Inloggen - Registreer  

Servicedesk Medewerker

Futureproof - Eemnes - 10-03-2024 Naar vacature  


Voor onze locatie in Eemnes of Heteren zijn wij bij per direct op zoek naar een:
Servicedesk medewerker

Functie omschrijving

Een Servicedesk medewerker bij Veldwerk heeft klanttevredenheid hoog in het vaandel staan. Je bent communicatief vaardig, service gericht en in staat binnenkomende vraagstukken te registreren en op te lossen waar mogelijk. Je hebt een brede interesse in de ICT en bent bereid deze bij te houden en waar nodig te specialiseren. Je bent een echte teamspeler en samen met je collega’s verantwoordelijk voor een groot aantal taken binnen Veldwerk.

Als Servicedesk medewerker houd je je voornamelijk bezig met technisch uitdagende werkzaamheden voor onze klanten. De werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Remote oplossen en opvolgen meldingen op de 1ste lijn;
  • Registratie van de werkzaamheden;
  • Bezoekende klanten helpen;
  • Actieve monitoring ICT omgevingen van de klant.
De werkzaamheden vinden voornamelijk vanuit één van onze kantoren plaats, maar kan in voorkomende gevallen ook op locatie van de klant zijn.

Functie eisen

Voor de functie van Servicedesk medewerker op locatie heb je minimaal een afgeronde MBO opleiding ICT niveau 4, of vergelijkbaar werk- en denkniveau en 3 jaar relevante werkervaring.

  • Uitgebreide kennis van Microsoft Windows 10 en hoger;
  • Kennis Microsoft 365 producten;
  • Basiskennis van Microsoft Windows Server 2016 en hoger;
  • Basiskennis van Microsoft Active Directory;
  • Basiskennis van VM ware v Sphere en/of Microsoft Hyper-V;
  • Basiskennis van de ICT infrastructuur producten (Firewalls, Switches etc..);
  • Basiskennis van mobile apparaten;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • In bezit van rijbewijs B

Persoonlijke eigenschappen:

  • Je werkt service -en oplossingsgericht;
  • Je hebt een sterke affiniteit met alles wat met ICT te maken heeft;
  • Je hebt een positieve instelling en een hands-on mentaliteit;
  • Je bent stressbestendig en flexibel;
  • Je kan zelfstandig werken maar ook in teamverband;
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden.

Bedrijfsprofiel

Bij Veldwerk geloven we in duurzame relaties. Daarom adviseren, creëren en ondersteunen wij altijd de best passende ICT-oplossingen. Hoe we dat doen? Onze specialisten staan naast je, kennen je branche en jouw organisatie. Zo passen we onze diepgaande kennis zorgvuldig toe op jouw vraagstuk.

Met topproducten van marktleiders en zelfontwikkelde diensten realiseren we de meest dynamische oplossing voor iedere situatie. We staan garant voor beveiliging van informatie én kwaliteit met onze ISO-certificeringen. En last, but not least delen we onze kennis via onze Veldwerk Academie, zodat je onze oplossingen optimaal kunt gebruiken. Zo bouwen we met onze partners aan een sterke en langdurige relatie. Daarom zijn wij TRUSTED ICT PARTNER.

Visie – Wij zijn de Trusted ICT Partner van al onze klanten.

Wij bouwen duurzame relaties. Daarom adviseren, creëren en ondersteunen wij de best passende ICT oplossingen. Dit doen we op basis van standaard producten en diensten van markleiders in combinatie met onze toegevoegde waarde: diepgaande technische kennis, eigen complementaire diensten en relevante (zelf ontwikkelde) software producten.

Missie – ICT Partner met een hoofdletter P!

Als Trusted ICT Partner ligt onze focus altijd op zorgvuldig geselecteerde doelgroepen. Hierbij maken we zoveel mogelijk gebruik van standaard producten en diensten van marktleiders. Met gespecialiseerde collega’s en innovatieve producten leveren we marktgerichte toegevoegde waarde door middel van complementaire diensten en zelfontwikkelde producten. Vanuit gezamenlijke toegevoegde waarde creëren we met klanten, leveranciers en medewerkers, duurzame partnerschappen en dynamische oplossingen.

Arbeidsvoorwaarden

Wij bieden:

  • Passend salaris, afhankelijk van ervaring en opleiding.
  • ATV – regeling.
  • Pensioenregeling
  • Laptop en smartphone

Doorgroei- en opleidingsmogelijkheden:

Als Servicedesk medewerker wordt er van je verwacht dat je jezelf continu door ontwikkeld.

Je komt in aanmerking voor de volgende certificeringen:
  • Microsoft certificeringen;
  • Diverse vaardigheidstrainingen;
  • Overig specifiek product -of diensten trainingen.
Word jij onze nieuwe collega? Klik dan op de solliciteer button!
Heb je vragen naar aanleiding van bovenstaande vacature of wil je meer weten over de functie? Neem dan contact op met Richard van de Wakker, Manager Servicedesk. Hij is bereikbaar via

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Futureproof