Inloggen - Registreer  

Planner met HR affiniteit

Uitzendbureau - Roosteren - 24-03-2024 Naar vacature  

Er kan niet meer worden gesolliciteerd

Wat wij vragen

Opleiding

Er is geen minimale opleiding vereist

Talen

  • Je beheerst Nederlands

Wat wij bieden

Salaris

€ 2.550 tot € 3.000

Uren

40 uur per week

Vacaturebeschrijving

Beschrijving
Voor een van de leukste teams binnen Tempo-Team zijn wij op zoek naar versterking. In de rol van planner / HR begeleider flex. Hier kan jij je passie voor puzzelen, plannen, roosteren en organiseren he-le-maal kwijt! Tempo-Team inhouse services voorziet prachtige klanten in de logistiek & industrie van goede, gedreven talenten. Als planner met HR affiniteit ben je binnen het team een belangrijke spil in een dynamische werkomgeving. Jij bent verantwoordelijk voor het inplannen en begeleiden van talenten én bent dagelijks in gesprek met je klant om tot de allerbeste planning te komen. Op naar een mega tevreden klant en een afwisselende baan waar geen dag hetzelfde is, dat wil je, toch?

Ons aanbod

Een onwijs gave baan bij Tempo-Team waar werkplezier in een hoog vaandel staat! Daarnaast ontvang je van ons het volgende:
Geld, natuurlijk. Als fulltimer ontvang je een startsalaris tussen de €2550,- en €3000,- bruto per maand (afhankelijk van je werkervaring) met de mogelijkheid om binnen een jaar een stap te maken;

Gezamenlijke bonus van 3% van jouw jaarsalaris, met een verhoging afhankelijk van de omzet en een interessante aandelenregeling;
Een benefit budget van 12,347% (waarvan 8,5% vakantiegeld) om flexibel te besteden aan bijvoorbeeld extra vakantiedagen, sport of een fiets;
Een tof onboarding traject op locatie met overnachting én activiteiten;
25 vakantiedagen én de mogelijkheid om maximaal 5 weken bij te kopen. Hup, pak je koffers maar;
Alles goed geregeld rondom je pensioen, laptop, telefoon, woon-werkverkeer en zakelijk reizen en evt je thuiswerkplek.

Wat ga je doen?

Concreet ga je aan de slag met het plannen van beschikbare talenten op aanvragen van een van onze klanten in de regio Zwolle. Dit betekent dat jij voor de talenten én de klanten het eerste aanspreekpunt bent. Aan jou de taak om de relatie met onze talenten dusdanig op te bouwen, dat jullie elkaar uit de brand willen helpen waar nodig. Jij bent degene die de beschikbaarheid en inzetbaarheid van jouw pool talenten beheert en hier komt nogal wat bij kijken! Denk aan rapportages bijhouden om hiermee klantgesprekken te voeren over forecasting, in-/door- & uitstroom en de kwaliteit van je talenten. Lukt het even niet om de aanvragen te voorzien, dan kijk je altijd naar wat wél kan en manage je de verwachtingen bij je klant. 

Daarnaast heb je een rol in het afhandelen van de administratie voor jouw talenten. Denk aan urendeclaraties, ziekmeldingen, opleiding verzoeken, etc. Jij staat ook opgesteld voor de binding en begeleiding, bij vragen kunnen je talenten bij jou terecht. Op het kantoor staat letterlijk altijd de deur open. Meerdere keren in de week maak je een rondje door de hal, zodat je weet wat er speelt én snel met je talenten en/of teamleiders kunt schakelen. Ook verzorg jij een rondleiding bij je klant voor nieuwe instroom en neem jij de sollicitatiegesprekken af.

Omdat je kort op de bal zit en zichtbaar bent op locatie bouw je echt een relatie op met je klanten en talenten! Korte lijnen en snel kunnen schakelen, daar houden we van bij Tempo-Team!

Ons team

Graag stellen we onze superhelden aan je voor:
Anne-Claire is planner bij Saturn Petcare, zij heeft 'altijd' alles onder controle, maar stapt er binnenkort even uit ivm de komst van een kleine meid!

Maikel, planner bij Kuehne & Nagel, is een echte voetbalfan en is voornamelijk te vinden in de kantine voor de derde helft!
Charlotte is planner bij Stegeman, en onze sportieveling, maar het belangrijkste bij haar kan je terecht voor het verbeteren van je klanttevredenheid!

Quinty, onze oud stagiaire, die is blijven plakken, hoe leuk en gezellig?! 
Stein, onze stagiair, hij is nog maar net begonnen, maar hij maakt een vliegende start en had al direct een goede tip: wijn woensdag ;)
Patrick is planner bij Wehkamp Retail Group (WRG) en Kuehne & Nagel, neemt alle tijd voor onze klant en talenten en doet dit met een gezonde dosis humor! 

Anique is onze Accountspecialist! Én onze carnavals heldin! Wat zij de hele werkdag doet? Kletsen! Met klanten, collega's en talenten, wil je iets weten, dan moet je dus bij haar zijn! 

En dan last, but certainly not least. Yvette! De manager! Zij gaat samen met jou aan de slag met jouw groei, ontwikkeling en werkplezier!

Wie ben jij?

Jij bent niet snel van de wijs te brengen en plannen is helemaal jouw ding! Jij houdt van overzicht en kunt goed schakelen tussen verschillende werkzaamheden en klanten. Je staat stevig in je schoenen en met jouw duidelijke communicatie weten zowel onze klanten als talenten waar ze aan toe zijn. Verder:

Ben je beschikbaar voor 36 of 40 uur per week;
Beschik je over hbo werk- en denkniveau, een assessment maakt onderdeel uit van de procedure, minimaal afgeronde mbo-4 opleiding;
Je bent flexibel, je kan omgaan met verandering en bent wendbaar want geen dag is hetzelfde;
Je bent een doener, pragmatisch en pro-actief;
Jij kunt je redden met de Engelse taal wanneer je een talent hebt die de Nederlandse taal niet of nauwelijks beheerst;
Ben je in het bezit van een rijbewijs en eigen vervoer, vanwege de mogelijkheid om te werken op meerdere locaties?

Word jij onze nieuwe collega?

Ga dan snel in de actiemodus! Solliciteer door op de knop te klikken en plan gauw een belafspraak in. Voor vragen kun je altijd even bellen, appen of mailen met Hilda Kuiper 06 14 70 00 13 of hilda.kuiper@randstadgroep.nl.

  • Succesvolle sollicitatie
Hoppa! Je hebt de eerste stap gezet naar een nieuwe carrière move! Jouw sollicitatie is goed ontvangen en binnen slechts 2 werkdagen kun je een reactie van ons verwachten. Als wij voldoende aansluiting zien met jouw profiel, willen we je uiteraard beter leren kennen tijdens een korte telefonische kennismaking. 

  • Op gesprek
De Talent Acquisition Specialist gaat verder met jou in gesprek over de functie, het team en ons bedrijf. Maar nog belangrijker, we zijn razend benieuwd naar jou! Wat zijn jouw unieke talenten en wat maakt jou zo speciaal? Het gesprek kan zowel op ons kantoor plaatsvinden als online, afhankelijk van jouw voorkeur.

  • Op tweede gesprek
En dan het tweede gesprek! Hier krijg je de kans om jouw toekomstige manager te ontmoeten en een nog beter beeld te krijgen van jouw toekomstige werkplek. Meestal is er nog een ander persoon aanwezig, afhankelijk van de vacature en afdeling. Het kan een andere manager zijn, een directeur of een collega uit het team. We zijn al overtuigd van jouw talenten, maar we willen ervoor zorgen dat je de perfecte plek vindt die het beste bij jou past. 

  • Welkom in het team
En dan... Tromgeroffel... Is het moment daar! Je bent aangenomen! Van harte gefeliciteerd! Wij hebben een passend aanbod voor je klaarliggen, en hebben dus alleen nog een krabbel van jou nodig. Welkom bij Tempo-Team. Met ons speciale onboardingsprogramma zorgen we ervoor dat je je direct thuis voelt in ons bedrijf en helpen we je met een vliegende start van je nieuwe baan. Wij kunnen niet wachten!

meer...

Naar vacature

Meer Planner met HR affiniteit vacatures