Inloggen - Registreer  

Boom voor jou

Boom hoger onderwijs - Amsterdam - 16-08-2023 Naar vacature  

Zoek jij graag de juiste oplossing voor klantvragen of -problemen? Beschik je over inlevingsvermogen, maar ook over overtuigingskracht? En kun je wel tegen een beetje hectiek op zijn tijd? Dan zoeken we jou.

Medewerker Klantenservice

(32 uur-36 uur)

Wat ga je doen?

Elke dag is anders, want iedere klantvraag is verschillend en daarmee jouw dag ook. Als medewerker klantenservice ben jij namelijk het eerste aanspreekpunt voor onze klanten van Boom hoger onderwijs bij vragen of problemen. Jij stelt vervolgens de juiste vragen, je geeft goede informatie over onze producten en je komt met de beste oplossing.

Daarnaast zorg je dat de klantvragen die binnenkomen via telefoon, e-mail, en ons ticketsysteem volgens vaste afspraken worden afgehandeld en goed worden geregistreerd. Je voert klant- en verkoopgegevens in en doet de administratieve verwerking van verkoopopdrachten in het bestelsysteem. Last but not least lever je ICT-support zoals het oplossen/rapporteren van eenvoudige technische storingen of incidenten, het testen van softwareproducten en het beheren van onze licenties. Uiteraard word je hierin ook begeleid en getraind.

Waar ga je werken?

Boom uitgevers is volop in beweging. Wij geloven in een klant- en datagedreven aanpak om beter te kunnen inspelen op de wensen van onze klanten. Deze overtuiging brengt verandering met zich mee. Voorop staat dat we klanten blij willen maken, door relevant te zijn en een uitstekende service te verlenen. Boom uitgevers in Amsterdam richt zich op verschillende doelgroepen en markten: filosofie, geschiedenis, psychologie en psychiatrie, hoger onderwijs, coaching, management, onderwijs en Nederlands als tweede taal. Boom uitgevers Amsterdam is een werkmaatschappij van Koninklijke Boom uitgevers.

Wat neem jij mee?

Jij werkt graag samen, maar ook prima alleen. Snel moeten schakelen of piekdrukte? Voor jou geen enkel probleem. Wat je ook doet, de klant staat voor jou centraal en je kijkt altijd hoe wij de afdeling klantenservice nog verder kunnen verbeteren. Zodat we samen nóg betere service kunnen leveren.

  • Je hebt ervaring met het opnemen van de telefoon. Je bent eerder bijvoorbeeld receptioniste, telefoniste of klantenservicemedewerker geweest.
  • Je bent ICT-minded, enthousiast en gedreven.
  • Je hebt inlevingsvermogen, een prettige telefoonstem en je beschikt over een goede dosis overtuigingskracht. Hierdoor is jouw communicatie helder en weet je de ander mee te nemen in jouw verhaal.
  • Je kunt werken met informatiesystemen zoals CRM en Navision of bent in staat snel te leren werken met nieuwe systemen.

Wat bieden wij?

Je gaat werken binnen een jong team en creatief bedrijf. Wij kijken met een kritische en constructieve blik naar onze werkzaamheden en gaan voor collegialiteit en plezier in het werk. We zetten graag die ene stap extra, voor onze klanten én voor jou. En daarnaast:

  • Wij bieden een afwisselende baan in een prettige, collegiale en op de toekomstgerichte werkomgeving.
  • Je werkt op een prachtige locatie in een historisch pand in Amsterdam met uitzicht op de Prinsengracht.
  • Een goede werk/privébalans, o.a. omdat je deels flexibel thuis kunt werken.
  • Een salaris in schaal V van de CAO (€2.200,- - €2800,-) voor het Uitgeverijbedrijf.
  • Persoonlijk keuze budget met 5 weken vakantie.
  • Thuiswerkvergoeding, reiskostenvergoeding en pensioenregeling.
  • Toegang tot onbeperkt leren bij Skilltown. Je vindt hier tot meer dan 800 trainingen op het gebied van soft skills en andere thema’s.
  • Je krijgt beschikking over een eigen laptop.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Boom hoger onderwijs