Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Propositie Marketeer

Vgz - Arnhem - 18-06-2021 Naar vacature  

Hoe ook jij het verschil maakt

Je gaat op zoek naar relevante consumenten en business insights en rust niet voordat er sterke oplossingen boven komen drijven. Jij speelt een belangrijke rol bij de ontwikkeling van producten, diensten, ervaringen die onze merkbelofte waarmaken. Je gebruikt hiervoor bewezen methodieken zoals Service Design. Wat is de ideale (online) klantreis en wat moeten we daarvoor doen? Sluit het aan op de (latente) verwachting van onze leden? Je signaleert belangrijke trends en marktontwikkelingen en vertaalt deze naar organisatie- en teamdoelstellingen. Wat doet de benchmark en wat kunnen we hier van leren? (dit stuk kan eruit omdat het onder kopje ‘hoe ziet jouw rol er veder uit’ ook al staat.

Jij bent onderdeel van één van de Klantmissieteams (KMT’s), dit zijn multidisciplinaire, Agile teams die verantwoordelijk zijn voor een specifiek onderdeel van de customer journey. Daarnaast kom je iedere maand samen in jouw expertgroep voor o.a. kennisdeling, inspiratie en team overstijgende vraagstukken.

Hoe ziet jouw rol er verder uit?
Jij bent als Marketeer bij uitstek bezig met de vraag hoe we onze dienstverlening klantgericht kunnen (door)ontwikkelen. Wat is de ideale (online) klantreis en wat moeten we daarvoor doen? Sluit het aan op de (latente) verwachting van onze leden? Je signaleert belangrijke trends en marktontwikkelingen en vertaalt deze naar organisatie- en teamdoelstellingen. Wat doet de benchmark en wat kunnen we hier van leren?

Hierbij zorg je dat deze verbeter initiatieven gepersonaliseerd en met de juiste kwaliteit bij de juiste doelgroepen van cVGZ onder de aandacht worden gebracht via de juiste kanalen. Allemaal met als doel om een frictieloze positieve beleving voor onze leden en hun naasten te creëren. Maar ook om de zorg toegankelijk en betaalbaar te houden. Door slimme en klantgerichte digitale oplossingen te bieden.

Tijdens een werkweek houd jij je dan ook bezig met o.a. het:
  • zoeken naar relevante consumenten- en business insights
  • met je team delen en prioriteren van deze kansen
  • klantgericht realiseren van de verbeteringen via o.a. service design
  • signaleren van overall klantbewegingen, trends en ontwikkelingen en vertalen daarvan naar de organisatie- en teamdoelstellingen
meer...



Meer vacatures van Vgz