Callcenter Medewerker
Bent u klantgericht en gepassioneerd door probleemoplossing en mensen helpen? Heeft u ervaring in operationeel beheer? Zo ja, dan hebben we de perfecte uitdaging voor u!
Wij zoeken meerdere klantenservicemedewerkers.
Belangrijkste taken:
- Beheer van de dagelijkse operationele activiteiten van het bedrijf.
- Bieden van uitzonderlijke klantenservice via e-mail en telefoon.
- Behandelen van hun verzoeken, beantwoorden van vragen en vinden van oplossingen voor problemen.
- Bijwerken van klantendossiers in een computersysteem.
- Zorgen voor de tevredenheid van prospects en het bereiken van prestatiedoelstellingen.
- Een commerciële benadering aannemen om nieuwe producten te promoten.
Gewenste vaardigheden:
- Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatie.
- Office 365. Commerciële vaardigheden. Analytische vaardigheden.
- Geduld en empathie.
- Beheersing van managementsoftware.
- Een middelbareschooldiploma (CESS) is een pluspunt maar niet verplicht.
- Kennis van het Frans is vereist en Nederlands is een pluspunt.
Naar vacature
Meer vacatures van Nieuwe
Meer Callcenter Medewerker vacatures