Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Hr office medewerker

Hermans & Schuttevaer Notarissen - Utrecht - 03-05-2021 Naar vacature  

BEN JIJ DE HR OFFICE MEDEWERKER DIE WIJ ZOEKEN?

Vind jij het leuk om administratieve ondersteuning te bieden op HR-gebied? Hou je er daarnaast van om een vraagbaak te zijn voor collega’s als het gaat om verschillende HR-zaken? Krijg je energie van het ontlasten van collega’s? Lees dan snel verder!

WAAROM HEBBEN WE JOU NODIG?

We zoeken iemand die ervoor zorgt dat onze HR administratie op rolletjes loopt. In deze rol ben jij het mede aanspreekpunt voor alle HR-zaken binnen onze organisatie en ben je verantwoordelijk voor een correcte uitvoering van onze HR administratie. Je legt verantwoording af aan de HR Adviseur en ondersteunt haar waar mogelijk, zij is ook jouw eerste aanspreekpunt. Samen vormen jullie het HR team.

WAT GA JE CONCREET BIJ ONS DOEN?

Op het gebied van de personeelsadministratie pak jij het onderdeel salaris- en personeelsmutaties op. Gaat een collega intern een nieuwe functie vervullen? Meer verdienen? Of krijgt iemand een contractverlenging? Mooi! Jij regelt dat dit juist is vastgelegd in onze administratie zodat deze collega zich daar geen zorgen over hoeft te maken.

Verder ben je ook verantwoordelijk, in samenwerking met de HR adviseur, voor de werving en selectie van nieuwe collega’s. Je onderhoudt contact met uitzendbureaus, doet de voorselectie van kandidaten, plant sollicitatiegesprekken in en schakelt met sollicitanten over het inplannen van afspraken.

Ook ben je een vraagbaak voor onze collega’s in Utrecht en Amsterdam. Daarnaast heb je een belangrijke rol bij de onboarding van nieuwe collega’s, zorg je dat alles goed geregeld is wanneer iemand bij ons start. Naast deze terugkerende activiteiten bied je, waar mogelijk, ondersteuning bij een aantal projecten zoals: het herzien van ons personeelshandboek, verbeterslag ten aanzien van onze HR processen.

WIE ZIJN JOUW COLLEGA'S?

Wij zijn een kantoor dat graag voorop loopt en innovaties omarmt. We zijn een
van ongeveer 75 mensen verspreid over onze kantoren in Utrecht en Amsterdam. We werken op een informele manier met elkaar samen. Bij ons geen u, maar je en jij. Er wordt hard gewerkt, maar op vrijdagmiddag ook de tijd genomen voor een borrel om de week af te sluiten.

WIJ WORDEN HEEL BLIJ ALS...

Je nuchter, energiek en enthousiast bent. Je secuur bent in de zaken die je oppakt en je daarnaast proactief opstelt. Je veel energie haalt uit ervoor zorgen dat alles klopt en goed geregeld is.

WAT HEB JIJ NOG MEER IN JE BEZIG:

+3 jaar ervaring hebt in een soortgelijke rol;
Nauwkeurigheid en zelfstandigheid;
Gemakkelijk contact kunnen maken met mensen en initiatief tonen;
Goede communicatieve vaardigheden;
Gericht op kwaliteit en resultaat.

WAT KRIJG JE ER VOOR TERUG?

Salarisindicatie € 2.500 op basis van 40 uur, kennis en ervaring;
Een afwisselende zelfstandige functie in een gemotiveerd team van collega’s;
Dynamische omgeving, waarin ondernemerschap wordt gewaardeerd!
Een baan voor 40 uur, maar 32 uur is bespreekbaar;
25 vakantiedagen, met de mogelijkheid er 5 per jaar bij te kopen.

HERKEN JIJ JEZELF HIERIN?

Klik op de “Solliciteer”-knop en kom bij ons solliciteren. We leren jou graag kennen.

COMPETENTIES MET BETREKKING TOT DE FUNCTIE:

Accuraat
Proactief
Plannen en organiseren
Communicatief
Organisatiesensitiviteit

JIJ KOMT STRAKS BIJ ONS WERKEN. DAN ZORGEN WIJ GOED VOOR JOU!

Op ons kantoor heerst een vriendschappelijke sfeer. Met elkaar zorgen we goed voor ons cliënten én voor elkaar. Er is altijd ruimte voor ontwikkeling en we bieden goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. En vlak voor onze deur ligt het treinstation Vaartsche Rijn. We zitten dus in het centrum van Utrecht, met leuke winkels en restaurantjes om de hoek.

meer...



Meer vacatures van Hermans & Schuttevaer Notarissen