Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Secretaris Ambtelijk Horen en Bezwaarschriftencommissie

Vijverberg Interim Juristen - Zoetermeer - 19-04-2024 Naar vacature  

Korte omschrijving

Ben jij een Secretaris Ambtelijk Horen en Bezwaarschriftencommissie en vanaf 29 april a.s. beschikbaar voor gemiddeld 16 - 32 uur per week? Dan ben ik op zoek naar jou! De opdracht is voor 6 maanden. De opdrachtgever is een mooie gemeente in Noord Holland.

Functie omschrijving

In verband met de overbrugging van de werving van een vaste medewerker is de gemeente op zoek naar een secretaris. De werkzaamheden zijn als volgt:
  • het behandelen van alle binnenkomende bezwaarschriften (m.u.v. belastingzaken), dus voorbereiden en horen in een hoorzitting en opstellen advies en beslissing op bezwaar;
  • Zowel secretaris (eventueel ook als voorzitter) bij ambtelijk horen en als secretaris van de externe commissie;
  • Hoorzittingen zijn vaak digitaal op dinsdag en woensdag en soms fysiek op kantoor, waardoor het fijn is als iemand flexibel inzetbaar is.

Functie eisen


De opdrachtgever stelt de volgende eisen en wensen aan de kandidaat:
  • Afgeronde opleiding op HBO niveau of WO Rechten;
  • meerdere jaren ervaring met behandelen bezwaren o.a. omgevingsrecht, subsidies, handhaving en Woo;
  • kandidaat die zonder al te veel begeleiding zelfstandig bezwaarzaken kan afhandelen;
  • je schakelt snel en werkt zorgvuldig. Je gaat voor kwaliteit. Je bent prima in staat samen te werken, maar je kunt ook zelfstandig tot een uitwerking komen in begrijpelijke taal.

Reageren

Ben je binnenkort beschikbaar en spreekt deze opdracht je aan? Dan kom ik graag zo snel mogelijk met jou in contact!
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Vijverberg Interim Juristen