Inloggen - Registreer  

Directiesecretaresse

Secretary Plus - Amsterdam - 07-04-2024 Naar vacature  

Ben jij proactief en communicatief vaardig? Houd je van hectiek, kan je goed zelfstandig werken, maar zoek je ook graag de samenwerking op en kan jij goed prioriteiten stellen en daarbij jou grenzen aangeven dan zijn wij op zoek naar jou! Voor onze opdrachtgever in Haarlem zijn wij opzoek naar een directiesecretaresse! Wil je graag meer te weten komen, lees dan snel onderstaande vacature!

In deze rol als directiesecretaresse zitten diverse taken op jou te wachten met veel uitdaging! Je maakt deel uit van het directiesecretariaat die een tweehoofdige directie ondersteunt. Voor deze functie zoeken wij een directiesecretaresse die veel ervaring heeft met complex agenda beheer en het daarnaast leuk vind om zich bezig te houden met onderstaand takenpakket:

  • Verzorgen van in- en uitgaande directie-correspondentie;
  • Zorgdragen en onderhouden van telefonische bereikbaarheid van het directiesecretariaat;
  • Voorbereiden, verzorgen en ontzorgen van de directie met betrekking tot bijeenkomsten, vergaderingen en regionale overleggen;
  • Ontvangen van bezoekers en bestuurders;
  • Uitvoeren van administratieve taken ten behoeve van de directie, zoals declaraties en facturen;
  • Functioneren als eerste aanspreekpunt bij vragen en afspraken en verwijst door waar nodig.

Dit ben jij

Jij bent een harde werker en je houdt ervan om in een omgeving te werken die onvoorspelbaar is. Daarnaast beschik jij over:
  • Uitstekende plan- en organisatie skills;
  • Ruime werkervaring in een vergelijkbare functie;
  • Goed inlevingsvermogen en goed ontwikkelde sociale vaardigheden;
  • Je bent een echte aanpakker die rust en overzicht biedt op het secretariaat, zodat de directie zich met een gerust hart kan focussen op directiezaken.

Over het bedrijf

Onze opdrachtgever richt zich op veilig leven, wonen en werken in negen gemeenten in de regio van Kennemerland. Er werken circa 1400 medewerkers (inclusief vrijwilligers) die zich inzetten om de veiligheid in de regio te vergroten en goed voorbereid te zijn op rampen en crisissituaties. Dit doen zij op het gebied van crisisbeheersing, rampenbestrijding, brandveerzorg, geneeskundige hulpverlening bij ramen en handhaving van openbare orde en veiligheid.

Het kantoor is gevestigd in de mooie stad Haarlem. De locatie is goed bereikbaar vanuit de richtingen Amsterdam, Alkmaar en Hoofddorp.

Wat bieden wij jou?

  • Een bruto maandsalaris tot maximaal €4043,- o.b.v. 36 uur;
  • Een baan die zowel parttime (32 uur) als fulltime (36 uur) te vervullen is;
  • Flexibele werktijden en thuiswerken is in overleg mogelijk. Er zijn vergoedingen voor thuiswerken en thuiswerkmiddelen;
  • Een Individueel Keuze Budget van 18.63% van het bruto jaarsalaris;
  • 24 vakantie dagen bij een fulltime dienstverband;
  • Mogelijkheden om je te blijven ontwikkelen door het volgens van opleidingen, trainingen en workshops.
Kortom een uitdagende functie in een dynamische werkomgeving! Wil je meer informatie of denk jij de geschikte kandidaat te zijn dan kom ik graag met je in contact.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Secretary Plus