Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Financieel Administratief Medewerker

Juva - Poeldijk - 13-01-2022 Naar vacature  

Jouw functie bij ons
Jij pakt het gehele proces op rondom de facturatie van het transport van Westland Infra en de periodieke (meet)diensten van Anexo. Iedere maand factureren wij de vergoeding voor het transport van elektriciteit en gas en diverse (meet)diensten. Hiervoor hebben we informatie nodig zoals meetgegevens en nieuw afgesloten contracten. Waar nodig verwerk je deze informatie in ons facturatiesysteem Kronos, bijvoorbeeld door het aanmaken van contracten. Tevens zorg je ervoor dat de facturen juist en tijdig verstuurd worden, verwerk je eventueel benodigde correcties en zorg je dat de automatische incasso’s tijdig worden uitgevoerd.

Daarnaast zullen er andere financieel administratieve taken, in overleg met de afdeling, jouw kant op komen. Hierbij kun je denken aan het controleren van inkoopfacturen en urenverwerking, maar ook het verwerken van dagelijkse bankmutaties.

skills
Dit vind je leuk om te doen
  • Het opstellen van facturen.
  • Zorgdragen voor een up-to-date facturatiesysteem.
  • Vragen van klanten beantwoorden, per mail of via de telefoon.
  • Kritisch durven zijn op de controlewerkzaamheden die je doet. 
responsibilities
Wat je van ons kunt verwachten

Jouw collega's aan het woord:

Er heerst een goede sfeer. Een collega van de Financiële afdeling:
‘We zijn een gezellige en informele club mensen, met hoge mate van zelfstandigheid en vrijheid om je taken te vervullen.’

We werken graag samen. Een collega die er al 20 jaar werkt:
‘Het is een platte organisatie. De verantwoordelijkheden liggen echt op de juiste plek.’ 

Verder is ons salaris bovengemiddeld. Een collega van HR:
‘Als je kijkt naar de gemiddeldes in de markt, zitten we echt goed. Daarbovenop komen nog een persoonlijk budget en eindejaarsuitkering.’
daily
Is deze functie iets voor jou?
Als Administratief Medewerker binnen het team Financiële Administratie verricht je diverse financieel administratieve werkzaamheden voor de holding Juva en onze dochtermaatschappijen.

Met jouw klantgerichte instelling en goede communicatieve vaardigheden beantwoord je gedurende de maand de vragen van klanten over de facturatie. Je hebt een goed cijfermatig inzicht en werkt nauwkeurig. Ook ben je in staat om je eigen werkzaamheden goed te plannen en organiseren.

ask
Hier herken jij jezelf in
  • MBO niveau 4 werk- en denkniveau en een opleiding afgerond in de richting van administratie.
  • Je bent in staat om IT-software je eigen te maken en zaken in een hoog tempo te kunnen verwerken. Het is een pré als je ervaring hebt met Navision. Als je dit niet hebt, dan leren wij het jou.
  • Je bent analytisch sterk. Je controleert werkzaamheden kritisch, signaleert problemen en spoort de mogelijke oorzaken van de problemen op.
  • Je bent 32 uur per week beschikbaar. 
offer
Wij bieden

Bij Juva kun je onder andere rekenen op:
  • Je krijgt een persoonlijk budget van 18%. 8% is vakantiegeld en 10% is flexibel. Met die 10% kun je kiezen voor vrijheid – dus meer vakantie – of voor extra salaris. 
  • 24,5 vakantiedagen op basis van 40 uur.
  • Een eindejaarsuitkering van 3,7%. Omdat we het je gunnen.
  • Collectieve ziektekostenverzekering met korting en aansluiting bij pensioenfonds ABP.
  • Weet je dat wij het World-class Workplace Keurmerk hebben? Voor onze fijne werksfeer, ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en de goede balans werk-privé.
Benieuwd wat wij je nog meer te bieden hebben? Je vindt het op de werken-bij-pagina.
Spreekt de vacature jou aan? Klik op ‘Solliciteer’ en upload jouw cv en motivatie! Heb je nog inhoudelijke vragen? Bel of mail Peter van den Berg via 06- 29244999,

meer...



Meer vacatures van Juva