Inloggen - Registreer  

Operations Manager

JobDefense - Waalwijk - 26-11-2019 Naar vacature  

Operations Manager Waalwijk

Operations Manager

 Standplaats: Waalwijk

Je wordt verantwoordelijk voor één van de grootste logistieke operaties van Nederland. De belofte van snelle levering wordt door het fulfilment center elke dag nagekomen en dat brengt een gigantische logistieke operatie met zich mee. Om goed met deze dynamiek om te gaan beschikt het fulfilment center over een hoge mechanisatiegraad. Flexibiliteit, kwaliteit, efficiëntie en mensgerichtheid zijn in deze high-end logistieke omgeving sleutelbegrippen.

Naast de dagelijkse aansturing wordt er van je verwacht dat je initiatief toont en komt met voorstellen ter verbetering van de operatie.

Wat ga je doen?

In de functie Operations Manager ben je verantwoordelijk voor de directe aansturing van 4 tot 6 Teamleiders en indirect ca. 150 tot 500 FTE. Je stuurt op de volgende aspecten: efficiency, kwaliteit en medewerker tevredenheid. Naast de dagelijkse aansturing wordt er van je verwacht dat je initiatief toont en komt met voorstellen ter verbetering van de operatie. Continuous Improvement (LEAN) ligt verankerd in de operatie en zowel ad-hoc als in projectvorm ben je samen met het team verantwoordelijk voor de succesvolle implementatie van jullie verbeteringen. Omdat je deel uitmaakt van de totale interne keten, signaleer je tevens verbetermogelijkheden in (samenwerking met) de rest van de operatie. Je werkt nauw samen met je collega’s binnen. Hierbij moet je denken aan de logistiek specialisten, onze specialisten in de Controlroom, de andere Operations Managers, Business Analisten en Engineers. Je rapporteert aan de Site Operations Manager.

Welke taken en verantwoordelijkheden heb je als Operations Manager?

  • Je bent verantwoordelijk voor alle kwalitatieve en kwantitatieve aspecten van de operatie (KPI- en Performance Management);
  • Je geeft leiding aan de Teamleiders;
  • Je bewaakt de output, betrouwbaarheid en kwaliteit van de genoemde afdelingen binnen de afgesproken servicekaders;
  • Je draagt bij aan de optimalisatie van de verschillende onderdelen binnen de afdeling;
  • Je bewaakt de juiste opvolging van het QHSE beleid binnen Operations;
  • Je bereidt functionerings- en beoordelingsgesprekken met Teamleiders voor, voert de gesprekken en werkt deze uit;
  • Je coacht en stuurt, beoordeelt en ontwikkelt ca. 150 FTE;
  • Je voert regelmatig werkoverleg en beheert en controleert procedures en werkafspraken;
  • Je bent mede verantwoordelijk voor het personele beleid, in samenwerking met de afdeling HRM.

Wat breng jij mee?

  • Een hbo- of wo diploma in de richting logistiek of bedrijfskunde;
  • Minimaal 2 jaar leidinggevende werkervaring;
  • Kennis van WMS systemen en MS Office;
  • Kenmerken zoals: continu verbeteren, analytisch, klantgericht en besluitvaardig zitten in je DNA;
  • Daarnaast ben je nauwkeurig, doortastend en stressbestendig;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels.

Wat bieden wij?

Een leidinggevende positie met veel verantwoordelijkheid waarin van je verwacht wordt dat je, samen met de volledige operatie, elke dag de klantverwachting overtreft.

Verder bieden we:
  • Prima primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een jaarcontract met daarna uitzicht op een vast contract;
  • 25 vakantiedagen en vier extra dagen als je niet verzuimt;
  • Een super voordelige pensioenregeling;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Korting in de personeelsvoordeelwinkel;
  • Korting op verschillende verzekeringen.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van JobDefense