Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Front Desk Manager

Okura - Amsterdam - 01-01-2022 Naar vacature  

Hotel Okura Amsterdam is een internationaal vijfsterrenhotel. Stap onze wereld binnen en ontdek hoe Oosterse en Westerse invloeden op unieke wijze met elkaar verweven zijn door onze mix van de Japanse en Nederlandse cultuur. Al onze medewerkers zorgen samen voor een voortreffelijke, authentieke service en ervaring voor elke gast. Om dit te realiseren zijn wij op zoek naar een enthousiaste chef voor ons personeelsrestaurant. Ben jij gastvrij, heb je passie voor high-end hospitality en heb je sterke communicatieve vaardigheden? Dan is deze vacature echt iets voor jou!

Wat je kan verwachten
Het Front Office team is verantwoordelijk voor het verwelkomen van onze gasten, in- en uitcheck procedures en het verstrekken van informatie en service. Het Front Office-team is ook verantwoordelijk voor het begeleiden van gasten naar hun kamers en het afhandelen van gastbetalingen.

Als Front Desk Manager begeleid je het Front Office team tijdens de dienst. Je bent het eerste aanspreekpunt voor zowel gasten als je teamleden. Ervoor zorgen dat de normen van Hotel Okura Amsterdam, gebaseerd op de Leading Hotels of the World-normen, goed worden gehandhaafd. Je bent verantwoordelijk voor een geslaagde shift, je zorgt ervoor dat het team goed wordt gebriefd en geïnstrueerd, onze VIP gasten worden herkend, kamers naar wens van de gast zijn ingericht en eventuele klachten worden goed opgevolgd. Je onderhoudt nauwe communicatie tussen het Housekeeping-, Engineering- en Reserveringsteam, waardoor je verzekerd bent van een onberispelijke verblijfservaring. Een aantal teamleden van het Front Office-team wordt aangesteld als uw buddy, die u gedurende het jaar volgt en 2 officiële evaluatiegesprekken per jaar verzorgt. Bij calamiteiten ben je de eerste persoon die het bevel voert en overlegt met de Beveiliging en het BHV-team om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Je hoofdtaken zullen zijn:

Begeleiden van receptionisten tijdens de dienst;
Coach en motiveer het team;
Zorgen voor een succesvolle verschuiving;
Verzoeken en problemen voor gasten afhandelen;
Het op een vriendelijke en hoffelijke manier verwelkomen van gasten en het zoveel mogelijk tonen van gastherkenning;
Het in- en uitchecken van gasten op een efficiënte en professionele manier, volgens de hotelprocedures en -normen van de Leading Hotels of the World;

Op de hoogte blijven van alle (dagelijkse) activiteiten, bijeenkomsten en evenementen binnen Hotel Okura Amsterdam;
Opgeleid tot BHV-lid, eerste leidinggevende bij calamiteiten;
Woon ploegbriefings en maandelijkse afdelingsvergaderingen bij.
Wees gerust, je werkt niet alleen! Naast werken binnen je eigen team, werk je ook nauw samen met andere teams binnen het hotel. Want alleen door samen te werken bereiken we de beste resultaten. Werkzaamheden worden uitgevoerd in wisseldiensten gedurende 7 dagen per week, met tijden van 07:00-15:00, 11:00-19:00 en van 15:00-23:00. Je werkt 5 dagen per week, 7,6 uur per dag. Daarnaast werk je 5 nachtdiensten per maand. Ook op feestdagen ben je beschikbaar om te werken.

Wat wij bieden
Contract: 1 jaar, mogelijkheid tot verlenging, we willen dat je blijft!
Salaris: Functiegroep 6, klik
voor het salarisoverzicht
Bonus: 1 week salaris bij het behalen van je SMART doelen
Reiskostenvergoeding: Vanaf 10 km woon-werkverkeer
Vakantiedagen: 25 vakantiedagen en 7 Nationale feestdagen vergoeding op basis van een fulltime contract
CAO: Horeca CAO
Uitgebreide ontwikkelingsmogelijkheden om elke dag een beetje beter te worden. Wij bieden je een online e-learning bibliotheek met meer dan 300+ opleidingen. Daarnaast kun je live trainingen bijwonen van onze Training Manager. Bijvoorbeeld de Lean White Belt Training, Extraordinary Guest Experiences trainingen de Persoonlijk leiderschap training;

Veel ruimte voor het delen van nieuwe initiatieven, ideeën en verbeteringen volgens onze Lean-filosofie. Of je nu een week, een maand of een jaar bij ons werkt: wij zijn benieuwd naar jouw mening!;

Een keer per jaar 50% personeelskorting in een van onze restaurants (lucky you!);
Het hele jaar 20% personeelskorting in een van onze restaurants;
Geweldige personeelsevenementen (jaarlijks personeelsfeest, Sinterklaasfeest, teamuitjes, bootcamps);
Afhankelijk van je functie ontvang je een uniform of een stomerijvergoeding;
Vitaliteitsweken en maandelijkse gezondheidsdagen;
Mogelijkheid om crosstrainingen te doen om meer te leren over andere afdelingen, neem bijvoorbeeld een kijkje in onze Japanse keuken!;
Medewerker van de maand: ontvangt € 100, - netto, een overnachting in ons hotel en een diner in ons Serre restaurant;
Medewerker van het jaar: krijgt een compleet verzorgde reis naar Japan!
Wat we vragen

Uiteraard zijn wij in de eerste plaats geïnteresseerd in jou en wat wij voor jou als werkgever kunnen betekenen. Daarnaast verwachten wij van jou:
Je bent in het bezit van een (Middelbare) Hotelschool diploma;
Je hebt minimaal twee jaar ervaring binnen een vergelijkbare functie binnen de Front Office;
Kennis van het Opera-systeem is een pre;
Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (zowel gesproken als geschreven);
Duits, Frans en Spaans spreken is een voordeel.
meer...



Meer vacatures van Okura