financieel administratief medewerker. De vacature is voor minimaal vier dagen in de week, maar fulltime is ook mogelijk.
Jouw taken als financieel administratief medewerker:
- Verantwoordelijk voor de crediteurenadministratie
- Verantwoordelijk voor het debiteurenbeheer
- Opmaken van uitgaande facturen en het inboeken/verwerken daarvan
- Zorgdragen voor een volledige en juiste archivering van facturen en bijbehorende documenten
- Inkomende en uitgaande betalingen en loonbetalingen verrichten
- Coderen en boeken van bank- en kasmutaties
- Periodieke btw-aangiftes verzorgen
- Uitgaande betalingen en loonbetalingen verrichten
- Verwerken en controleren van reiskosten/declaraties
- Verwerken en controleren van arbeidsuren
- Ondersteunen bij de jaarafsluiting
- Financiële gegevens in- en overzichtelijk maken
- Basis personeelszaken; controle loonbadge, opstellen contracten, verzuimbegeleiding.
- Beheer inkomende e-mail van de algemene e-mailbox
- In- en uitgaande post verwerken en archiveren
- Op momenten dat onze parttime telefoniste/receptioniste niet aanwezig is, regel je de ontvangst van bezoekers bij de receptie en coördineer je het telefoonverkeer.
Wat verwachten wij:
- Minimaal een afgeronde MBO of HBO opleiding in de financiële richting
- Een pre is een praktijkdiploma zoals moderne bedrijfsadministratie
- Minimaal 4 jaar relevante werkervaring
- Uitstekende mondelinge en schriftelijk uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal
- Analytisch en cijfermatig inzicht
- Zelfstandig teamplayer
- Probleemoplossend
Wat bieden wij:
- Een leuke en uitdagende functie in een bedrijf dat vol in zijn groei zit
- Een goed salaris op basis van kennis en ervaring
- Goede arbeidsvoorwaarden conform de cao van de timmerindustrie
- Reiskostenvergoeding of deelname aan ons leaseplan
- Een gezellig en leuk team
- Ruimte om jezelf verder te ontwikkelen
Naar vacature
Meer vacatures van Merkx Kozijnen
Meer Financieel administratief medewerk vacatures