Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Junior communicatiemedewerker

Schaalx - Ter Apel - 16-03-2021 Naar vacature  

  • Ter Apel / Thuis werken
  • Communicatie
  • Vanaf 2 jaar werkervaring
Deel met iemand
Maike Koster-Grupping
Consultant SchaalX public
Wij zoeken een junior communicatieadviseur/webredacteur met kennis van het communicatievak.

Samenvatting

Wij zoeken een junior communicatieadviseur/webredacteur met kennis van het communicatievak en redactionele, organisatorische en contactuele vaardigheden.

Waar kom je te werken?

Je gaat aan de slag bij een overheidsorganisatie binnen het veiligheidsdomein.

Wat ga je doen?

  • Je stelt communicatieplannen op en denkt mee over de implementatie van nieuwe instructies, protocollen en wet- en regelgeving;
  • Je maakt de maandelijkse nieuwsbrief en interviewt hiervoor medewerkers;
  • Je redigeert teksten, o.a. van jaarplannen en verslagen;
  • Je maakt interne nieuwsberichten voor plaatsing op intranet en verzending via e-mail;
  • Je ontwerpt en maakt aankondigingen voor interne bijeenkomsten, zoals personeelsbijeenkomsten en voorlichtingssessies;
  • Je onderhoudt de internet pagina;
  • Je doet verslaglegging van bijeenkomsten.
In deze functie draag je bij aan een verbeterde identiteit en imago van de organisatie.
Je verzorgt daarbij ook de in- en externe voorlichting, ontwikkelt PR- en voorlichtingsmateriaal, adviseert het management over het te voeren beleid op het gebied van in- en externe communicatie en onderhoudt contact met de media adviseur voor pers- en mediarelaties om de beeldvorming over de organisatie te optimaliseren en in stand te houden.

Wat neem je mee?

Functie eisen:
  • Je hebt een HBO diploma, bij voorkeur communicatie of opleiding nieuwe media.
  • Je beschikt over 2 a 3 jaar ervaring met content management systemen (bij voorkeur Tridion).
  • Je beschikt over 2 a 3 jaar ervaring in het werken met (potentiële) doelgroepen die gebruik maken van internet en intranet.

Wensen:
  • Je hebt kennis van en inzicht in projectmatig werken.
  • Je beschikt over goede mondelinge- en schriftelijke (advies) vaardigheden.
  • Je beschikt over goede redactionele, organisatorische en contactuele vaardigheden.
  • Je hebt algemene theoretische, praktisch gerichte kennis van het vakgebied en kennis op het gebied van communicatiemethoden en –technieken.
  • Je hebt inzicht in de interne organisatie en taakverdeling binnen een organisatie.

Wat bieden we jou?

  • Deze interim opdracht is voor 24 uur per week.
  • Standplaats: Ter Apel / Thuis werken
  • Gewenste startdatum: z.s.m..
  • Verwachte einddatum: 1 augustus 2021
  • Deze interim opdracht kan je uitvoeren als Freelancer.
  • Je kunt deze opdracht ook uitvoeren op basis van detachering. Je ontvangt dan van ons een contract voor de duur van de opdracht en een marktconform maandsalaris dat afhankelijk is van jouw ervaring en kennis.
Deze vacature wordt bemiddeld door Partners in Communicatie. Partners in Communicatie is een samenwerking tussen SchaalX, Bureau voor Overheidscommunicatie en Communicatiemensen.nu. Wij zijn sinds 1 december 2014 preferred supplier van de Rijksoverheid, haar dochter organisaties en Rijkswaterstaat. Daarnaast sinds juli 2016 bij de Provincie Noord-Holland en sinds juni 2018 ook bij de Provincie Zuid-Holland.

Hoe nu verder?

Voldoe jij aan de bovengenoemde kennis en ervaring en wil jij deze opdracht graag uitvoeren? Reageer dan vóór donderdag 18 maart 10.00 uur via de button op deze pagina met een recent cv en relevante werkervaring van maximaal 3 pagina's. Zorg ook dat je een duidelijke motivatie meestuurt aangezien dit onderdeel is van het selectieproces.

meer...



Meer vacatures van Schaalx