Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Medewerker Klantenservice
maandag 23 augustus 2021
Weet jij klanten uitstekend te helpen en wil jij hen een fijne ervaring bieden als ze contact opnemen met de klantenservice van Innova? Ben je communicatief en administratief vaardig, maar heb je ook een commerciële instelling? Lees dan snel verder, want mogelijk hebben wij de juiste baan voor jou!
Wat houdt de functie precies in?
Als Medewerker Klantenservice help je klanten met al hun vragen en problemen met betrekking tot elektriciteit, gas, meters en facturen. De vragen die je gaat krijgen zijn erg divers en variëren van vragen over een factuur of eindafrekening tot het doorgeven van storingen of het doorgeven van een verhuizing of nieuwe aanmelding. Op elke vraag weet jij het juiste antwoord. Weet je het niet, dan zoek je het uit of vraag je hulp bij een collega. Naast het beantwoorden van klantvragen, adviseer je klanten ook met betrekking tot verlengingen en bied je waar mogelijk nieuwe contracten aan. Ook zorg je voor de administratie die uit jouw gesprekken voortkomt. Zo verwerk je de klantgegevens, voorschotten, betaalgegevens en meterstanden, maar stel je ook correctieverzoeken op en bereid je jaarnota’s voor. Kort samengevat ben jij het visitekaartje van Innova en zorg jij voor een perfecte service naar de klant. Zowel administratief als in contact met de klant.Jouw taken:
- Je handelt uiteenlopende vragen en klachten af via telefoon, email en social media;
- Je adviseert over verlengingen en biedt waar mogelijk nieuwe contracten aan;
- Je verwerkt mutaties en zorgt dat alles administratief op orde en vastgelegd is;
- Je registreert incidenten en denkt actief mee over oplossingen;
Wie ben jij?
Voor deze functie zoeken wij iemand die communicatief vaardig is, maar ook administratief alle ballen hoog kan houden. Jij gaat voor de perfecte ervaring voor onze klant en vind het leuk om allround inzetbaar te zijn. Handig hiervoor zijn:- Ervaring in klantcontact via telefoon, email en social media;
- De wil om mensen te helpen en het makkelijk contact leggen met mensen;
- Klantgerichtheid en snel kunnen schakelen;
- Snel verbanden zien en hierop kunnen reageren;
- Naast klantgericht zijn ook kwaliteit willen waarborgen.
- Een goede beheersing van de Nederlandse taal. Zowel in woord als geschrift.
Wie zijn wij?
Innova Energie is vooral bekend als energieleverancier voor de zakelijke markt. Wij brengen zorgeloze energie door innovatieve producten en diensten. We werken continu aan onze ambitie om dé vanzelfsprekende energiepartner te zijn voor onze klanten. Dit doen we door passie voor onze klanten, voor duurzame energieoplossingen en voor verbeteringen. Wij staan voor een duurzame wereld!Wat bieden wij jou?
- Een passend startsalaris, uiteraard met de mogelijkheid tot groei wanneer wij zien dat jij een topservice levert aan onze klanten;
- 8% vakantiegeld;
- 24 vakantiedagen;
- Een pensioensregeling;
- Een reiskostenvergoeding van € 0,19 cent per km of volledige OV-vergoeding (woon-werk);
- Werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur (geen avond of weekend diensten);
- Korting op jouw energiecontract en op verschillende sportschool abonnementen;
- Een collectieve zorgverzekering;
- Zodra Corona het toelaat elke dinsdag een gratis lunch met gezellige collega’s die altijd in zijn voor een grapje ;-)
- Verschillende relaxruimtes in kantoor (een gameruimte + yogaruimte) en er worden regelmatig leuke (online) uitjes georganiseerd.
meer...
Meer vacatures van Emply