Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Ambtelijk secretaris CCR

Loc Cliëntenraden - Soest - 30-03-2023 Naar vacature  

Geplaatst op 29 maart 2023

Parttime


Uren per week:
8 tot 32 uur
Heb je affiniteit en ervaring met ondersteuning en organisatie van belangenbehartiging voor en met cliënten/naasten in de (ouderen)zorg? Wil jij meebouwen aan de nieuwe inrichting van cliëntmedezeggenschap binnen Silverein?

Heb jij een secretariële of beleidsmatige achtergrond en zie je deze functie als Ambtelijk Secretaris Cliëntenraad bij onze prachtige organisatie wel zitten?

Dan nodigen we je van harte uit om ook te solliciteren Kom dan werken bij Silverein als ambtelijk secretaris CCR
(24 uur p/w)!
Wat ga je doen
Als ambtelijk secretaris CCR (Centrale CliëntenRaad) organiseer je de vergaderstructuur van de CCR-vergaderingen. Daarnaast faciliteer je de organisatie van cliëntmedezeggenschap binnen de organisatie en ben je sparringpartner van zowel de leden van de CCR als de directie van Silverein.

Naast alle administratieve handelingen zoals: agendavoering- en verslaglegging vergaderingen CCR, informatievoorziening richting de cliëntenraden, ondersteuning tijdens vergaderingen en het begeleiden van het advies- en instemmingstrajecten, ben je een echte spin in het web tussen de cliëntenraden en de organisatie. Je zorgt ervoor dat iedereen in beide kanten goed van elkaar op de hoogte is. Je zet lijnen uit, weet veel van alles in de organisatie, je bent de oren en ogen die de organisatie, maar ook de cliëntenraad nodig heeft. Ook verzorg je PR en hou jij je bezig met archivering van belangrijke stukken.

Daarnaast ondersteun je de organisatie van cliëntmedezeggenschap die in alle lagen van de organisatie nog volop in ontwikkeling is. De basisstructuur is ingericht, maar zal zeker in de komende periode nog verder geborgd moeten worden.

Waar ga je werken
Silverein is volop in ontwikkeling om een goed lopende organisatie te worden en optimaal in te spelen op de grote strategische uitdagingen binnen de ouderenzorg. Silverein maakt onderdeel uit van de landelijke organisatie de Opbouw, waarin samen met twee ander organisaties wordt toegewerkt naar een intensieve vorm van samenwerking in de stafdiensten. Je werkt waar het nodig is binnen de organisatie, maar je basis standplaats is Soest.

Cliëntmedezeggenschap is conform de WMCZ in het voorjaar van 2023 opnieuw neergezet voor de intramurale zorg. Naast de CCR zijn er op locatieniveau locatieraden (CR) en op regioniveau is er een regioraad. In de regio ondersteunt het managementsecretariaat bij secretariële werkzaamheden. Voor de thuiszorg en revalidatie zijn raden in ontwikkeling.

Jouw profiel
Je hebt aantoonbaar HBO werk- en denkniveau. Het is een pré is een aanvullende opleiding met betrekking tot de functie ambtelijk secretaris. Daarnaast heb je affiniteit en/of ervaring met ondersteuning in een organisatie van belangenbehartiging voor en met cliënten/naasten in de (ouderen)zorg. Je hebt bijvoorbeeld een secretariële of beleidsmatige achtergrond. We zoeken iemand die goed kan luisteren en waarnemen met goede adviesvaardigheden. Je bent een aanpakker die snel, flexibel en creatief kan handelen. Tenslotte heb je goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden en ben je accuraat.

Hoe waarderen wij jou
De functie beleidsadviseur is ingeschaald in FWG schaal 45. Afhankelijk van je werkervaring ontvang je een salaris tussen € 2.495,33 – € 3.575,63 bruto per maand o.b.v. 36 uur per week. Naast vakantiegeld (8%) en

eindejaarsuitkering (8,33%) hebben we primaire- en secundaire arbeidsvoorwaarden die interessant voor je kunnen zijn.
Het zijn er zoveel dat we hiervoor een
op onze website hebben gemaakt.

Verder bieden wij je:
Een contract van een jaar maar wel met de intentie deze daarna te verlengen
Een baan voor 24 uur per week, donderdag is een vaste werkdag i.v.m. vergaderingen
De mogelijkheid om je kennis en kunde regelmatig bij te houden door vakgerichte opleidingen
Startdatum: wat ons betreft zo snel mogelijk maar we realiseren ons ook dat je mogelijk nog een opzegtermijn en vakantie hebt. Daar hou
den we natuurlijk rekening mee.
Ben jij de 'jij' in ons verhaal?
Aarzel dan niet langer, stuur ons dan uiterlijk 11 april 2023 je CV met motivatiebrief naar ons toe via deze
Deze vacature wordt direct in- en extern geplaatst. Bij gelijke geschiktheid heeft de interne kandidaat voorrang. Word je uitgenodigd dan volgen er twee sollicitatiegesprekken die gepland worden in week 15. Het eerste gesprek heb je met de directeur en het tweede gesprek voer je met leden van het beleidsteam.

Heb je nog vragen?
Bel, mai
l of app dan met onze recruiter Bianca ter Koele | 06- 20530536
meer...



Meer vacatures van Loc Cliëntenraden